Megvadult egy Dacia-sofőr az autópályán

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.04.07. 09.20

Újabb videó bizonyítja, hogy a hülyeség márkafüggetlen. Egy Dacia Logan sofőrje is lehet közveszélyes tahó, aki akciófilmnek hiszi a valóságot.

Újabb videó bizonyítja, hogy a hülyeség márkafüggetlen. Egy Dacia Logan sofőrje is lehet közveszélyes tahó, aki akciófilmnek hiszi a valóságot. 

Komoly tempóval haladva érezte úgy, benne ott van az erő, és nem lassít senki kedvéért. Inkább került a leállósáv felé, de ott az elnevezéshez hűen már állt egy autó. Bukta, méghozzá fájdalmas, aminek szerencsére most csak a vétkes sofőr lett az áldozata, a teherautó hátuljának valószínűleg nem sok baja esett.

Kommentek

  • AUTOKART

    Orosz videóról lévén szó, azt gyanítom, hogy inkább egy Lada Largus sofőrt látunk virtuózkodni.

  • DTF

    megint csak a belsőnben kolbászol vki… feket vw… simán lemehetne jobbra majd vissz, ha látjha h jön mögötte egy gyorsabb autó. sosem értettem azokat, kaik egy kamiponsort pályán 120-szal előznek, és nem képesek bemenni két kamion közé azért, hoyg elengedjék azt, aki gyorsabban menne, félnek vagy nem tudnak vezetni???

  • menõmanó

    DTF

    Semmi nem indokolta volna a lehúzódást, főleg nem egy Dacia elől.

  • DTF

    Menomano: hulyeskedst? Tok mindrgy h mi jon mogotted a belaoben, ha gyorsabb lemesz! Foleg ugy h jibbra tartas van es a besloben nem kehet haladni huanosabb ideig es elozni is gyorsan kell. En legalabbia igy csinalom, sosem tartok fel senkit, meg egy matiz elol is lehuzodom ha latom h jon 135-140-nel. Vagy sokan szegyellik ha egy gyengebb auto elol kell lemenni?

  • menõmanó

    DTF

    Ha megnézed a videót, akkor egyértelmű, hogy nem kell lehúzódnia a VW-nek, mert közel a teherautó és így nincs jobbra tarts! Ha messze lett volna és nem húzódik le, akkor egy ilyen “versenyző” simán leelőzhette volna jobbról, de erre esélye sem volt.
    Azért nem mindegy, hogy milyen autó jön mögötted, mert ha lehúzódsz egy gyorsabban jövő de gyenge autó elől, aki már egy kicsit visszalassított (hiszen nem tudhatta, hogy egyből lehúzódsz ilyen rövid távon), akkor rosszabb esetben olyan lassan előz, hogy neked kell fékezni, hogy be tudja fejezni az előzést.
    Nálam is fordult már elő, hogy azt hitték nem érdemes lemenniük azon a rövidebb távon előlem. Én megoldottam jobbról egy “pillanat” alatt.
    Ehhez kell egy komoly teljesítmény, de egy ilyen autóval nem ajánlott vagánykodni.
    Legalábbis értelmes ember nem teszi. Mindenkinek tudnia kéne, hogy hol a helye.
    Erősebb, gyorsabb autóval kár keménykedni, mert nagy valószínűséggel égés lesz a vége, rosszabb esetben baleset.

  • DTF

    Menomano: ok, elfogadom amit irsz. De! Miert nem lehet akkor gyorsitani? Latszik ha vw a kamion sebessegenel nem megy sokkal gyorsabban. Mibol all ranyomni a gazra pcit es gyorssbban elozni? Sztem meg gyenge automnem letezik. Vezetsfuggo. 100-nal 4-es vagy 5-os es gyorsitazs, meg geynege autoval is, nem. Aki el akarja engedni a masikat es nem feltartani, az lehuzodik. Aki nem vagy nem tud olyan jol vezetni es fel a manovertol az nem,
    Nem azt mondom h a Dacia tok artatlan, de ha a vw lehuzoditt volna vagy gyorsitot volna, akkor baleset tuti elkerulheto lett volna.

  • szaboata

    tudjátok,hogy van ez:tempomat be,talán pont 130,innen kezdve nincs nem érdekel semmi.A Dacias spielerkedett,csak épp a leállósávban rosszkor rosszhelyen állta az autó,a Logan futóműve pedig nem volt partner a korrekcióhoz.Legalább nem ment bele az autóba.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbáljál magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.