Emberek, akik fellázadtak a kerékbilincs ellen

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.04.20. 09.55

Nincs dühítőbb látvány, amikor autónkat mozgásképtelenné bilincselve találjuk. Ezek az emberek nem nyugodtak bele a bénító helyzetbe, és spontán dühvel reagáltak.

Nincs dühítőbb látvány, amikor autónkat mozgásképtelenné bilincselve találjuk. Ezek az emberek nem nyugodtak bele a bénító helyzetbe, és spontán dühvel reagáltak.
Kezdjük inkább ott, mennyire szemét dolog az eljárás. Ha van egy autód, és tilosban jársz, a közteres, rendőr, parkolóőr lefülelve csomagot hagy, a hatóság megtalál, fizetsz, leülöd, küzdesz, fellebbezel, de lerázni az ügyet magadról nem fogod. Erre kell egy plusz kör? Igen, szinte világszerte mindenhol. 
Csakhogy vannak akik nem a  telefon után nyúlnak, és nem mennek bele készségesen az eljárásba. Inkább pánikba esett, űzött vadként reagálnak. 
A Nissan Micra sofőrje nem törődik a kárral, biztos sürgős dolga van, egy percig sem tud várni az indulással.
Ezen a felvételen bizonyít a városi terepjáró. A BMW X5-öst nem állítja meg holmi olcsó kerékbilincs. 
Valamennyi közül ez a leglátványosabb. Valahol Afrikában történhetett, de nem vagyunk benne biztosak, mindenesetre a hatóság reakciójából erre lehet következtetni. A Toyota pickup tulajdonosa nem sokat teketóriázott, beröffentette a kétkezes flexet és levágta a bilincset. 
De nem csak Afrikában fordul elő ilyesmi, Angliában is akad aki saját kézbe veszi az ügyet.
 
Végül egy ősi alapmű. A Mercedes W123 sofőrje kiütéses győzelmet arat a kerékbilincs felett, susogós tréningruhában, mindent elsöprő, pokoli elégedetlenségből erőt merítve.

Kommentek

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

F1: Hamiltonnak nem hiányzik Rosberg

Lewis Hamilton azt mondja, kicsit furcsa lesz, hogy immár Valtteri Bottas dolgozik a garázs túlfelén, de nem igazán izgatja a dolog.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

F1: Besült a Toro Rosso első futása

A Toro Rosso csütörtökön küldte pályára első ízben 2017-es modelljét, de motorhiba miatt nem jutott messzire az STR12-es.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.