135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.21. 08.30

Az Audi TT-ben állítólag nem cseréltek olajat bő 135 ezer kilométer alatt – szétszedték a blokkot, és ez a látvány fogadta a szerelőt.

Ez a néhány kép ütötte most szét a világhálót, legalábbis autós berkeken belül. A feltöltő azt állítja, hogy a fotón egy Audi TT-blokk látható, ami 135 ezer(!) kilométert – még egyszer: 135 ezer kilométert! – ment olajcsere nélkül.
“Helló Srácok,
Az egyik munkatársam az alábbi képeket küldte nekem, amin a 3,2 literes Audi TT motorja látható, ami csöppet túlszaladt az egészséges olajcserén. 83 000 mérföldet ment csere nélkül. Azt hiszem a képek magukért beszélnek”
– írta a képeket megosztó felhasználó.
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 1
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 2
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 3
135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 4
(forrás: Audi TDI club)
A témát alaposabban körbejártuk néhány hónapja, az alábbi kép apropóján. 
Ha kíváncsi vagy, kattints a fotóra!

135 ezer kilométer, és nem cseréltek olajat – így néz ki a motor 5

Kommentek

  • Vérmacy

    Ez még az eredeti, gyári olaj lehetett…

  • Vorserie

    Hát ez inkább VR6-osnak tűnik.
    Hat darab gyertyafurattal és 24 szeleppel egy hengerfejen elég nehezen lesz 3.2-es V6-os.

    Tehát akkor mennyire kamu ez ha azt sem tudják milyen motort szedtek szét?!

  • Vorserie

    Vagy méginkább egy valamilyen V12es egyik oldalára hasonlít.

  • Vorserie

    Ja és nem egy blokkot látunk hanem egy hengerfejet szelepfedél és vezetőkeret nélkül.

  • Vorserie

    Vagy egy régebbi BMW sorhatos de semmiképp nem 3.2es V6-os Audi TT.

  • kopasz0216
  • Vorserie

    Kopasz!
    Igen!
    Ez volt az első tippem ha látod.
    Ez egy 24szelepes VR6-os.
    De nem egy 3.2es V6-os,ez biztos.
    Elég nagy a baj ha hír terjesztőjének és a cikk írójának sem tűnik fel.

  • Krisszi07

    A lényeget megint elkaptátok gyerekek… :D :D :D :D :D :D :D

  • kopasz0216

    Vorserie! Az 100% hogy VR6-os! A hengerűrtartalmat nem “látni” a képen, de gyártottak 3.2 VR6-os motort! Amit meg korábban írtál, hogy egy régebbi BMW sorhatos, vagy méginkább egy valamilyen V12es egyik oldalára hasonlít az egyenesen butaság…

  • vaLacky

    Az a csoda, hogy nem ment tönkre a motor, ha tényleg ennyit ment egy olajjal. A közvetlen befecskendezés nagy átka ez az olajsár lerakódás, még normális olajcsere esetén is, de ennek a konkrét autónak a gazdája is szórta egy kicsit az olajat :)

  • TaaT

    Attól hogy a VW marketingesei a négyesgolftól V6-nak nevezi ezeket a motorokat természetesen továbbra is mindegyik kis hengerszögű V-motor a VW-nél az VR6. És gyártottak 3.6-os VR6-ot is…
    https://volkswagenutah.files.wordpress.com/2011/04/2011-volkswagen-cc-engine.jpg

  • TaaT

    Amúgy korábbi BMW-s esetnél a külföldi fórumon azt írták hogy a motor nem élte túl azt a super long life olajcserét…

  • keeperbk

    Ez semmi más, csak egy erőltetett Audi reklám. Rengetegen megnézik, beszélnek róla, emlegetik az Audi nevet…
    És a butább, vagy tájékozatlanabb olvasóknak ráadásul azt sugallja, hogy az Audi motortól ez egy hatalmas és egyedülálló teljesítmény. Pedig ez messze nem jelent semmi ilyet. Ha konkrétan ennek az esetnek van is bármi valóság alapja, az csak arra adhat utalást, hogy mekkora bal_asz Audi tulajok is léteznek. A hasonló olajcsere periódust ezer meg ezer más motor is vígan túléli. Sőt, gyanítom, hogy egy azonos körülmények között rendezett verseny alkalmával az Audi motorjai, a legelsők között véreznének el.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.