A hónap kreténje: valaki lepisilt egy Ferrarit

Nem térünk magunkhoz

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.05.03. 07.45

Vajon milyen elcseszett gyerekkora lehetett annak a baromnak, aki azt gondolta, jó móka lesz fényes nappal egy 70 milliós autón állva könnyíteni magán?!

Vannak dolgok, amiket jóérzésű ember egyszerűen nem csinál meg egy autóval. Nem állunk rá. Nem pisilünk rá. A kettőt egyszerre aztán meg pláne nem. De ha minderre találnál is ésszerű magyarázatot, és megúsznád a dolgot, akkor sincs bocsánat arra, amit az alább látunk.
A felvételt valahol Amerikában készítették, szerintünk Kaliforniában. Mivel a rövid videót eddig félmillióan osztották meg, bízunk benne, hogy a kocsi tulajdonosa előbb vagy utóbb nyakon csípi ezt a férget, és szemet szemért alapon elégtételt vesz rajta. A magunk részéről tudjuk, mit mondanánk:
A hónap kreténje: valaki lepisilt egy Ferrarit 1
Annyi vigaszunk lehet az ügyben, hogy az egészséges emberi vizelet pH értéke 6,5 és 8,0 között van, illetve nem tartalmaz olyan anyagokat, amelyek károsíthatnánk a fényezést, így legalább maradandó kárt nem okoz az autóban.

Ferrari F458 


Az F458-at 2010-től 2015-ig gyártotta a Ferrari. A kupé, illetve spider verzióban gyártott kétüléses modell 4,5 literes, nyolchengeres szívómotorja a hátsó tengely előtt helyezkedett el, teljesítménye alapkivitelében (Italia) 570 LE volt, a Speciale változat 605 lóerőre volt képes. Mindkét verzió egyformán 540 Nm nyomatékot adott le, végsebességük is megegyezett (a kupéké 325, a roadsteré 320 km/óra), ám a 90 kilóval könnyebb Speciale 3,0 mp alatt gyorsult százra, 4 tizeddel fürgébben, mint az alapváltozat.

Képünkön a mindössze 499 példányban gyártott 458 Speciale Aperta látható.

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.