Megvadult egy Dacia-sofőr az autópályán

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.04.07. 09.20

Újabb videó bizonyítja, hogy a hülyeség márkafüggetlen. Egy Dacia Logan sofőrje is lehet közveszélyes tahó, aki akciófilmnek hiszi a valóságot.

Újabb videó bizonyítja, hogy a hülyeség márkafüggetlen. Egy Dacia Logan sofőrje is lehet közveszélyes tahó, aki akciófilmnek hiszi a valóságot. 

Komoly tempóval haladva érezte úgy, benne ott van az erő, és nem lassít senki kedvéért. Inkább került a leállósáv felé, de ott az elnevezéshez hűen már állt egy autó. Bukta, méghozzá fájdalmas, aminek szerencsére most csak a vétkes sofőr lett az áldozata, a teherautó hátuljának valószínűleg nem sok baja esett.

Kommentek

  • AUTOKART

    Orosz videóról lévén szó, azt gyanítom, hogy inkább egy Lada Largus sofőrt látunk virtuózkodni.

  • DTF

    megint csak a belsőnben kolbászol vki… feket vw… simán lemehetne jobbra majd vissz, ha látjha h jön mögötte egy gyorsabb autó. sosem értettem azokat, kaik egy kamiponsort pályán 120-szal előznek, és nem képesek bemenni két kamion közé azért, hoyg elengedjék azt, aki gyorsabban menne, félnek vagy nem tudnak vezetni???

  • menõmanó

    DTF

    Semmi nem indokolta volna a lehúzódást, főleg nem egy Dacia elől.

  • DTF

    Menomano: hulyeskedst? Tok mindrgy h mi jon mogotted a belaoben, ha gyorsabb lemesz! Foleg ugy h jibbra tartas van es a besloben nem kehet haladni huanosabb ideig es elozni is gyorsan kell. En legalabbia igy csinalom, sosem tartok fel senkit, meg egy matiz elol is lehuzodom ha latom h jon 135-140-nel. Vagy sokan szegyellik ha egy gyengebb auto elol kell lemenni?

  • menõmanó

    DTF

    Ha megnézed a videót, akkor egyértelmű, hogy nem kell lehúzódnia a VW-nek, mert közel a teherautó és így nincs jobbra tarts! Ha messze lett volna és nem húzódik le, akkor egy ilyen “versenyző” simán leelőzhette volna jobbról, de erre esélye sem volt.
    Azért nem mindegy, hogy milyen autó jön mögötted, mert ha lehúzódsz egy gyorsabban jövő de gyenge autó elől, aki már egy kicsit visszalassított (hiszen nem tudhatta, hogy egyből lehúzódsz ilyen rövid távon), akkor rosszabb esetben olyan lassan előz, hogy neked kell fékezni, hogy be tudja fejezni az előzést.
    Nálam is fordult már elő, hogy azt hitték nem érdemes lemenniük azon a rövidebb távon előlem. Én megoldottam jobbról egy “pillanat” alatt.
    Ehhez kell egy komoly teljesítmény, de egy ilyen autóval nem ajánlott vagánykodni.
    Legalábbis értelmes ember nem teszi. Mindenkinek tudnia kéne, hogy hol a helye.
    Erősebb, gyorsabb autóval kár keménykedni, mert nagy valószínűséggel égés lesz a vége, rosszabb esetben baleset.

  • DTF

    Menomano: ok, elfogadom amit irsz. De! Miert nem lehet akkor gyorsitani? Latszik ha vw a kamion sebessegenel nem megy sokkal gyorsabban. Mibol all ranyomni a gazra pcit es gyorssbban elozni? Sztem meg gyenge automnem letezik. Vezetsfuggo. 100-nal 4-es vagy 5-os es gyorsitazs, meg geynege autoval is, nem. Aki el akarja engedni a masikat es nem feltartani, az lehuzodik. Aki nem vagy nem tud olyan jol vezetni es fel a manovertol az nem,
    Nem azt mondom h a Dacia tok artatlan, de ha a vw lehuzoditt volna vagy gyorsitot volna, akkor baleset tuti elkerulheto lett volna.

  • szaboata

    tudjátok,hogy van ez:tempomat be,talán pont 130,innen kezdve nincs nem érdekel semmi.A Dacias spielerkedett,csak épp a leállósávban rosszkor rosszhelyen állta az autó,a Logan futóműve pedig nem volt partner a korrekcióhoz.Legalább nem ment bele az autóba.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

Fontos változásokra készülhetnek az autósok

Változnak a műszaki vizsgát érintő szabályok és a jogosítvánnyal kapcsolatos rendelkezések.

SMS-ben rúgta ki munkásait az államosított gyár

Miután a General Motors venezuelai üzemére rátette a kezét a helyi kormány, a cég írásos üzenetben közölte alkalmazottaival: átutalták a végkielégítésüket, vehetik a kalapjukat.

Nagy a baj Szeged és Hódmezővásárhely között

A Miniszterelnökséget vezető Lázár János szerint ellehetetlenülni látszik a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszer, a tram-train.

Sosem látott fotókon az oroszok új tankja

Nézz be az orszok legújabb tankjának fülkéjébe, ezeket a fotókat még nem sokan látták, néhány napja kerültek fel a netre.

Százezerszer büntették meg az autósokat

Közel kétmilliárd forintot kellett fizetniük tavaly az autósoknak a fővárosi közterület-felügyelők intézkedései után. Olyan 70 ezer helyszíni bírságot róttak ki rájuk, bő 36 ezer alkalommal szereltek fel kerékbilincset, és közel 4600 autó elszállítását kezdeményezték.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.