BMW M5 és Audi RS6 vív élet-halál harcot közúton

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.04.09. 15.15

Ezek a srácok közúton padlózták a két német sportgépet, és vívtak olyan csatát, aminek könnyen halálos áldozata is lehetett volna.

Ezek a tahók közúton padlózták a két német sportgépet, és vívtak olyan csatát, aminek könnyen halálos áldozata is lehetett volna. Ami nem gáz, ha az ő maradványait ravatalozzák fel, de az elmosottan pacákként eltűnő autókban is emberek ültek, akiknek semmi közük két idióta farokmérő csatájához. 

 
A BMW M5 egyébként állítólag az E39-es szériából való, az Audi meg egyesek szerint sima S6. De várjuk a további tippeket. 

Kommentek

  • menõmanó

    Semmi különös nem volt.

  • Iceman.

    A videóból kivett képet egy kicsit preparálva jól látszik a legbeszédesebb jele annak, hogy nem RS6.

    http://kepfeltoltes.hu/150409/S6_www.kepfeltoltes.hu_.png

    Ennek 2×2 kerek kipufogója van, az RS6-nak meg 2×1 ovális! A BMW meg simán lehet E39, mert majdnem ugyanolyan erős mint a C6 S6, de vagy 200 kilóval könnyebb és kéziváltós és nem összkerekes.

    A videón szereplő követő autó viszont bármi legyen is tuti, hogy nem v10-es mint az e60 m5, ráadásul kéziváltós ami ismét kizárja azt.

  • subtotal

    RS6? Csatlakozom az előttem szólókhoz, ez inkább S6.
    A kipun kívül a hátsó kilincs alól hátrafelé elinduló él (ami a szélesítés miatt kellett) is elárulja, hogy valódi RS6-e.
    http://www.audiworld.com/news/08/rs6-avant-roadtest/header2.jpg

    Mondjuk E39 M5 témában nekem hiányoznak a motorháztetőből az élek, de lehet csak a kameraszög miatt nem látszik.

    Szerintem az törjön pálcát a srácok felett, aki ilyen vassal a feneke alatt kibírná :)
    Elég jól belátható szakaszt választottak, tényleg nem volt annyira szemforgatóan veszélyes, pláne nem élet-halál harc, csak egy újabb kamucímadás.

  • Kovijani

    Egyik szemem sir, a masik pedig nevet

  • hova

    Kedves kispajtások!
    Ha majd két pici gyerekkel hátul kirándulni mentek a nejetekkel, esetleg három picivel,-ilyen két “virágszál”így jön veletek szemben, akkor írjátok azt, hogy “semmi sem történt”

  • Norbi50

    Felelőtlen barmok. Én nem is 250-ben, hanem Németország kivételével 140 km/h-ban korlátoznám le az autók sebességét. Efeletti sebesség nem is legaláis, nincs is rá szükség az autósok 99.9% esetében és marghára balesetveszélyes, nem csak magára nézve, hanem főképp másokra.
    Mondom, én 140 km/h körül korlátoznám az autók sebességét. Az elv ugyanaz, mint a zéró toleranciánál alkohol esetében.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.