Egyre több autóban LCD panelt találunk az analóg műszerek helyett. Nagy lépés, de nem ez az első ilyen hullám, a nyolcvanas években már lezajlott egyszer a folyadékkristályos kijelzők forradalma. Akkor szinte minden gyártó eldobta a régi számlapokat, műszereket, hogy helyettük színes, világító panelek, digitális karakterek közöljék az információt. 

Ezért nem is lehet teljes körű a gyűjtésünk, rengeteg típust szereltek ilyen műszerfallal, ám előbb-utóbb szinte mindig visszatértek a jó öreg analóg mutatók. 
Az 1980-as években még volt annyira fejlett a technológia, hogy ezek a megoldások hosszú távon is működőképesek legyenek, és egy jól tervezett kilométeróra még mindig könnyebben leolvasható, mint egy képernyőre rajzolt, virtuális másolat. 
Hogy a mostani divathullám megtörik-e, vagy az olcsó, magas felbontású TFT kijelzők végleg elsöprik a hagyományos órákat, azt nehéz megjósolni. Mindenesetre egy halott vízhőfokjelzővel még el lehet autózni, de amikor a mindent mutató képernyő adja meg magát, akkor már nehezen indulunk útnak…

Corvette C4 (1984) - Egy új kor hajnala, a modern, vadászgépeket idéző Corvette. Ma már az egyik megvetett generáció a C4, pedig iszonyat menő volt ez a digitális műszerfal. Ami iszonyat könnyen meg is hibásodott, ezért, és a nehéz javítás miatt sokan lecserélték analóg óracsoportra.

Citroen BX Digit - A BX digit a nyolcvanas évek közepén, 5000 példányban készült különkiadás volt. A ledek mellé távirányítós központi zár és digitális tuneres Pioneer rádió, valamint DIGIT feliratos hamutál járt.

Renault 11 Electronic - Nem csak a digitális műszerfal léte miatt érdekes, hanem azért, mert az egyik első olyan autó volt, amely beszélni is tudott.

Cadillac Allante (1987)

Mazda MX-03 (1987) - Szíj helyett itt már beérték egy Knight Rider szerű megoldással a Mazdánál, az MX-03 beltere igazi kiborg vágyálom, annyi villogó digitális kütyüvel, hogy még a Robotzsaru nyála is elcseppen.

Mazda Mx-81 - Erről a Mazda tanulmányról bővebben is írni fogok, mert annyira beteg. A CRT monitor középen még hagyján, de a japánok és a Bertone stúdió úgy döntöttek, itt az ideje leszámolni a bevált kormány koncepcióval. A kerék helyett egy szíjat biggyesztettek a műszerfalra. Használhatatlan, de jól néz ki.

Citroën Karin (1980) - Lehet, hogy alig akad digitális panel ebben a belsőben, de a forma miatt kihagyhatatlan a francia tanulmányautó.

Oldsmobile Inca Ital Design (1986) - Repülőgépeket idéző kijelzők, és botkormány. Nehezen hihető, de ezt tényleg komolyan gondolták a nyolcvanas évek közepén, mivel több kutatás is azt mutatta, hogy a videojátékokon felnövő új generációnak bejön a joystick stílus. Tévedtek.

Opel Senator

Vector W12 - Felesleges minden szó.

Chrysler Le Baron (1982)

Chrysler Laser (1984)

B+B (Dinfos) Golf - A B+B tuningcég nagy dobással rukkolt elő 1985-ben. Az általuk épített Volkswagen Golf II-ben teljes digitális információs rendszer, hangvezérlés (!) tette magasra a lécet.

Opel Kadett GSi - Avagy a Corvette hangulat európai módra. Négyhengeres, elől kapar, de a miénk, és ugyanúgy pörögnek a számok az LCD panelen, mint az amerikai izomautókban!

Lancia Orca - Az olaszok tervezte prototípus előrevetítette a multikormányok korát, rengeteg gomb ül a volán közepén, a műszerfal pedig hipertérugrásra tervezett űrhajókat idéz.

Cadillac Séville (1986) - Amerikában volt igazán nagy divat a digitális műszerfal az 1980-as években.