Megér 60 milliót egy 1988-as M3-as BMW?

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.05.07. 21.23

Lehet még így sem ér 60 millát, de a makulátlan felújítás, a V10-es blokk azért elég sokat javít a dolgon.

Egy megkímélt, gyári állapothoz közeli E30-as M3-as BMW-ért akár 10 milliót is simán elkérhetnek a használtautó-piacon, de vajon mi kell ahhoz, hogy valaki több mint 60 millió forintnak megfelelő dollárt kérjen egy 1988-as példányért? Máris mutatjuk.
A jelenlegi tulajdonos azt állítja az autóról, hogy ez a világ legjobb E30-as M3-as BMW-je, és ebbel lehet is valami, de azt döntsétek el ti és a jövőbeli tulaj, hogy megéri-e az árát.
A karosszériát lemezig tisztították és újra alapozták/fényezték, így nyoma sincs annak, hogy korábban már 9 tulajdonosa volt a BMW-nek, bár a nyilvántartások alapján soha nem volt törött az autó. 
A motorháztető alá igazi finomság került, az E60-as M5-ben alkalmazott V10-es blokkot szerelték a kicsikébe, amire rádobták a Dinan cég által 40 000 dollárért kínált átépítőszettet, így 5,7 literre növekedett a gyárilag ötliteres lökettérfogat, a teljesítmény pedig ezzel a huszárvágással 630 lóerőre ugrott. Hatfokozatú manuális váltó segít ezt az erőt a hátsó kerekre juttatni és a futóművet is ehhez a teljesítményhez igazították.
Az átépítés óta 50 ezer kilométert került a vadállatba, amit komolyabb problémák nélkül teljesített az M3-as. Legalábbis ezt állítja az amerikai eladó. Ezen a ponton jegyezném meg csendben, hogy egy zsír új Lamborghini Huracán is kijön durván 222 000 dollárból az amerikai piacon, ami szintén V10-es és 600 lóerő fölötti a teljesítménye.

Kommentek

Napelemmel ilyen magasra még nem repültek

Napelemes repülőgéppel akar feljutni a sztratoszféráig egy svájci kalandor, mindössze pár hónappal azután, hogy két honfitársa a világon elsőként megkerülte a Földet egy energiáját kizárólag napelemekből nyerő repülővel.

F1: Nem semmi, kitől kapott levelet Rosberg

Nico Rosbergnek mindenki gratulált már első (és utolsó) világbajnoki címéhez.

Ennyien vezetnek ittasan itthon

Több mint tízezren csatlakoztak a felelős járművezetés fontosságát hangsúlyozó, “Soha ne igyál, ha vezetsz!” elnevezésű kampányhoz, amelyet húsvétkor hirdetett meg az Országos Rendőr-főkapitányság balesetmegelőzési bizottsága és a Diageo Kft.

F1: Doktori címet kapott Jenson Button

A Forma-1 2009-es világbajnoka a mai naptól doktori címmel is rendelkezik.

F1: Rosberg még visszatérhet

Gerhard Berger el tudja képzelni, hogy a meglepetésre visszavonult Nico Rosberg még visszatér a Forma-1-be a jövőben.

F1: Ricciardót feltüzelte Verstappen érkezése

Daniel Ricciardo úgy érzi, pozitív hatással volt rá, hogy Max Verstappen egyből futamgyőzelemmel debütált a Red Bullnál.

Lefokozás az útdíjszolgáltató botrányos ügyében

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. közleményben jelentette be, hogy lezárta azt a belső vizsgálatot, amit az Index kedden megjelent cikke után indított.

Rendőrkanyar vakon, avagy mire jó a tolatókamera

Furcsa mutatványt eszelt ki a Nissan a Juke tolatókamerájának népszerűsítésére. Kérünk szépen, ne próbáld ki otthon!

Ecclestone: Rosberg világbajnok, de semmi több

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone szerint a visszavonuló Nico Rosbergre nem lehet a sportág egyik nagyjaként tekinteni, igaz, azért így is hiányozni fog.

F1: Még számolnak Hamiltonnal Abu-Dzabiért

Niki Laudával és Paddy Lowe-val ellentétben Toto Wolff azt mondja, nem süllyedt el végleg Lewis Hamilton szezonzárós lázadása, a következő szezon előtt tisztázzák az ügyet.

Újabb komolyabb áremelés a kutakon

A szerdai négy- és ötforintos emelés után pénteken is drágulnak az üzemanyagok.

300 ezer magyar autóban lehet veszélyes fék

Magyarországon 300 ezer autóban lehet veszélyes a fékrendszer a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) szerint.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.