Rálegyezett a ladásra, csúnyán megszívta

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.21. 09.45

Az őserőt nem lehet csak úgy megelőzni, ráijeszteni pedig életveszélyes.

Itt a bizonyíték, hogy ladást soha, de soha ne próbálj meg ijesztgetni, úgyis te húzod a rövidebbet. Az orosz technika őserővel van felruházva, ami olyan aurát húz az autó köré, hogy simán lepattan róla még egy szabadidő-autó is.
Más magyarázatot nehezen találni, és nem akarunk senkit megsérteni…
A 135 ezer kilométert futott motort láttad már? 
Nem cseréltek benne olajat!

Rálegyezett a ladásra, csúnyán megszívta 1

Kommentek

  • kopasz0216

    Megérdemelte…

  • DTF

    Ez a ladas sara. Alapszabaly h. Ha eloznek, akkor gazelvetel, kicsit jobbra huzodas es engedni aki eloz. A ladas meg meg gyorsit is. Persze van aki utalja ha megrlozik es direkt gyorsit. Na ezt is buntetni kene nem csaa gyorshajtadt…

  • Kavar100

    DTF- Ez az út osztott pályás, és a terepjárós kétszer is fékezett a ráhúzás előtt. Szóval nem a Ladás sara.
    Előzésnél az előzöttnek direkt gyorsítani, az előzést akadályozni tényleg nem szabad, de magyar KRESZ szerint az előző jármű nem is zavarhatja az előzött járművet, szóval gázelvételi, jobbra húzódási kötelezettség, “alapszabály” nincs. Ettől még az előzött jármű segítheti az előzést, de nem kötelezettség, nem elvárható.

  • Guevara

    Széles a mosolyom. :D

  • Nyesamu

    DTF

    Te be vagy rúgva? Hát a terepjáró fékezett le a Ladás mellett.
    Aztán beijesztette….nagy sikerrel.
    Ja és nem osztott pályás út,csak nem jön szembe senki.

  • holvagyok

    Sajnos az előzmény nem látszik, hogy a Ladás kivágott-e elé, vagy csak a szokásos, “hogy képzeled, hogy előttem vagy egy kisebb kategóriájú autóval” a történet kezdete. A két lassítás életszerűleg amiatt lehetett, hogy ki lehessen oktatni a Ladást. Az ijesztés visszájára fordult, nem elég a technikai fölény, kezelni is tudni kéne.

  • DTF

    Sztem akkor is a ladas a hunyo. Valszeg kivagott ele, vagy pedig egysteruen lassan elozott. En is utalom azt h kiteszem az indexet elozesnel, mar felig a masik savban vagyok, erre az elottem levo is elozesbe kezd, de neha ezt olyan lassa h hiheteteln. Elozest minel hamarbb es gyorsan kelll befejezni, nem pedig csigatempobsn, masokat veszelyeztetve…

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.