Bármiből lehet sportkocsikat alázó szörnyet építeni, akár egy dízel Chevrolet pick-upból is, íme a bizonyíték, a Nissan R35 GT-R nem tudja tartani a lépést.
Csak pénz és idő kérdése az egész. Egy Volkswagen Golf I-es bőre alá is mindent verő, 1000 lóerős szörnyet lehet építeni, ha adottak a feltételek. Rengeteg elborult, meghökkentő átépítést láttunk már, de a maga kifacsart módján ez a Chevrolet kiemelkedik. 
Eleve pick-up. Olyan könnyű farral, amit már pár száz lóerő is vígan riszál üresen, de itt 660 tagú a ménes, amihez a 6,6 literes dízel még szédítő, 1500 Nm nyomatékot is hozzácsap. Ennek tudatában nem nagyzolás a hátulra szerelt két hordónyi drag-abroncs, inkább alapfelszerelés.
Ellenfele egy Nissan R35 Nissan GT-R, etanolra (E85) átalakítva, tiszteletet parancsoló 10,2 másodperces időeredménnyel negyed mérföldön. De még ez sem elég a koromköpő dízel furgonnal szemben.