Jobbról előzött a bunkó, de emberére talált

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.06.25. 10.15

A videót látva felmerül a kérdés: ér nagy bunkónak lenni a nagyon nagy bunkókkal szemben?

A helyzet hasonló, mint nálunk az M7-esen péntek délután a Balaton felé. Akinek sietős, jobbról, a leállósávban előzi a sort. A többiek meg bosszankodnak. Csakhogy most egy várakozónál elszakadt a cérna, és bevágott egy ilyen sunyi lopakodó elé, aki így az árokban kötött ki.

Ez az egyik verzió. A másik szerint maga is szökni akart, de nem figyelte a tükröt, ezzel okozta a balesetet. 

Kommentek

  • ferolg

    Nem biztos hogy a videózó nem nagyobb bunkó,a szövegből kiderült, hogy utálja a jobbról sündörgőket, főleg amiatt hogy felverik a port, meg a kavicsot. Ez meg pont most mosta le a kocsiját, úgyhogy úgy döntött, nevel kicsit…

  • Vérmacy

    Tényleg bosszantó, hogy azért kell nekem 5 perccel tovább araszolgatni, mert Ő nem akar kettő percet várni!

    Ilyen helyekre kell kivezényelni a yardot. Ja, hogy ezzel munka is lenne…

  • kocogok

    Helyes! Én is húzódtam már félig a leálló sávra, hogy ne tudjanak szabálytalanul előzgetni! Kicsit dudáltak, de ők unták meg előbb…

  • Redzsinald

    A videóból nem derül ki, hogy mi van előttük. Lehet előttük egy lehajtó is, amin lemennek, és azzal, hogy nem állják végig a sort azért mert a lehajtó után baleset/sávlezárás van nemhogy akadályoznának, csökkentik is a dugót. Ezen felül akár egy beteg/balesetet szenvedett gyerekkel is rohanhat a szülő a kórházba. Nem feltétlen bunkó attól, hogy kielőz jobbról a leálló sávban, de az aki az ilyet akadályozza, az már tényleg az. Minden éremnek két oldala van, néha nem árt elgondolkodni a köpködés, és bunkózás előtt.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.