Hősünk története ott kezdődött, ahol egy Ferrariénak kezdődnie kell: a Nürburgringen. Húzott a gép, muzsikált a V8-as szívómotor, és aztán reccs-bumm-bang, jött a szalagkorlát.

A helyreállítás költségeit 210 000 euróra, azaz több mint 66 millió forintra becsülte a biztosító, és gazdasági totálkárt állapított meg. A tulajdonos azonban nem viselte volna el, ha szeméttelepen végzi szeretett autója, ezért kitalált egy eredeti marketingkampányt.

A lényeg egyszerű: 3,99 euróért bárki vehet magának egy négyzetcentiméternyi felületet az autón, és oda olyan fényképet illeszthet, amit nem szégyell. A nagyobb kép arányosan több pénzbe kerül, és amint legalább ezren hozzájárultak a projekthez, függetlenül attól, hogy menyi pénzt adományoztak, a tulaj belevág a javíttatásba.

Miután az autó elkészült, a fényképeket speciális fóliára nyomtatják, majd befedik vele a karosszériát. Ha kész a kocsi, minden résztvevőt meghívnak a Nürburgringre szervezett bulira, majd egy sorsoláson kiderül, melyik szerencsés támogató kapja meg egy hónapra (!) az autót.

Az adományozás egyelőre lassan pörög fel, de bízzunk benne, hogy végül összejön a dolog: szomorú látvány egy összetört, mozgásképtelen Ferrari.