Egy bejáratós Nivát valaki? Mi rákívántunk

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.07.02. 20.55

Akad keveset futott Lada Niva, de ez az 1981-es darab ritka a ritkák között. Kilométerórája csak 1301-et mutat!

Makulátlan, igazi időkapszula, a képek elárulják, hogy szinte minden tekintetben gyári Nivával állunk szemben. Az orosz források szerint gazdája sokat várt az akkoriban hatalmas presztízst adó típusra, de hajlott kora miatt mire tulajdonába került, már nem vezette. Viszont eladni sem volt hajlandó a becses kincset.

Így évekig gyűjtötte a port, mire a rokonok ráeszméltek, mekkora érték van a birtokukban. Alaposan kitakarították, amit ilyenkor cserélni kell, azt cserélték, és piacra dobták az orosz terepjáró legendát. Meglepően alacsony (így hirtelen annak tűnik, de majd a veterán ügyekben jártas olvasók kijavítanak) 200 000 rubelért (1 millió forint körül) talált új gazdára. Valószínűleg egy Lada-fanatikus gyűjtő kezei között landolt, aki vélhetően követi az előző tulaj példáját, csodálja a leállított autót, és vár.

Kommentek

  • Butapest

    Amúgy nincs olyan szó, hogy “rákívánni”…

    Ez kb. olyan, mint “lereagálni”. Lehet, hogy a f@szbúkon ez menő, de egy autós oldalon semmi keresnivalója.

    Magyarul írni tudó újságírókat azonnali kezdéssel felveszünk!

  • v_gabe

    Meg a másik: ráírni, írjá’ rám….
    Hová? A fejedre?

  • Guevara

    Butapest: Ezt a szót a totalcaros nyelvújítóknak köszönhetjük. A kultúra meg terjed. Most már te is ismered.

  • Guevara

    Nem tudom miért akkora érték ez a saját hazájában, ahol még mindig gyártják. De 1 millió forintnyi rubellel azért nem lőtte túl az árat az eladó.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.