Kamionos és autós harcolt az M0-son

Majdnem a tanuló szívta meg

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.05.06. 08.15

A kamion mögötti kisbusz nem látta, hogy a škodás éppen bünteti a kamionost, és Ő is nyomja a dudát.

Szerkesztőségileg felháborodtunk a következő videón, amit Péter küldött nekünk, aki foglalkozását tekintve oktató, és az M0-áson haladt tegnap délután tanítványával.

“Tiszteletem az Uraknak! 

Ez az esemény ma történt az M0-n. Gépjármű oktató vagyok, 90 km/h-al mentünk. Tömött sor volt mögöttünk sok kamionnal. Ami minket előzött, hátulról indult valahonnan. Škoda bevágott mögénk, hogy megelőzze a kamiont, csak mi útban voltunk neki, ezért ment el mellettünk a leállósávban. Utána amit láttok, az tiszta. A kamion mögötti kisbusz nem látta, hogy a škodás éppen bünteti a kamionost, és Ő is nyomja a Dudát, hogy miért nem húzódik le. Közben én fékkészenlétben voltam, hátha nem lát minket a kamionos. 

Azért mi örültünk utána, hogy nem lettünk belekeverve az eseményekbe.”


Lehet, hogy a kamionos már “húsz perce” előzte a sort, és a fehér Škodát vezető úriembernél elpattant a húr, de bőven elég lett volna, ha azzal a lendülettel tovább is megy a hülyéje, ahogy jobbról megelőzte a kamerás autót. Óriási mázli, hogy mindenki észnél volt, és nem lett tömegbaleset.

Kommentek

  • Misi36

    40 tonnáva lmegérdemelte volna letolni.Ha a rakomány megcsúszott volna pl beton gyürük akkor a kamionosnak annyi.

  • imi001

    A kamionos szabálytalan volt ez tény De a škodás is plusz még büdös gyökér is .

  • DTF

    nem értem h miért nem meleik a kaminok max sebességét 110-re…

  • vulpes

    A skodás lehet, hogy gyökér módon viselkedett, de legalább felhívta a kamionos figyelmét, hogy lassabban. Ezzel lehet, hogy megelőzött egy balesetet………vagy többet !

  • szelod

    Egyrészt az oktatót is megkérdezném, hogy miért mentek 90-nel? 110-zel lehet ott menni, miért nem engedi, hogy a tanuló felmenjen 110-ig? Talán nem torlódna fel mögötte a kamionsor, aminek előbb-utóbb ez lesz az eredménye, hogy valamelyik kamionos megelégeli és kivág a szabályok ellenére! A leállósávos előzős akciót nem támogatom, de más úton-módon azt gondolom, a kamionosnak meg kell mutatni, hogy takarodjon ki a külső sávba!

  • besi

    Meg kellene már reformálni elég rendesen a jogosítványhoz jutás feltételeit + a rendőröknek sem csak sebességet kellene mérniük az M0-n. Naponta 80 km-et megyek a klasszikus déli szakaszon és néha elképedek a látottakon…

  • elektrosanya

    A kamionos is szabálytalan volt,mert a megengedett legnagyobb sebessége autópályán 80 km/ó.Itt meg minimum 110-el ment.

  • Lipi1945

    Tehát akkor összefoglalom: A videón mindenki hülye és/vagy szabálytalan, a szerkesztőség felháborodott. Ennyi történt. Itt max azon lehetne vitázni ki a legnagyobb hülye, de arra meg egy szavazási lehetőség jobb lenne.

  • imi001

    elektrosanya – megsúgom neked hogy a kamionok 90 km körül leszabályoznak kinyomhatod a szemét akkor sem megy többet maximum lejtőn belendítve Az igaz hogy a tiltást is ki lehet kapcsolni bár az új kamionokon nem is olyan egyszerű mint sokan gondolják Viszont azt senki nem igen kockáztatja meg mert az NKH olyan büntetéseket tud kiszabni hogy rögtön befonja a haját az illető Itt inkább arról lehetett szó hogy a kamion éppen hogy többet tudott menni 90 nél talán 92 őt és ezért tartott sokáig az előzés Viszont egy oktatónak lehetne annyi esze hogy egy autó úton legalább annyival menjenek hogy a kamionokat ne tartsák fel .

  • CoIie

    Szerintem itt mindenki “önkéntes rendőr” volt;
    a kamionos, a tanuló, és az okosskodás!

  • swiftboy89

    Sajnos az ilyen események az autópályán minden naposak. Probléma ott kezdődik hogy feljön az autopályára az egyén (esetűnkben az oktatóvezető a tanitványával) és halad saját bevalássa szerint ” 90 km/h-al mentünk.” mind ezt személyautóval autopályán. Ezzel teremt egy szituáciot.
    ” Tömött sor volt mögöttünk sok kamionnal”
    Látja, érzékeli, hogy feltartja a kamionokat de nem érdekli,nem foglakozik velle. Még véletlenűl se fut át a fején hogy akár felgyorsithatna legalább anyira hogy ne tartsa fel a kamionokat. Itt jelen esetben maximum 5-8 km/h sebesség növekedésrőll beszélhetümk. Miért is?
    Kamionok tahográfját megközelitően a valós 90 km/h értékhez szabályozák. A személyautóknál van egy kb 10 százalékos eltérés. Ezért mutat pl. gps is más sebesség adatott mint az autó mutatója. Ezért fordul elő az hogy személy autós is 90 el megy a kamionos is és mégis a kamionos így hagya ott a személy autót!!!!

    Tehát szituáció adott és ebből következik előbb utóbb az hogy lesz egy kamionos aki megeléglei hogy feltartják (mindezt személyautóval) hosszas km-eken keresztül es előzni kezd a tilalom ellenére. Ekkor kerülnek elő az olyan belső sávban közlekedök akik nemtudják elképzelni mért előznek a kamionosok az előzni tilosba… és nyomják a dudát mert vissza kellet lasitania arra az 1.5 vagy 2 percre mig befejezi az elözést. Dolog szépség hibája az hogy ezt töbnyire nem lehet hallani a fülkéből de ha valami csoda mondjan mégis az sem változtat semmin az előzést már akkor is be fogja fejezni tehát tök felesleges dolog….

    Legnagyobb probléma az hogy mindig akad egy “önkéntes rendőr” is, akinek nincs türelme végig várni a dolgokat és köteleségének érzi hogy “büntese” kamionost. Ezzel életveszélyes szituáciot teremt. Elsösorban veszélyezteti a saját életét amikor hajlamos megfeledkezni arrol hogy 40t kamion szerelvényt akar megfékeztetni jo esetben is max 2t személyautóval nem belegondolva hogy rosszul is elsülhet a dolog. Legnagyobb probléma az hogy mindazok életét is veszélyezteti akik a kamion közvetlen közelében tartozkodnak. Megéri?

    Skodásnak minimum elveném a jogositványát hogy ne fordulhason elő leközelebb hogy egy simma előzés miatt ennyire elpattanjon nála a húr és veszélyeztese mások életét.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.