Rálegyezett a ladásra, csúnyán megszívta

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.21. 09.45

Az őserőt nem lehet csak úgy megelőzni, ráijeszteni pedig életveszélyes.

Itt a bizonyíték, hogy ladást soha, de soha ne próbálj meg ijesztgetni, úgyis te húzod a rövidebbet. Az orosz technika őserővel van felruházva, ami olyan aurát húz az autó köré, hogy simán lepattan róla még egy szabadidő-autó is.
Más magyarázatot nehezen találni, és nem akarunk senkit megsérteni…
A 135 ezer kilométert futott motort láttad már? 
Nem cseréltek benne olajat!

Rálegyezett a ladásra, csúnyán megszívta 1

Kommentek

  • kopasz0216

    Megérdemelte…

  • DTF

    Ez a ladas sara. Alapszabaly h. Ha eloznek, akkor gazelvetel, kicsit jobbra huzodas es engedni aki eloz. A ladas meg meg gyorsit is. Persze van aki utalja ha megrlozik es direkt gyorsit. Na ezt is buntetni kene nem csaa gyorshajtadt…

  • Kavar100

    DTF- Ez az út osztott pályás, és a terepjárós kétszer is fékezett a ráhúzás előtt. Szóval nem a Ladás sara.
    Előzésnél az előzöttnek direkt gyorsítani, az előzést akadályozni tényleg nem szabad, de magyar KRESZ szerint az előző jármű nem is zavarhatja az előzött járművet, szóval gázelvételi, jobbra húzódási kötelezettség, “alapszabály” nincs. Ettől még az előzött jármű segítheti az előzést, de nem kötelezettség, nem elvárható.

  • Guevara

    Széles a mosolyom. :D

  • Nyesamu

    DTF

    Te be vagy rúgva? Hát a terepjáró fékezett le a Ladás mellett.
    Aztán beijesztette….nagy sikerrel.
    Ja és nem osztott pályás út,csak nem jön szembe senki.

  • holvagyok

    Sajnos az előzmény nem látszik, hogy a Ladás kivágott-e elé, vagy csak a szokásos, “hogy képzeled, hogy előttem vagy egy kisebb kategóriájú autóval” a történet kezdete. A két lassítás életszerűleg amiatt lehetett, hogy ki lehessen oktatni a Ladást. Az ijesztés visszájára fordult, nem elég a technikai fölény, kezelni is tudni kéne.

  • DTF

    Sztem akkor is a ladas a hunyo. Valszeg kivagott ele, vagy pedig egysteruen lassan elozott. En is utalom azt h kiteszem az indexet elozesnel, mar felig a masik savban vagyok, erre az elottem levo is elozesbe kezd, de neha ezt olyan lassa h hiheteteln. Elozest minel hamarbb es gyorsan kelll befejezni, nem pedig csigatempobsn, masokat veszelyeztetve…

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.