Infinitit nyertünk

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.06.02. 13.00

Egy szerencsés család az Infiniti és a Vezess.hu közös játékán hétvégi pihenést nyert, kiegészítve az alkalomhoz illő Infiniti Q70S-sel. Elmondják milyen volt.

Még tavaly év végén, az újraéledt autókiállításra szervezett az Infiniti és a Vezess.hu egy közös játékot, amelynek fődíja egy wellness-hétvége volt. A szállást és az autót is mi biztosítottunk. A nyertesek, Dr. Gurabi Gyula és családja egyéb elfoglaltsága miatt csak idén használta ki a lehetőséget.

Milyennek látták a kocsit? Elmondják ők:

“A novemberi kiállítás főnyereményének hírére  elsőre azt gondoltuk, hogy ez nem más, mint egy félreértés. Annál nagyobb volt az örömünk, amikor a megbeszélt péntek reggel megkaptuk a magával ragadó, gyönyörű, tengerkék Infiniti Q70S tesztautó kulcsát.

Az első, amit el kell mondanunk erről a mesés hétvégéről, hogy már tudjuk, mi az, hogy Infiniti-élmény. Sok-sok apróság és lényegesség, amit ez az autó megtestesít. Nehéz szavakba önteni azokat az érzéseket, amik már akkortól hatalmukba kerítettek bennünket, amikor a Q70S-t pár lépésről csodálhattuk. Első a forma, egyszerre elegáns és sportos – ami eltéveszthetetlenül Infiniti ezen a tengerkék, csapott-hátú luxuskupén a motorházat szegélyező első sárvédő elemek gyönyörű domború íve – vezetés közben egy sajátos keretet kölcsönöz az úti panorámának az utastérből nézve, ezzel megalapozza azt a bizonyos nagyon egyedi Infiniti-élményt.

Mi volt a kedvencünk?

Amit a család mindhárom tagja egyformán imádott, az elegáns és illatos fehér bőrbelső; a mérges-morgós hang; a repülés élményét szimuláló lágy suhanás és az, hogy minden járókelő utánunk fordult. Furcsa érzés volt látni a szálloda parkolójában a reggelizni készülődő férfi vendégek Infiniti körüli diszkrét vizsgálódásait a reggeli csendben?.

A család férfitagjai főleg a hangjáért, az ülésbe passzírozó gyorsulásért, az előkelő formatervezésért, a szellőztetett, párnás sportüléseiért és a 16 hangszórós BOSE hangrendszeréért szerettek a Q70S-be. Na és az erdei levegő tisztaságú illatosított levegőt áramoltató klímájáért.

Az ülések magassága, mélysége egyaránt testre szabható, az autó megjegyzi a beállításokat.  Az Infiniti elektronikája még a német technikához szokott családfőt is meglepte: a GPS-navigátor sokféle nézete és a finomhangolású rádió. Anyát persze a biztonság érdekelte: a Gyerkőcre és a szülőkre a cirkáló üzemmódban a sávelhagyásra figyelmeztető fedélzeti rendszer, a háromféleképpen beállítható követési távolságot figyelő radar, az önfeszítő biztonsági öv, a hat légzsákos rendszer vigyázott.

A parkolás gyerekjáték az autó mérete ellenére. A japán óriást öt kamera segíti: majdhogynem mintha kívülről néznénk az autót a beálláskor és a tükreit is készségesen lehajtja a kedvünkért.  A napfénytető a kabriózás élményét idézte, nem csoda, hogy a család el volt tőle ragadtatva. A vezetés élményét az automataváltó többféle üzemmódja (cruiser, sport, autópályai) és funkciója fokozta, a sport módban különösen tüzes kormányváltó és sport-kipufogó rendszer.

Minden hiába: ez a Q70S egy olyan japán csúcstechnikával szolgáló autó, ami Mercedes motorral és hajtáslánccal keseríti el az embert, amikor eszébe jut, hogy ez a kocsi nem az övé. 

A leadás napján, hétfőn reggel bánatosan hallgattunk az Infinitiben, amikor eleget téve a Gyerkőc külön kívánságának, az Infinitivel mentünk az iskolába. Hadd lássák a haverok is, mit jelent az, hogy formavilág és apa búcsúzóul egy kövér gázfröccsel köszönt el az iskolakapuban integető Gyerkőctől. A gázfröccsre válaszul a motor öblös baritonban mordult fel és hangjára az otthon takarítgató nyugdíjasok dühösen rohantak az ablakokhoz és öklüket rázva, kikiabálva szidták a mély tengerkék áramvonalban elnyargaló sofőrt, aki szerintük csakis “egy megvadult bróker” lehetett??

Az utca hangos véleménynyilvánítása után a Gyerkőc megszeppenve lépett be az iskolába.

Az Infiniti-élményt nem csak az éli át, aki benne ül …”

Kommentek

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.