Hátsókerekes, egyhengeres Lamborghini

Amiért nem fog irigyelni a szomszéd.

Szerző: Földes Attila levél küldés 
Dátum: 2015.05.16. 09.00

Itt az elérhető árú, kínai motoros Lamborghini.

Úgy látszik, kifogyhatatlan mókatartalék van abban, amikor jól csengő márkanévvel árulnak valami teljesen mást, mint amire a márkanév alapján elsőre gondolnánk. Ugye van Ferrari emblémás kistraktor, a Yamaha is gyárt filléres plasztik furulyát, a Peugeot borsdarálót, vagy ott van a Rolex, aki nemcsak drága órákat, hanem fényképezőgép-hátfalakat is készített. 

Ezért a Lamorghiniért nem fogja utálni a szomszédja. Hacsak nem vasárnap hajnalban ránt rá a motorjára

A Praktiker pedig a Lamborghini márkához kapcsolódó érzelmekkel operált, amikor bemutatta a Lamborghini emblémát viselő fűnyíróit. Állítólag ezt is irigyli majd a szomszéd, de ebben én nem hiszek. Füvet nyírni bármivel vacak elfoglaltság. Na jó, biztos van kivétel, de azt nem kell tolni, hanem rá lehet ülni
Aki nem ül rá, így tolja a fűnyírót:
Természetesen a Lamborghini fűnyírónak az égvilágon semmi köze a Lamborghini gyárhoz, még akkor sem, ha nagyon romantikus lenne azt gondolni, hogy ugyanabban a gyárban, vagy legalább azonos városban készülnek a fűnyírók és a menő sportkocsik. Az igazság kiábrándító, a német Ikra cég természetesen Kínában gyártatja ezeket az amúgy valóban pofás, és látszólag tisztességes műszaki tartalommal bíró kerti gépeket. Tonino Lamborghini pedig csak a dizájnt adja, bár az Ikra katalógusa szerint a motor is Lambo.

Kínában készült a motorja

Mit tud?

Egy fűnyíró elég, ha tud füvet vágni. A Lamborghini amellett, hogy mutatós, az egyhengeres, 223 köbcentis, 3,5 kW-os egy menetben 54 centiméter széles sávot vág a dzsumbujba, és ha akarjuk, tolni sem kell, hanem a motor hajtja a szekeret. Egyliteres tankja nagyjából egy órányi fűmészárlásra elég.

Mennyibe kerül?

A Lamborghini fűnyírók a Praktikerben kaphatók, a benzinesek 60 és 113 ezer forint közötti áron, az elektromos pedig 47 ezer forintba kerül. 

Kommentek

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.