135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.21. 08.30

Az Audi TT-ben állítólag nem cseréltek olajat bő 135 ezer kilométer alatt – szétszedték a blokkot, és ez a látvány fogadta a szerelőt.

Ez a néhány kép ütötte most szét a világhálót, legalábbis autós berkeken belül. A feltöltő azt állítja, hogy a fotón egy Audi TT-blokk látható, ami 135 ezer(!) kilométert – még egyszer: 135 ezer kilométert! – ment olajcsere nélkül.
“Helló Srácok,
Az egyik munkatársam az alábbi képeket küldte nekem, amin a 3,2 literes Audi TT motorja látható, ami csöppet túlszaladt az egészséges olajcserén. 83 000 mérföldet ment csere nélkül. Azt hiszem a képek magukért beszélnek”
– írta a képeket megosztó felhasználó.
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 1
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 2
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 3
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 4
(forrás: Audi TDI club)
A témát alaposabban körbejártuk néhány hónapja, az alábbi kép apropóján. 
Ha kíváncsi vagy, kattints a fotóra!

135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 5

Kommentek

  • Vérmacy

    Ez még az eredeti, gyári olaj lehetett…

  • Vorserie

    Hát ez inkább VR6-osnak tűnik.
    Hat darab gyertyafurattal és 24 szeleppel egy hengerfejen elég nehezen lesz 3.2-es V6-os.

    Tehát akkor mennyire kamu ez ha azt sem tudják milyen motort szedtek szét?!

  • Vorserie

    Vagy méginkább egy valamilyen V12es egyik oldalára hasonlít.

  • Vorserie

    Ja és nem egy blokkot látunk hanem egy hengerfejet szelepfedél és vezetőkeret nélkül.

  • Vorserie

    Vagy egy régebbi BMW sorhatos de semmiképp nem 3.2es V6-os Audi TT.

  • kopasz0216
  • Vorserie

    Kopasz!
    Igen!
    Ez volt az első tippem ha látod.
    Ez egy 24szelepes VR6-os.
    De nem egy 3.2es V6-os,ez biztos.
    Elég nagy a baj ha hír terjesztőjének és a cikk írójának sem tűnik fel.

  • Krisszi07

    A lényeget megint elkaptátok gyerekek… :D :D :D :D :D :D :D

  • kopasz0216

    Vorserie! Az 100% hogy VR6-os! A hengerűrtartalmat nem “látni” a képen, de gyártottak 3.2 VR6-os motort! Amit meg korábban írtál, hogy egy régebbi BMW sorhatos, vagy méginkább egy valamilyen V12es egyik oldalára hasonlít az egyenesen butaság…

  • vaLacky

    Az a csoda, hogy nem ment tönkre a motor, ha tényleg ennyit ment egy olajjal. A közvetlen befecskendezés nagy átka ez az olajsár lerakódás, még normális olajcsere esetén is, de ennek a konkrét autónak a gazdája is szórta egy kicsit az olajat :)

  • TaaT

    Attól hogy a VW marketingesei a négyesgolftól V6-nak nevezi ezeket a motorokat természetesen továbbra is mindegyik kis hengerszögű V-motor a VW-nél az VR6. És gyártottak 3.6-os VR6-ot is…
    https://volkswagenutah.files.wordpress.com/2011/04/2011-volkswagen-cc-engine.jpg

  • TaaT

    Amúgy korábbi BMW-s esetnél a külföldi fórumon azt írták hogy a motor nem élte túl azt a super long life olajcserét…

  • keeperbk

    Ez semmi más, csak egy erőltetett Audi reklám. Rengetegen megnézik, beszélnek róla, emlegetik az Audi nevet…
    És a butább, vagy tájékozatlanabb olvasóknak ráadásul azt sugallja, hogy az Audi motortól ez egy hatalmas és egyedülálló teljesítmény. Pedig ez messze nem jelent semmi ilyet. Ha konkrétan ennek az esetnek van is bármi valóság alapja, az csak arra adhat utalást, hogy mekkora bal_asz Audi tulajok is léteznek. A hasonló olajcsere periódust ezer meg ezer más motor is vígan túléli. Sőt, gyanítom, hogy egy azonos körülmények között rendezett verseny alkalmával az Audi motorjai, a legelsők között véreznének el.

F1: Rosbergből filmszínész lesz?

A Forma-1 váratlanul visszavonult világbajnoka csendes karácsonyt tervez, de később akár filmszínészettel is megpróbálkozna. Tucatnyi utódot is szeretne.

Festővászon lett a városi törpeautó

Párbeszéd a festés és a formatervezés, a technológia és a művészet az alkotó és a Renault között: indiai származású francia képzőművész nézte festővászonnak a Renault legkisebb típusát.

Pazar fotókon a budapesti fényvillamos

Talán még soha nem készültek ennyire jó képek az ünnepi járatról. Nem csoda, hogy világhírű lett a fényvillamos.

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

A nők vagy a férfiak cserélnek hamarabb gumit?

Az idén, október végéig, 1,9 százalékkal nőtt a téli gumiabroncs-piac a tavalyi év azonos időszakához képest Magyarországon, közép-európai szinten 6,4 százalékos növekedést mértek.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.