Megvan a nap autós bunkója

Szabálytalan, és még neki állt feljebb

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.06.11. 17.45

Az ilyen helyzetekben nehéz higgadtnak maradni. Az egysávos hídon nem neki volt elsőbbsége, de azért leállt vitatkozni, hátha hülyeséggel győz a józanság felett.

Az ilyen helyzetekben nehéz higgadtnak maradni. Az egysávos hídon nem neki volt elsőbbsége, de azért leállt vitatkozni, hátha hülyeséggel győz a józanság felett.

Kommentek

  • skorpio

    Tisztelt kovács Úr! Meg kellene tanulni a KRESZ-t. Ennél a hídnál, a felvétel szerint már javában a hídon volt, az Ön által lebunkózott autós, amikor a kedvezményezett ráhajtott a hídra. Hiába van elsőbbsége a másiknak, mivel nem belátható messziről a híd, tehát nem lehet belátni, hogy szemből rá akar-e hajtani valaki, csak akkor, ha már közvetlenül a hídnál vagyok így az elsőbbség csak akkor érvényes, ha egyszerre érnek a hídhoz!

  • Vupi

    Skorpionak igaza van, jogosan volt kiakadva a fazon, már sokkal hamarabb a hídon volt! Amúgy meg hiába van elsőbbséged, az ilyen táblánál és beláthatatlan kanyarban jócskán lassabban kell haldni, fölösleges arcoskodni! Szerintem nézd vissza többször az általad felvett esetet, de tanácsolom, előtte vegyél be nyugtatót, biztos látni fogod, hogy te sokkal erőszakosabb vagy!

  • apu0062

    Bizony, bizony. Mindent leírtak előttem.

  • menőmanó

    Semmi esetre sem nevezném a nap bunkójának a szemből érkezőt, hiszen nem egyértelmű a helyzet.
    Valóban egy kicsit előbb volt a hídon, de nem neki van előnye.
    Előre egyik oldalról sem látható a szembejövő, így az elsőbbség dönt, mint a jelen esetben is.

  • keresztesbaratom

    Bunkó, de nem azért, mert már a hídon volt és nem tudta megadni az elsőbbséget. Azért bunkó, mert 1.) nem köszönt napszaknak megfelelően, pedig ő fordult kéréssel a másikhoz és 2.) nem vette le a napszemüvegét mikor egy hölggyel beszélt. Egy kopasz, impotensre kokszolt rézbőrű. Tele van velük a világ! Össze kéne szedni mindet és elvinni vasutat építeni.

  • erettpasi

    Kedves hölgy mikor ön száguld az egysávú hid felé s látja a 10 km/h sebességhatárt is és barami balesetveszélyesen a láthatóan egyik oldalról sem belátható helyre negyvennel legalább, begangol a hidra, akkor mit csodálkozik. Persze ez nem menti a utána lévő bunkóságot, de én is napszemüveg és illem betartásával megkérdeztem volna ezt hogyan gondolta? Más vonatkozásban sokkal súlyosabb amit ön tett. Szövegbe még nem halltak bele.

  • apaarpi

    erettpasi:

    Így van, jól be is karikázta a 10-est is, bár nem az volt a fő szándéka, gondolom :)

    A lényeg, hogy a megengedett sebesség többszörösével ment. Akkor ki is a bunkó?

    Ej, nem sikerült ez a poszt…

  • Atus74

    Üdv.
    Azért azt figyelembe kéne venni, hogy a szembe jövő autó már felhajtott a hídra. Tehát nem “egy időben” értek oda! Így neki van elsőbbsége. És ha csaj 10-el ment volna akkor az egész helyzet nem alakul ki!

  • tarantella1

    ez a videó máe fent volt egyszer a neten

  • sforisek

    Kanyar is volt bukkano is es a buta no gyorsan hajtott. Nem adhadta meg a szembe jovo az elsobseget.
    De a riporter aki ilyen cimet adott a cikknek, (“Megvan a nap autós bunkója. Szabálytalan, és még neki állt feljebb”) szerintem o sem erti az elsobbseg megadas felteteleit.

  • senseicsiki

    Egyáltalán nem bunkó. Lehet megpróbálja tisztázni a helyezetet.(nem beszélek egy szláv nyelvet sem)
    Majd szépen visszatolat. Maradhatott volna ott is ahol van. Na akkor lett volna bunkó.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.