A hónap kreténje: valaki lepisilt egy Ferrarit

Nem térünk magunkhoz

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.05.03. 07.45

Vajon milyen elcseszett gyerekkora lehetett annak a baromnak, aki azt gondolta, jó móka lesz fényes nappal egy 70 milliós autón állva könnyíteni magán?!

Vannak dolgok, amiket jóérzésű ember egyszerűen nem csinál meg egy autóval. Nem állunk rá. Nem pisilünk rá. A kettőt egyszerre aztán meg pláne nem. De ha minderre találnál is ésszerű magyarázatot, és megúsznád a dolgot, akkor sincs bocsánat arra, amit az alább látunk.
A felvételt valahol Amerikában készítették, szerintünk Kaliforniában. Mivel a rövid videót eddig félmillióan osztották meg, bízunk benne, hogy a kocsi tulajdonosa előbb vagy utóbb nyakon csípi ezt a férget, és szemet szemért alapon elégtételt vesz rajta. A magunk részéről tudjuk, mit mondanánk:
A hónap kreténje: valaki lepisilt egy Ferrarit 1
Annyi vigaszunk lehet az ügyben, hogy az egészséges emberi vizelet pH értéke 6,5 és 8,0 között van, illetve nem tartalmaz olyan anyagokat, amelyek károsíthatnánk a fényezést, így legalább maradandó kárt nem okoz az autóban.

Ferrari F458 


Az F458-at 2010-től 2015-ig gyártotta a Ferrari. A kupé, illetve spider verzióban gyártott kétüléses modell 4,5 literes, nyolchengeres szívómotorja a hátsó tengely előtt helyezkedett el, teljesítménye alapkivitelében (Italia) 570 LE volt, a Speciale változat 605 lóerőre volt képes. Mindkét verzió egyformán 540 Nm nyomatékot adott le, végsebességük is megegyezett (a kupéké 325, a roadsteré 320 km/óra), ám a 90 kilóval könnyebb Speciale 3,0 mp alatt gyorsult százra, 4 tizeddel fürgébben, mint az alapváltozat.

Képünkön a mindössze 499 példányban gyártott 458 Speciale Aperta látható.

Kommentek

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.