Ízelítő a Mustang GT350R recsegve hörgő hangjából

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.06.02. 19.15

Az autórajongók utolsó mentsvára Amerika. Amikor mindenki turbót turbóra halmoz, ők még hisznek az öt liter feletti szívó V8-asokban. Jól teszik, mocskosul jól.

Az autórajongók utolsó mentsvára Amerika. Amikor mindenki turbót turbóra halmoz, ők még hisznek az öt liter feletti szívó V8-asokban. Jól teszik, mocskosul jól.

Lóerőben, nyomatékban nincs hiány a megcsigázott motoroknál sem, de amikor 8000-ig húz velőtrázó ugatással az 5,2 literes nyolchengeres, akkor hiába lőnek fel a netre csodás teljesítmény-karakterisztikát, fogyasztási adatot a konkurens marketingesek, mind csak porhintés. 
A már említett, 5,2 literes V8-as erőforrás főtengelyét a szokásos 90 helyett 180 fokkal ékelték el, így nagy sebességnél javul a gázcsere. A motor teljesítménye meghaladja az 500 lóerőt. A hűtésről levegő-olaj olajhűtő gondoskodik, a hatfokozatú kézi sebességváltó szintén külön hűtőt kapott.
Hátul részlegesen önzáró, szintén hűtött Torsen differenciálmű várja az akár 540 Nm-t meghaladó forgatónyomatékot.

Kommentek

  • Guevara

    Flat plane főtengely? Akkor olyan hangja van mint egy V8-as Ferrari motornak, ami nem rossz alapvetően, de távol van a jó öreg amerikai blokkok rotyogásától.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.