Almát a körtéhez, tudom. Sosem lesz már olyan mint húsz, harminc, vagy akár hatvan éve, és ez jó. A technika ne fejlődjön vissza, az viszont, hogy az ember egyre kisebb szeletet képvisel a történetben, na az a szomorú. 
Erre ékes példa a goodwoodi veteránbulin készült felvétel. Ez a milliárdosok játszótere, ahol a bátrak pályán tehetik kockára felbecsülhetetlen értékű veteránjaik bőrét. Magyarán versenyeznek, és komolyan is veszik. 
Simon Diffey túlvállalt egy kanyart, kicsúszott, és lefulladt alatta a Maserati 250F. Ezzel vége a versenynek? Nem! Az emberi faktor, a kreativitás egy ilyen öreg szivarnál még esélyt ad a folytatásra. Bent ülve, a hátsó kereket forgatva sikerült akkora lendületet nyerni, hogy a lejtőn meglódulva beröffenjen a soros hathengeres motor. Aminek a hangja még most is eszméletlen brutál.

A Maserati 250F nem mellesleg az ötvenes évek egyik legjobb konstrukciója, nem kisebb nevek, mint Juan Manuel Fangio és Stirling Moss ültek a malomkerék méretű volán mögött, előbbi két világbajnoki címet is szerzett a géppel. 
Egy ekkora legendának pedig komoly ára van, és hogy pontosan mennyi, az csak az árveréseken derül ki, 2014-ben egy 1956-os példány 4,6 milliós áron kelt el. Dollárban (1,25 MILLIÁRD forint).
Nem csoda, hogy még Jeremy Clarkson fenekébe sem fért zabszem, amikor esőben, reptéren hajtott meg egy ilyen vörös ördögöt.