Beszólt a motoros a telefonáló autósnak, bosszúból elgázolták

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.06.02. 18.15

“Tedd le a kibaszott telefonod, az autódban vagy!” Ez a mondat okozta a népnevelő motoros vesztét.

“Tedd le a kibaszott telefonod, az autódban vagy!” Ez a mondat okozta a népnevelő motoros vesztét. Tökéletesen emberi, tökéletesen érthetetlen baleset. Tipikus példa arra, amikor egy aprósággal rossz irányba indulnak a dolgok, és nincs megállás a lejtőn. 

Mert normál esetben egy motoros megáll a pirosnál, és ha látja, hogy az autóban ülő a telefonjával babrál, vállat von, és továbbindul. Nem szól be, nem bújik házmester-szerepbe. Emberünk viszont nem állta meg, nehéz napja volt, feltartotta a többi szemét autós, itt volt az idő végre konfrontációval enyhíteni a feszültséget.
Csakhogy az E92-es BMW kabrió vezetője sem keresztényi erkölcsök mentén kezelte a helyzetet. Fellökte az előtte imbolygó motorost, aki átmeneti emlékezetkiesést, csonttörést, bokarepedést szenvedett. 
Nem mellesleg most gyűjtést szervez a magasra rúgó kórházi számlák kiegyenlítésére, ahol még bővebben írja le az esetet, és állítja, hogy csak lassítva várta (a sáv közepén), hogy az agresszív autós megelőzze. 
Nem akarom védeni, felmenteni az autóst, ezért az aljas lökésért hatóság előtt kell felelnie, de amikor valaki úgy ül fel a motorra, hogy minden autós ellenség, és leírásában “cagers” (ketreclakók) jelzővel illeti mindet, akkor előbb-utóbb párjára akad, és kórházban köt ki.

Kommentek

  • mtbe

    Mindenki basztatja már a telefont. Aki felsegítette, az is. :D
    Ez a baj az új autókkal is. Belerakják a számítógépet, rákötik a mobiljukat és babrálják. Egyik kézben mobil, másikban a kormány, az utat csak fél szemmel figyelik.

    Amúgy igaza volt a motorosnak, még ha nem is az ő dolga lett volna.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.