20 ember 6 órán át számolta a BMW árát

Százezer bankjegy és egy hitelkártya

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.04.24. 08.15

A szemét BMW-sekről szóló városi legendák újabb dimenzióval bővültek: úgy tűnik, vannak, akik már a vásárlás pillanatától fogva genyák.

Ha valaki belép egy autókereskedésbe, és azt mondja, csókolom, elvinnék egy ilyen BMW 730Li-t, az eladó joggal számíthat arra, hogy a vevő nem fog garasoskodni. Kivéve persze, ha csak garasok vannak nála.
Nagyjából ez történt Kínában, Henan tartomány 7,2 millió lakosú fővárosában, Csengcsouban, ahol egy bizonyos Li kisasszony kis címletű bankjegyekkel fizetett luxusautójáért. A kereskedés húsz alkalmazottja hat órán át számolta a százezer darab, gyűrött egyjüanost, majd amikor megvolt a végösszeg, a nő elővette bankkártyáját, és a különbözetet, mintegy egymillió jüant (44 millió forintot) azzal rendezte.
Ez a “fennmaradó összeg” persze jelen esetben a vételár csaknem egésze volt: Kínában a 730Li induló ára 956 ezer jüan (ld. lent), ami persze extrákkal könnyen feltornázható 25-30 százalékkal, vagy akár többel is.
A hölgy elmondta, hogy élelmiszer nagykereskedéssel foglalkozik, és ügyfeleinek jelentős része fizet kis címletekkel. Az egyjüanos bankókat mindig félretette azzal, hogy egyszer még jó lesz valamire. Hát jó is lett.
A helyében azért nem biztos, hogy ugyanebbe a kereskedésbe vinnénk szervizre az autót…

Kommentek

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.