Megvan a nap autós bunkója

Szabálytalan, és még neki állt feljebb

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.06.11. 17.45

Az ilyen helyzetekben nehéz higgadtnak maradni. Az egysávos hídon nem neki volt elsőbbsége, de azért leállt vitatkozni, hátha hülyeséggel győz a józanság felett.

Az ilyen helyzetekben nehéz higgadtnak maradni. Az egysávos hídon nem neki volt elsőbbsége, de azért leállt vitatkozni, hátha hülyeséggel győz a józanság felett.

Kommentek

  • skorpio

    Tisztelt kovács Úr! Meg kellene tanulni a KRESZ-t. Ennél a hídnál, a felvétel szerint már javában a hídon volt, az Ön által lebunkózott autós, amikor a kedvezményezett ráhajtott a hídra. Hiába van elsőbbsége a másiknak, mivel nem belátható messziről a híd, tehát nem lehet belátni, hogy szemből rá akar-e hajtani valaki, csak akkor, ha már közvetlenül a hídnál vagyok így az elsőbbség csak akkor érvényes, ha egyszerre érnek a hídhoz!

  • Vupi

    Skorpionak igaza van, jogosan volt kiakadva a fazon, már sokkal hamarabb a hídon volt! Amúgy meg hiába van elsőbbséged, az ilyen táblánál és beláthatatlan kanyarban jócskán lassabban kell haldni, fölösleges arcoskodni! Szerintem nézd vissza többször az általad felvett esetet, de tanácsolom, előtte vegyél be nyugtatót, biztos látni fogod, hogy te sokkal erőszakosabb vagy!

  • apu0062

    Bizony, bizony. Mindent leírtak előttem.

  • menőmanó

    Semmi esetre sem nevezném a nap bunkójának a szemből érkezőt, hiszen nem egyértelmű a helyzet.
    Valóban egy kicsit előbb volt a hídon, de nem neki van előnye.
    Előre egyik oldalról sem látható a szembejövő, így az elsőbbség dönt, mint a jelen esetben is.

  • keresztesbaratom

    Bunkó, de nem azért, mert már a hídon volt és nem tudta megadni az elsőbbséget. Azért bunkó, mert 1.) nem köszönt napszaknak megfelelően, pedig ő fordult kéréssel a másikhoz és 2.) nem vette le a napszemüvegét mikor egy hölggyel beszélt. Egy kopasz, impotensre kokszolt rézbőrű. Tele van velük a világ! Össze kéne szedni mindet és elvinni vasutat építeni.

  • erettpasi

    Kedves hölgy mikor ön száguld az egysávú hid felé s látja a 10 km/h sebességhatárt is és barami balesetveszélyesen a láthatóan egyik oldalról sem belátható helyre negyvennel legalább, begangol a hidra, akkor mit csodálkozik. Persze ez nem menti a utána lévő bunkóságot, de én is napszemüveg és illem betartásával megkérdeztem volna ezt hogyan gondolta? Más vonatkozásban sokkal súlyosabb amit ön tett. Szövegbe még nem halltak bele.

  • apaarpi

    erettpasi:

    Így van, jól be is karikázta a 10-est is, bár nem az volt a fő szándéka, gondolom :)

    A lényeg, hogy a megengedett sebesség többszörösével ment. Akkor ki is a bunkó?

    Ej, nem sikerült ez a poszt…

  • Atus74

    Üdv.
    Azért azt figyelembe kéne venni, hogy a szembe jövő autó már felhajtott a hídra. Tehát nem “egy időben” értek oda! Így neki van elsőbbsége. És ha csaj 10-el ment volna akkor az egész helyzet nem alakul ki!

  • tarantella1

    ez a videó máe fent volt egyszer a neten

  • sforisek

    Kanyar is volt bukkano is es a buta no gyorsan hajtott. Nem adhadta meg a szembe jovo az elsobseget.
    De a riporter aki ilyen cimet adott a cikknek, (“Megvan a nap autós bunkója. Szabálytalan, és még neki állt feljebb”) szerintem o sem erti az elsobbseg megadas felteteleit.

  • senseicsiki

    Egyáltalán nem bunkó. Lehet megpróbálja tisztázni a helyezetet.(nem beszélek egy szláv nyelvet sem)
    Majd szépen visszatolat. Maradhatott volna ott is ahol van. Na akkor lett volna bunkó.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.