Úgy látszik, kifogyhatatlan mókatartalék van abban, amikor jól csengő márkanévvel árulnak valami teljesen mást, mint amire a márkanév alapján elsőre gondolnánk. Ugye van Ferrari emblémás kistraktor, a Yamaha is gyárt filléres plasztik furulyát, a Peugeot borsdarálót, vagy ott van a Rolex, aki nemcsak drága órákat, hanem fényképezőgép-hátfalakat is készített. 

Ezért a Lamorghiniért nem fogja utálni a szomszédja. Hacsak nem vasárnap hajnalban ránt rá a motorjára

A Praktiker pedig a Lamborghini márkához kapcsolódó érzelmekkel operált, amikor bemutatta a Lamborghini emblémát viselő fűnyíróit. Állítólag ezt is irigyli majd a szomszéd, de ebben én nem hiszek. Füvet nyírni bármivel vacak elfoglaltság. Na jó, biztos van kivétel, de azt nem kell tolni, hanem rá lehet ülni
Aki nem ül rá, így tolja a fűnyírót:
Természetesen a Lamborghini fűnyírónak az égvilágon semmi köze a Lamborghini gyárhoz, még akkor sem, ha nagyon romantikus lenne azt gondolni, hogy ugyanabban a gyárban, vagy legalább azonos városban készülnek a fűnyírók és a menő sportkocsik. Az igazság kiábrándító, a német Ikra cég természetesen Kínában gyártatja ezeket az amúgy valóban pofás, és látszólag tisztességes műszaki tartalommal bíró kerti gépeket. Tonino Lamborghini pedig csak a dizájnt adja, bár az Ikra katalógusa szerint a motor is Lambo.

Kínában készült a motorja

Mit tud?

Egy fűnyíró elég, ha tud füvet vágni. A Lamborghini amellett, hogy mutatós, az egyhengeres, 223 köbcentis, 3,5 kW-os egy menetben 54 centiméter széles sávot vág a dzsumbujba, és ha akarjuk, tolni sem kell, hanem a motor hajtja a szekeret. Egyliteres tankja nagyjából egy órányi fűmészárlásra elég.

Mennyibe kerül?

A Lamborghini fűnyírók a Praktikerben kaphatók, a benzinesek 60 és 113 ezer forint közötti áron, az elektromos pedig 47 ezer forintba kerül.