A szerb BMW-s nem csak saját életével játszik

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.06.26. 15.20

Nagyon reméljük, hogy a piszkosul vagány srácok következő videója nem azért terjed majd vírusként a neten, mert belecsattannak a szembejövőbe.

Mondhat bárki bármit, jöhetnek a vagány hozzászólások, hogy így kell ezt, nincs ezzel semmi gond, uralja a verdát, de ez akkor sem normális dolog. Ezt a srácot még zárt pályán sem engedném vezetni, úgy ül az autóban, hogy még a kormányt is alig éri el (nem, nem a kamera perspektívája csap be), de ez a kisebbik gond…
Csak reménykedünk, hogy legközelebb nem az a videó fog vírusként terjedni a neten, ahogy belecsattannak a szembejövőbe. Az lenne a legjobb, ha soha többé nem csinálnának hasonlót. Ennyi erővel orosz rulettet is játszhatnának a belgrádi fiúk.
Ilyenkor megértem azokat, akik XC90, vagy hasonló kategória alatt nem engedik autóba az asszonyt a gyermekekkel. Mert mi van, ha egy hasonlóan ‘jóképességű’ jön szembe, és nincs hely korrigálni?

Kommentek

  • demagóg

    Rossz nézni, ahogy a kormányt fogja.
    Rossz vége lesz ennek, remélem vétlenek nem fognak megsérülni a hülyesége miatt.

  • suti

    !-percnél már besokalt! Egyfolytában szembejövő sávban kanyarodik,kár hogy nem jött szembe senki. Az ilyennek azt kívánom hogy napnyugtáig dögöljön meg,mert valaki az ilyen idióta miatt fog meghalni aki lehet hogy én leszek.Magyarországon is vannak ilyen tuskók!

  • menőmanó

    Nem sokat lehet várni egy olyan balféktől, aki még az autós kamerát sem tudja normálisan elhelyezni.

  • Hawaii-

    Aki ilyen szorgalmasan keresi a határokat, az előbb-utóbb meg is találja. A hajmeresztően felelőtlen viselkedés nem vitás.

    Ellenben ami még érdekes a videón, hogy több autós is meglehetősen rugalmasan értelmezi a forgalmi sáv fogalmát és nem feltétlenül csak a kanyarokban.

  • hova

    Suhancok gyilkos, kezelhetetlen sebességgel.

  • AMG666

    Ezek miatt kategorizálják az autósokat, itt mint bunkó “béjemvést”.

  • Guevara

    Legtöbb ember a vérét kívánja, de vajon titokban ki irigyli a vezetési tudásért?…

  • hova

    Guevara. Szépen lassan, többször nézd meg a videót, szinte végig kíséri a szerencse ezt a fiút és olyan elemi hibákat vét, ami nem arról tanúskodik, hogy “jó kezekben van a kormány”. Én biztosan nem irigylem, igaz, nem vagyok 20 éves! Viszont- alapkövetelményként- 1 évig magyarázták, mutatták, csináltatták- velem a nagy sebességű haladást, követést, leszorítást, ütközést úgy,hogy neked és másnak a legkevesebb baja legyen- ha lehet ilyenről beszélni.

  • Bence0102

    Ennek az embernek még véletlenül sem volt köze ahhoz, hogy uralja az autót! Fogalma sincs arról, hogy hol is kellene kanyarodni egy kanyarban(értelmesen), és az hogy párszor ráránt a kormányra és “driftel” még nem jelenti azt hogy tud valamit (sikerül is megforgatnia). Aki ezt irigyli azzal nem tudok mit kezdeni :D Attól hogy az autó gyors a sofőr még nem tud vezetni(elég nagy tempónál telefonozik rendkívül tehetséges pilóta), most épp szerencséje volt.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.