Robert de Niro fogja játszani Enzo Ferrarit

Már alig várjuk

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.04.09. 21.23

2016-ban érkezik az Enzo Ferrari életét feldolgozó film, amit már most annyira várunk, hogy ha holnap vetítenék is késő lenne.

Régóta várjuk már, hogy a Forma-1 és az autótörténelem legendás alakjának életét filmvászonra vigyék, és végre megtörténik: 2016-ban mutatják be a mozik Enzo Ferrari munkásságának megfilmesített változatát. A főszerepet a két Oscar-szobrocskával rendelkező Robert de Niro kapta, aki már 71. életévét tapossa. A hitelességhez kétség sem férhet.
“Hatalmas megtiszteltetés, hogy egy ilyen nagyszerű ember bőrébe bújhatok, egy olyan férfiéba, aki forradalmasította az autózást. Ráadásul olyan időszakban tette mindezt, amelyben a fasizmus demokráciává vált, a háborút pedig gazdasági jólét követte.” – nyilatkozta de Niro az Il Messaggero újságírójának. 
“A jeleneteket nagyrészt Olaszországban rögzítik, eredeti helyszíneken, és ez a projekt most mindennél fontosabb számomra. A történet kreativitáson és bátorságon alapul, és minden korosztályt lázba fog hozni világszerte.”
A film producere, Gianni Bozzacchi a következőket mondta: “A film címe egyszerű és félreérhetetlen lesz, Ferrari. A siker garantált, 2016-ban kerülhet a mozivásznakra.”
Bozzacchi Clint Eastwoodot szeretné rendezőnek, aki azt mondta, mielőtt rábólint a felkérésre, látnia kell a forgatókönyvet. 
A történet a világháborút követő időszaktól indul és egészen a nyolcvanas évekig kalauzolja el a nézőket. A készítők meg akarják jeleníteni Ferrari életének napos és árnyékos oldalát, beleértve fia, Dino halálát is. A forgatás hamarosan kezdetét veszi.
Robert de Niro fogja játszani Enzo Ferrarit 1

Kommentek

  • szaboata

    Nagyon várom én is a filmet,Enzo egy csodálatos ember volt,akit majdhogynem tanítani kellene.A modenai és maranelloi múzeumokból ez jött át legalábbis.

F1: A Williams megtalálta az új Maldonadót?

A barcelonai Forma-1-es teszt harmadik napján a Williams újonca délelőtt és délután is eldobta az autót, de legalább fizet. Az élen a Mercedes és a Ferrari.

F1: Nézd meg Ricciardo pihenőkamionját belülről!

Daniel Ricciardo megmutatta, hogy hol pihenhet a tesztelés szüneteiben Barcelonában.

F1: Hivatalos, halott a kiscsapat

A tavaly év végén csődbe ment, februárra bezárt Manor-csapat hivatalosan is visszavonta Forma-1-es nevezését, véget ért a történet.

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Alonso: Az új autók elértéktelenítik a pilótákat

Fernando Alonso szerint az új autók miatt még nehezebb lesz megítélni, hogy melyik pilóta nyújtja a legjobb teljesítményt.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.