Elképesztő budapesti parkolós sztori csapta szét a Facebookot

Amikor az ügyfelet küldik el melegebb éghajlatra

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.05.13. 15.00

Viktornak állítólag csak egy fél parkolójegyet adott ki az automata, ezt ő azonnal jelezte az ügyfélszolgálatnak és innentől indult el a lavina.

Az alábbi történet elég nagy port kavar tegnap óta a Facebookon: Viktornak állítólag csak egy fél parkolójegyet adott ki az automata, ezt ő azonnal jelezte az ügyfélszolgálatnak és innentől indult el a lavina. 
Mivel a Facebook-felhasználó azt írta a poszt végére, hogy “osztani ér”, ezért mi megosztjuk veletek: 

“A sztori röviden a következő: 2015.05.12-én 10 órától a MOM parknál volt egy munkám. Odaértem, leparkoltam, bedobtam 350 Ft-ot a parkolóórába, amivel 11:09-ig MEGVÁLTOTTAM a parkolási jogosultságot. Igen ám, de az automata egy negyed jegyet adott ki, amin rajta volt a XII.kerületi önkormányzat felirat és a jegyváltás időpontja. 

Elképesztő budapesti parkolós sztori csapta szét a Facebookot 1

Egyből hívtam az ügyfélszolgálatot hogy itt és itt vagyok, ennél a számú automatánál, erre a rendszámú autóra megvettem a jegyet, de egy negyed jegyet adott a gép, én ezt kiteszem, de legyenek kedvesek rögzíteni ezt a bejelentést, hogy ha megbüntetnek legyen mire hivatkoznom. Azt válaszolták, hogy kiküldik a szerelőt én pedig: KERESSEK EGY MÁSIK AUTOMATÁT ÉS VEGYEK EGY MÁSIK JEGYET!!!! Vagy mobilparkoljak. Elmondtam szépen, udvariasan, magyarul, hogy sem időm, sem több aprópénzem nincsen másik automatát keresni és jegyet venni, a parkolójeggyel ellentétben a mobilparkolást nem térítik nekem, illetve a fő ok: 350 Ft-ot bedobtam a gépbe, vagyis KIFIZETTEM 11:09-ig a szolgáltatást!!! Abban maradtunk, ha megbüntetnek, jelentkezem. 

Na, így is történt, 11 óra után pár perccel visszaérve a kocsihoz, látom a mikulás arra járt. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondtam az előzményeket, hogy mi történt, erre a következő párbeszéd zajlott le: 

– Mi áll a büntetési cédulán? 
– Nincs parkolójegy. 
– Volt parkolójegye? 
– Igen, egy negyed jegy, amit én egyből jeleztem is Önöknek. 
– Miért nem vett másikat? 
– Elmondtam, sem időm, sem apróm nem volt, de ha lett volna, akkor sem vettem volna, hiszen kifizettem a szolgáltatást. Az pedig az önök hibája hogy nem adott normális jegyet a gép. 
– Nem a mi hibánk, mi szóltunk a szerviznek. 
– Tehát akkor most mit tegyek? 
– Hát másik jegyet kellett volna venni.
– Elmondom akár ötvenszer is, hogy tudomásom szerint nem jegyet vesz az ember, hanem parkolási jogosultságot. És ez megtörtént, kifizettem 69 perc időtartamra a szolgáltatást (az már egy másik kérdés hogy MILYEN SZOLGÁLTATÁS???), amit ráadásul nem is vettem igénybe végig, hamarabb eljöttem, és amikor probléma történt, azt egyből jeleztem.
– Kellett volna még egy jegyet venni, vagy mobilparkolni, ugyanis azért büntették meg, mert nem volt jegye. Írjon egy e-mailt, de valószínűleg nem fognak méltányosságot gyakorolni és elengedni a büntetést. 
– Oké, megírom az e-mailt, de akkor én mint ügyfél csak annyit kérnék, hogy gondolom ha kimegy a szervizes ember, akkor tudni lehet majd hogy mi volt a gond, illetve talán a jegyem másik fele is előkerül, vagy épp kiderül, hogy elfogyott a papír az automatából, az általam elküldött e-mailre adott válaszukban a hiba okát legyenek kedvesek a tudomásomra hozni.
– Valóban, ilyenkor készül szervizjegyzőkönyv de az nem tartozik magára, hogy mi van benne. 

Na itt elköszöntem és bontottam a vonalat. 

Tehát összefoglalva: Kifizeted a szolgáltatást, de nem ad normális jegyet a szolgáltató gépe. Te ezt egyből jelzed, mindent elkövetsz hogy európai módon, civilizált módon megoldd a helyzetet. De ez a szolgáltatót nem érdekli, neki egy 5cm X 8 cm-es fecni a mérvadó, amit ő nem adott oda, csak egy darabját. Szerinte ilyenkor az a megoldás, hogy még egyszer kifizeted ugyanazt a szolgáltatást. Ja és a legszebb: ők hibáztak és méltányosságról, egyfajta kegyről beszélnek. Amit ráadásul meg sem adnak. 

És amikor jelzed, hogy szeretnéd tudni, hogy ha már álláspontjuk szerint 350 Ft-ért te a jegyet veszed meg nem pedig a szolgáltatást, miért nem adta ki a gép a bedobott összegért vásárolt papírt, erre azt mondják, hogy “az nem tartozik rád”. Hát erre csak annyit reagálnék, hogy: ‘nyád!” – forrás
Természetesen megkerestük a Budapest XII. Kerület Hegyvidéki Önkormányzat Parkolási Ügyfélszolgálát is az üggyel kapcsolatban, egyelőre várjuk válaszukat. 
A facebook bejegyzés további részében pedig az is szerepel, hogy Viktor szerint a parkolóautomatákat a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. üzemelteti, így megkerestük Őket is, és az alábbi választ kaptuk: 

“Tájékoztatjuk, hogy a parkoló automaták üzemeltetése nem a társaságunk feladata, az ezzel kapcsolatos  információ tévesen szerepel az olvasói levélben. A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer a közterületi mobilparkolást szolgálja ki – a társaság törvényi kötelezettségének megfelelően.” – köszönjük a gyors választ!

Kommentek

  • subtotal

    Ha nagy lesz a zúgolódás (és a Ti jóvoltatokból ez már az), akkor eltekintenek a büntetéstől, de a szolgáltatás szinvonalának javításától is…ne legyen igazam!

  • azandris

    Én már a debreceni esetem után lassan semmin nem csodálkozom…vak és súlyosan szellemi fogyatékos gyereküket nevelő családnak kölcsönöztem német rendszámú autómat. Műszerfalra kitett és jól látható mozgáskorlátozotti igazolványt figyelmen kívül hagyták, utólag beszkenneltet sem fogadták el. Egy fél óra parkolásért 90EUR kértek tőlem, az üzemben tartótól. Küldtem nekik 100-at, és egy jókívánságot, hogy mire költsék…

  • soma

    Tahóságból jeles. A parkoló cég büntesse meg az automatát üzemeltető céget. Rendezzék egymás között a trehányságot!

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.