135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.21. 08.30

Az Audi TT-ben állítólag nem cseréltek olajat bő 135 ezer kilométer alatt – szétszedték a blokkot, és ez a látvány fogadta a szerelőt.

Ez a néhány kép ütötte most szét a világhálót, legalábbis autós berkeken belül. A feltöltő azt állítja, hogy a fotón egy Audi TT-blokk látható, ami 135 ezer(!) kilométert – még egyszer: 135 ezer kilométert! – ment olajcsere nélkül.
“Helló Srácok,
Az egyik munkatársam az alábbi képeket küldte nekem, amin a 3,2 literes Audi TT motorja látható, ami csöppet túlszaladt az egészséges olajcserén. 83 000 mérföldet ment csere nélkül. Azt hiszem a képek magukért beszélnek”
– írta a képeket megosztó felhasználó.
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 1
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 2
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 3
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 4
(forrás: Audi TDI club)
A témát alaposabban körbejártuk néhány hónapja, az alábbi kép apropóján. 
Ha kíváncsi vagy, kattints a fotóra!

135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 5

Kommentek

  • Vérmacy

    Ez még az eredeti, gyári olaj lehetett…

  • Vorserie

    Hát ez inkább VR6-osnak tűnik.
    Hat darab gyertyafurattal és 24 szeleppel egy hengerfejen elég nehezen lesz 3.2-es V6-os.

    Tehát akkor mennyire kamu ez ha azt sem tudják milyen motort szedtek szét?!

  • Vorserie

    Vagy méginkább egy valamilyen V12es egyik oldalára hasonlít.

  • Vorserie

    Ja és nem egy blokkot látunk hanem egy hengerfejet szelepfedél és vezetőkeret nélkül.

  • Vorserie

    Vagy egy régebbi BMW sorhatos de semmiképp nem 3.2es V6-os Audi TT.

  • kopasz0216
  • Vorserie

    Kopasz!
    Igen!
    Ez volt az első tippem ha látod.
    Ez egy 24szelepes VR6-os.
    De nem egy 3.2es V6-os,ez biztos.
    Elég nagy a baj ha hír terjesztőjének és a cikk írójának sem tűnik fel.

  • Krisszi07

    A lényeget megint elkaptátok gyerekek… :D :D :D :D :D :D :D

  • kopasz0216

    Vorserie! Az 100% hogy VR6-os! A hengerűrtartalmat nem “látni” a képen, de gyártottak 3.2 VR6-os motort! Amit meg korábban írtál, hogy egy régebbi BMW sorhatos, vagy méginkább egy valamilyen V12es egyik oldalára hasonlít az egyenesen butaság…

  • vaLacky

    Az a csoda, hogy nem ment tönkre a motor, ha tényleg ennyit ment egy olajjal. A közvetlen befecskendezés nagy átka ez az olajsár lerakódás, még normális olajcsere esetén is, de ennek a konkrét autónak a gazdája is szórta egy kicsit az olajat :)

  • TaaT

    Attól hogy a VW marketingesei a négyesgolftól V6-nak nevezi ezeket a motorokat természetesen továbbra is mindegyik kis hengerszögű V-motor a VW-nél az VR6. És gyártottak 3.6-os VR6-ot is…
    https://volkswagenutah.files.wordpress.com/2011/04/2011-volkswagen-cc-engine.jpg

  • TaaT

    Amúgy korábbi BMW-s esetnél a külföldi fórumon azt írták hogy a motor nem élte túl azt a super long life olajcserét…

  • keeperbk

    Ez semmi más, csak egy erőltetett Audi reklám. Rengetegen megnézik, beszélnek róla, emlegetik az Audi nevet…
    És a butább, vagy tájékozatlanabb olvasóknak ráadásul azt sugallja, hogy az Audi motortól ez egy hatalmas és egyedülálló teljesítmény. Pedig ez messze nem jelent semmi ilyet. Ha konkrétan ennek az esetnek van is bármi valóság alapja, az csak arra adhat utalást, hogy mekkora bal_asz Audi tulajok is léteznek. A hasonló olajcsere periódust ezer meg ezer más motor is vígan túléli. Sőt, gyanítom, hogy egy azonos körülmények között rendezett verseny alkalmával az Audi motorjai, a legelsők között véreznének el.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.