Ilyen nincs: szervizre koldul egy Ferrari-tulajdonos!

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.07.01. 06.45

Mit csinálhat egy autós, ha a szerviz 66 milliós számlát nyújt be neki? A tömegekhez fordul, és bolond, de kreatív marketingbe kezd…

Hősünk története ott kezdődött, ahol egy Ferrariénak kezdődnie kell: a Nürburgringen. Húzott a gép, muzsikált a V8-as szívómotor, és aztán reccs-bumm-bang, jött a szalagkorlát.

A helyreállítás költségeit 210 000 euróra, azaz több mint 66 millió forintra becsülte a biztosító, és gazdasági totálkárt állapított meg. A tulajdonos azonban nem viselte volna el, ha szeméttelepen végzi szeretett autója, ezért kitalált egy eredeti marketingkampányt.

A lényeg egyszerű: 3,99 euróért bárki vehet magának egy négyzetcentiméternyi felületet az autón, és oda olyan fényképet illeszthet, amit nem szégyell. A nagyobb kép arányosan több pénzbe kerül, és amint legalább ezren hozzájárultak a projekthez, függetlenül attól, hogy menyi pénzt adományoztak, a tulaj belevág a javíttatásba.

Miután az autó elkészült, a fényképeket speciális fóliára nyomtatják, majd befedik vele a karosszériát. Ha kész a kocsi, minden résztvevőt meghívnak a Nürburgringre szervezett bulira, majd egy sorsoláson kiderül, melyik szerencsés támogató kapja meg egy hónapra (!) az autót.

Az adományozás egyelőre lassan pörög fel, de bízzunk benne, hogy végül összejön a dolog: szomorú látvány egy összetört, mozgásképtelen Ferrari.

Kommentek

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

F1: Máris elromlott a McLaren és a Red Bull

Alig kezdődött meg a Forma-1-es tesztelés, két nagycsapat máris komoly műszaki hibákba futott bele. A Red Bullt tréleren kellett a garázsba szállítani.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.