Infinitit nyertünk

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.06.02. 13.00

Egy szerencsés család az Infiniti és a Vezess.hu közös játékán hétvégi pihenést nyert, kiegészítve az alkalomhoz illő Infiniti Q70S-sel. Elmondják milyen volt.

Még tavaly év végén, az újraéledt autókiállításra szervezett az Infiniti és a Vezess.hu egy közös játékot, amelynek fődíja egy wellness-hétvége volt. A szállást és az autót is mi biztosítottunk. A nyertesek, Dr. Gurabi Gyula és családja egyéb elfoglaltsága miatt csak idén használta ki a lehetőséget.

Milyennek látták a kocsit? Elmondják ők:

“A novemberi kiállítás főnyereményének hírére  elsőre azt gondoltuk, hogy ez nem más, mint egy félreértés. Annál nagyobb volt az örömünk, amikor a megbeszélt péntek reggel megkaptuk a magával ragadó, gyönyörű, tengerkék Infiniti Q70S tesztautó kulcsát.

Az első, amit el kell mondanunk erről a mesés hétvégéről, hogy már tudjuk, mi az, hogy Infiniti-élmény. Sok-sok apróság és lényegesség, amit ez az autó megtestesít. Nehéz szavakba önteni azokat az érzéseket, amik már akkortól hatalmukba kerítettek bennünket, amikor a Q70S-t pár lépésről csodálhattuk. Első a forma, egyszerre elegáns és sportos – ami eltéveszthetetlenül Infiniti ezen a tengerkék, csapott-hátú luxuskupén a motorházat szegélyező első sárvédő elemek gyönyörű domború íve – vezetés közben egy sajátos keretet kölcsönöz az úti panorámának az utastérből nézve, ezzel megalapozza azt a bizonyos nagyon egyedi Infiniti-élményt.

Mi volt a kedvencünk?

Amit a család mindhárom tagja egyformán imádott, az elegáns és illatos fehér bőrbelső; a mérges-morgós hang; a repülés élményét szimuláló lágy suhanás és az, hogy minden járókelő utánunk fordult. Furcsa érzés volt látni a szálloda parkolójában a reggelizni készülődő férfi vendégek Infiniti körüli diszkrét vizsgálódásait a reggeli csendben?.

A család férfitagjai főleg a hangjáért, az ülésbe passzírozó gyorsulásért, az előkelő formatervezésért, a szellőztetett, párnás sportüléseiért és a 16 hangszórós BOSE hangrendszeréért szerettek a Q70S-be. Na és az erdei levegő tisztaságú illatosított levegőt áramoltató klímájáért.

Az ülések magassága, mélysége egyaránt testre szabható, az autó megjegyzi a beállításokat.  Az Infiniti elektronikája még a német technikához szokott családfőt is meglepte: a GPS-navigátor sokféle nézete és a finomhangolású rádió. Anyát persze a biztonság érdekelte: a Gyerkőcre és a szülőkre a cirkáló üzemmódban a sávelhagyásra figyelmeztető fedélzeti rendszer, a háromféleképpen beállítható követési távolságot figyelő radar, az önfeszítő biztonsági öv, a hat légzsákos rendszer vigyázott.

A parkolás gyerekjáték az autó mérete ellenére. A japán óriást öt kamera segíti: majdhogynem mintha kívülről néznénk az autót a beálláskor és a tükreit is készségesen lehajtja a kedvünkért.  A napfénytető a kabriózás élményét idézte, nem csoda, hogy a család el volt tőle ragadtatva. A vezetés élményét az automataváltó többféle üzemmódja (cruiser, sport, autópályai) és funkciója fokozta, a sport módban különösen tüzes kormányváltó és sport-kipufogó rendszer.

Minden hiába: ez a Q70S egy olyan japán csúcstechnikával szolgáló autó, ami Mercedes motorral és hajtáslánccal keseríti el az embert, amikor eszébe jut, hogy ez a kocsi nem az övé. 

A leadás napján, hétfőn reggel bánatosan hallgattunk az Infinitiben, amikor eleget téve a Gyerkőc külön kívánságának, az Infinitivel mentünk az iskolába. Hadd lássák a haverok is, mit jelent az, hogy formavilág és apa búcsúzóul egy kövér gázfröccsel köszönt el az iskolakapuban integető Gyerkőctől. A gázfröccsre válaszul a motor öblös baritonban mordult fel és hangjára az otthon takarítgató nyugdíjasok dühösen rohantak az ablakokhoz és öklüket rázva, kikiabálva szidták a mély tengerkék áramvonalban elnyargaló sofőrt, aki szerintük csakis “egy megvadult bróker” lehetett??

Az utca hangos véleménynyilvánítása után a Gyerkőc megszeppenve lépett be az iskolába.

Az Infiniti-élményt nem csak az éli át, aki benne ül …”

Kommentek

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

Ölében kisbabával vezetett egy nő, a videó miatt forrong a Facebook

A közösségi média mostanában kapta fel ezt a videót, és a vélemények megdöbbentően vegyesek.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.