Elképesztő budapesti parkolós sztori csapta szét a Facebookot

Amikor az ügyfelet küldik el melegebb éghajlatra

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.05.13. 15.00

Viktornak állítólag csak egy fél parkolójegyet adott ki az automata, ezt ő azonnal jelezte az ügyfélszolgálatnak és innentől indult el a lavina.

Az alábbi történet elég nagy port kavar tegnap óta a Facebookon: Viktornak állítólag csak egy fél parkolójegyet adott ki az automata, ezt ő azonnal jelezte az ügyfélszolgálatnak és innentől indult el a lavina. 
Mivel a Facebook-felhasználó azt írta a poszt végére, hogy “osztani ér”, ezért mi megosztjuk veletek: 

“A sztori röviden a következő: 2015.05.12-én 10 órától a MOM parknál volt egy munkám. Odaértem, leparkoltam, bedobtam 350 Ft-ot a parkolóórába, amivel 11:09-ig MEGVÁLTOTTAM a parkolási jogosultságot. Igen ám, de az automata egy negyed jegyet adott ki, amin rajta volt a XII.kerületi önkormányzat felirat és a jegyváltás időpontja. 

Elképesztő budapesti parkolós sztori csapta szét a Facebookot 1

Egyből hívtam az ügyfélszolgálatot hogy itt és itt vagyok, ennél a számú automatánál, erre a rendszámú autóra megvettem a jegyet, de egy negyed jegyet adott a gép, én ezt kiteszem, de legyenek kedvesek rögzíteni ezt a bejelentést, hogy ha megbüntetnek legyen mire hivatkoznom. Azt válaszolták, hogy kiküldik a szerelőt én pedig: KERESSEK EGY MÁSIK AUTOMATÁT ÉS VEGYEK EGY MÁSIK JEGYET!!!! Vagy mobilparkoljak. Elmondtam szépen, udvariasan, magyarul, hogy sem időm, sem több aprópénzem nincsen másik automatát keresni és jegyet venni, a parkolójeggyel ellentétben a mobilparkolást nem térítik nekem, illetve a fő ok: 350 Ft-ot bedobtam a gépbe, vagyis KIFIZETTEM 11:09-ig a szolgáltatást!!! Abban maradtunk, ha megbüntetnek, jelentkezem. 

Na, így is történt, 11 óra után pár perccel visszaérve a kocsihoz, látom a mikulás arra járt. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondtam az előzményeket, hogy mi történt, erre a következő párbeszéd zajlott le: 

– Mi áll a büntetési cédulán? 
– Nincs parkolójegy. 
– Volt parkolójegye? 
– Igen, egy negyed jegy, amit én egyből jeleztem is Önöknek. 
– Miért nem vett másikat? 
– Elmondtam, sem időm, sem apróm nem volt, de ha lett volna, akkor sem vettem volna, hiszen kifizettem a szolgáltatást. Az pedig az önök hibája hogy nem adott normális jegyet a gép. 
– Nem a mi hibánk, mi szóltunk a szerviznek. 
– Tehát akkor most mit tegyek? 
– Hát másik jegyet kellett volna venni.
– Elmondom akár ötvenszer is, hogy tudomásom szerint nem jegyet vesz az ember, hanem parkolási jogosultságot. És ez megtörtént, kifizettem 69 perc időtartamra a szolgáltatást (az már egy másik kérdés hogy MILYEN SZOLGÁLTATÁS???), amit ráadásul nem is vettem igénybe végig, hamarabb eljöttem, és amikor probléma történt, azt egyből jeleztem.
– Kellett volna még egy jegyet venni, vagy mobilparkolni, ugyanis azért büntették meg, mert nem volt jegye. Írjon egy e-mailt, de valószínűleg nem fognak méltányosságot gyakorolni és elengedni a büntetést. 
– Oké, megírom az e-mailt, de akkor én mint ügyfél csak annyit kérnék, hogy gondolom ha kimegy a szervizes ember, akkor tudni lehet majd hogy mi volt a gond, illetve talán a jegyem másik fele is előkerül, vagy épp kiderül, hogy elfogyott a papír az automatából, az általam elküldött e-mailre adott válaszukban a hiba okát legyenek kedvesek a tudomásomra hozni.
– Valóban, ilyenkor készül szervizjegyzőkönyv de az nem tartozik magára, hogy mi van benne. 

Na itt elköszöntem és bontottam a vonalat. 

Tehát összefoglalva: Kifizeted a szolgáltatást, de nem ad normális jegyet a szolgáltató gépe. Te ezt egyből jelzed, mindent elkövetsz hogy európai módon, civilizált módon megoldd a helyzetet. De ez a szolgáltatót nem érdekli, neki egy 5cm X 8 cm-es fecni a mérvadó, amit ő nem adott oda, csak egy darabját. Szerinte ilyenkor az a megoldás, hogy még egyszer kifizeted ugyanazt a szolgáltatást. Ja és a legszebb: ők hibáztak és méltányosságról, egyfajta kegyről beszélnek. Amit ráadásul meg sem adnak. 

És amikor jelzed, hogy szeretnéd tudni, hogy ha már álláspontjuk szerint 350 Ft-ért te a jegyet veszed meg nem pedig a szolgáltatást, miért nem adta ki a gép a bedobott összegért vásárolt papírt, erre azt mondják, hogy “az nem tartozik rád”. Hát erre csak annyit reagálnék, hogy: ‘nyád!” – forrás
Természetesen megkerestük a Budapest XII. Kerület Hegyvidéki Önkormányzat Parkolási Ügyfélszolgálát is az üggyel kapcsolatban, egyelőre várjuk válaszukat. 
A facebook bejegyzés további részében pedig az is szerepel, hogy Viktor szerint a parkolóautomatákat a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. üzemelteti, így megkerestük Őket is, és az alábbi választ kaptuk: 

“Tájékoztatjuk, hogy a parkoló automaták üzemeltetése nem a társaságunk feladata, az ezzel kapcsolatos  információ tévesen szerepel az olvasói levélben. A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer a közterületi mobilparkolást szolgálja ki – a társaság törvényi kötelezettségének megfelelően.” – köszönjük a gyors választ!

Kommentek

  • subtotal

    Ha nagy lesz a zúgolódás (és a Ti jóvoltatokból ez már az), akkor eltekintenek a büntetéstől, de a szolgáltatás szinvonalának javításától is…ne legyen igazam!

  • azandris

    Én már a debreceni esetem után lassan semmin nem csodálkozom…vak és súlyosan szellemi fogyatékos gyereküket nevelő családnak kölcsönöztem német rendszámú autómat. Műszerfalra kitett és jól látható mozgáskorlátozotti igazolványt figyelmen kívül hagyták, utólag beszkenneltet sem fogadták el. Egy fél óra parkolásért 90EUR kértek tőlem, az üzemben tartótól. Küldtem nekik 100-at, és egy jókívánságot, hogy mire költsék…

  • soma

    Tahóságból jeles. A parkoló cég büntesse meg az automatát üzemeltető céget. Rendezzék egymás között a trehányságot!

Könnyfakasztó vadászautó Lada Niva helyett

Csupán három darab ilyen Aston Martin V8 vadászkombi készült az angliai gyárban, most pedig eladó az egyik legjobb kondícióban lévő példány.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

F1: Alonso oda megy, ahol nyerhet

Fernando Alonso egyértelmű üzenetet küldött a McLaren-Hondának, ha csak nem történik valami csoda, távozni fog, ugyanis olyan csapatnál akar vezetni, ahol lehetősége van a győzelemre.

F1: Massa csak tette, amit a mérnök mondott

Felipe Massa nagyon elégedetten nyilatkozott az Orosz Nagydíj időmérője után, a 6. helye azt mutatja, hogy a Williams immár versenyben van a Red Bull-lal.

Ricciardo: Az ötödik hely volt a mai maximum

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

Kimi: Azért az első sor nem rossz a csapatnak

A Orosz Nagydíj időmérőjén Sebastian Vettel biztosította be a vasárnapi pole pozíciót, mögötte Kimi Raikkönen és Valtteri Bottas végzett. Az első három nyilatkozatai Szocsiból.

F1: A Ferrari kiütötte a Mercedest az időmérőn

A Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén a Ferrari “robbantott”, Sebastian Vettelé lett a pole-t, Kimi Räikkönen 2. helyével meglett a teljes első sor. A mercedeses Valtteri Bottas a 3., Lewis Hamilton szétesett.

Ritka Ferrarit emésztettek fel a lángok

Porrá égett egy korai Ferrari F40-es, az anyagi kár jelentős, az autó pótolhatatlan darabja az olasz sportkocsigyár történelmének.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.