Megvadult egy Dacia-sofőr az autópályán

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.04.07. 09.20

Újabb videó bizonyítja, hogy a hülyeség márkafüggetlen. Egy Dacia Logan sofőrje is lehet közveszélyes tahó, aki akciófilmnek hiszi a valóságot.

Újabb videó bizonyítja, hogy a hülyeség márkafüggetlen. Egy Dacia Logan sofőrje is lehet közveszélyes tahó, aki akciófilmnek hiszi a valóságot. 

Komoly tempóval haladva érezte úgy, benne ott van az erő, és nem lassít senki kedvéért. Inkább került a leállósáv felé, de ott az elnevezéshez hűen már állt egy autó. Bukta, méghozzá fájdalmas, aminek szerencsére most csak a vétkes sofőr lett az áldozata, a teherautó hátuljának valószínűleg nem sok baja esett.

Kommentek

  • AUTOKART

    Orosz videóról lévén szó, azt gyanítom, hogy inkább egy Lada Largus sofőrt látunk virtuózkodni.

  • DTF

    megint csak a belsőnben kolbászol vki… feket vw… simán lemehetne jobbra majd vissz, ha látjha h jön mögötte egy gyorsabb autó. sosem értettem azokat, kaik egy kamiponsort pályán 120-szal előznek, és nem képesek bemenni két kamion közé azért, hoyg elengedjék azt, aki gyorsabban menne, félnek vagy nem tudnak vezetni???

  • menõmanó

    DTF

    Semmi nem indokolta volna a lehúzódást, főleg nem egy Dacia elől.

  • DTF

    Menomano: hulyeskedst? Tok mindrgy h mi jon mogotted a belaoben, ha gyorsabb lemesz! Foleg ugy h jibbra tartas van es a besloben nem kehet haladni huanosabb ideig es elozni is gyorsan kell. En legalabbia igy csinalom, sosem tartok fel senkit, meg egy matiz elol is lehuzodom ha latom h jon 135-140-nel. Vagy sokan szegyellik ha egy gyengebb auto elol kell lemenni?

  • menõmanó

    DTF

    Ha megnézed a videót, akkor egyértelmű, hogy nem kell lehúzódnia a VW-nek, mert közel a teherautó és így nincs jobbra tarts! Ha messze lett volna és nem húzódik le, akkor egy ilyen “versenyző” simán leelőzhette volna jobbról, de erre esélye sem volt.
    Azért nem mindegy, hogy milyen autó jön mögötted, mert ha lehúzódsz egy gyorsabban jövő de gyenge autó elől, aki már egy kicsit visszalassított (hiszen nem tudhatta, hogy egyből lehúzódsz ilyen rövid távon), akkor rosszabb esetben olyan lassan előz, hogy neked kell fékezni, hogy be tudja fejezni az előzést.
    Nálam is fordult már elő, hogy azt hitték nem érdemes lemenniük azon a rövidebb távon előlem. Én megoldottam jobbról egy “pillanat” alatt.
    Ehhez kell egy komoly teljesítmény, de egy ilyen autóval nem ajánlott vagánykodni.
    Legalábbis értelmes ember nem teszi. Mindenkinek tudnia kéne, hogy hol a helye.
    Erősebb, gyorsabb autóval kár keménykedni, mert nagy valószínűséggel égés lesz a vége, rosszabb esetben baleset.

  • DTF

    Menomano: ok, elfogadom amit irsz. De! Miert nem lehet akkor gyorsitani? Latszik ha vw a kamion sebessegenel nem megy sokkal gyorsabban. Mibol all ranyomni a gazra pcit es gyorssbban elozni? Sztem meg gyenge automnem letezik. Vezetsfuggo. 100-nal 4-es vagy 5-os es gyorsitazs, meg geynege autoval is, nem. Aki el akarja engedni a masikat es nem feltartani, az lehuzodik. Aki nem vagy nem tud olyan jol vezetni es fel a manovertol az nem,
    Nem azt mondom h a Dacia tok artatlan, de ha a vw lehuzoditt volna vagy gyorsitot volna, akkor baleset tuti elkerulheto lett volna.

  • szaboata

    tudjátok,hogy van ez:tempomat be,talán pont 130,innen kezdve nincs nem érdekel semmi.A Dacias spielerkedett,csak épp a leállósávban rosszkor rosszhelyen állta az autó,a Logan futóműve pedig nem volt partner a korrekcióhoz.Legalább nem ment bele az autóba.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.