BMW M5 és Audi RS6 vív élet-halál harcot közúton

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.04.09. 15.15

Ezek a srácok közúton padlózták a két német sportgépet, és vívtak olyan csatát, aminek könnyen halálos áldozata is lehetett volna.

Ezek a tahók közúton padlózták a két német sportgépet, és vívtak olyan csatát, aminek könnyen halálos áldozata is lehetett volna. Ami nem gáz, ha az ő maradványait ravatalozzák fel, de az elmosottan pacákként eltűnő autókban is emberek ültek, akiknek semmi közük két idióta farokmérő csatájához. 

 
A BMW M5 egyébként állítólag az E39-es szériából való, az Audi meg egyesek szerint sima S6. De várjuk a további tippeket. 

Kommentek

  • menõmanó

    Semmi különös nem volt.

  • Iceman.

    A videóból kivett képet egy kicsit preparálva jól látszik a legbeszédesebb jele annak, hogy nem RS6.

    http://kepfeltoltes.hu/150409/S6_www.kepfeltoltes.hu_.png

    Ennek 2×2 kerek kipufogója van, az RS6-nak meg 2×1 ovális! A BMW meg simán lehet E39, mert majdnem ugyanolyan erős mint a C6 S6, de vagy 200 kilóval könnyebb és kéziváltós és nem összkerekes.

    A videón szereplő követő autó viszont bármi legyen is tuti, hogy nem v10-es mint az e60 m5, ráadásul kéziváltós ami ismét kizárja azt.

  • subtotal

    RS6? Csatlakozom az előttem szólókhoz, ez inkább S6.
    A kipun kívül a hátsó kilincs alól hátrafelé elinduló él (ami a szélesítés miatt kellett) is elárulja, hogy valódi RS6-e.
    http://www.audiworld.com/news/08/rs6-avant-roadtest/header2.jpg

    Mondjuk E39 M5 témában nekem hiányoznak a motorháztetőből az élek, de lehet csak a kameraszög miatt nem látszik.

    Szerintem az törjön pálcát a srácok felett, aki ilyen vassal a feneke alatt kibírná :)
    Elég jól belátható szakaszt választottak, tényleg nem volt annyira szemforgatóan veszélyes, pláne nem élet-halál harc, csak egy újabb kamucímadás.

  • Kovijani

    Egyik szemem sir, a masik pedig nevet

  • hova

    Kedves kispajtások!
    Ha majd két pici gyerekkel hátul kirándulni mentek a nejetekkel, esetleg három picivel,-ilyen két “virágszál”így jön veletek szemben, akkor írjátok azt, hogy “semmi sem történt”

  • Norbi50

    Felelőtlen barmok. Én nem is 250-ben, hanem Németország kivételével 140 km/h-ban korlátoznám le az autók sebességét. Efeletti sebesség nem is legaláis, nincs is rá szükség az autósok 99.9% esetében és marghára balesetveszélyes, nem csak magára nézve, hanem főképp másokra.
    Mondom, én 140 km/h körül korlátoznám az autók sebességét. Az elv ugyanaz, mint a zéró toleranciánál alkohol esetében.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.