Fapados Audi R8? Jöhet!

X-Tomi Design Audi R8 Base Spec

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.17. 19.15

X-Tomi minidig jó érzékkel nyúl az autókhoz, az új R8 esetben sincs ez másként. Lemezfelni, sárga indexbúra, homogén felület? Miért ne?

A tehetséges magyar tervező, X-Tomi ismét remek munkát végzett, ezúttal az új Audi R8-at vette kezelésbe virtuális rajztábláján. A “fapados” koncepció az Audi R8 Base Spec nevet viseli, és szerintem sokan örülnének neki, ha az 540 lóerős, V10-es fenevad kapna egy olcsóbb belépőszintet.
“Itt a második generációs Audi R8 szálkásított változata. Fényezetlen lökhárítók, küszöbtoldatok, tükörborítások, krómmentes ablakkeret, és hűtőrács, olcsó lemezkerekek, stb.” – X-Tomi
Míg korábban V8-as benzinmotorral is kapható volt, most csak V10-essel mutatkozott be bő egy hónapja a német sportkocsi, de mindjárt két teljesítményszinttel. Az R8 V10 motorja 540 lóerős, míg az R8 V10 plusban 610 lóerőt teljesít az 5,2 literes szívómotor. Utóbbival álló helyzetből 3,2 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra a kétüléses Audi, végsebessége pedig 330 kilométer/óra.
A középmotoros autó nyomatékát a hétfokozatú duplakuplungos sebességváltó és állandó összkerékhajtás továbbítja az útra. Az új quattro a pillanatnyi menethelyzethez igazítja a nyomatékelosztást, képes akár 100%-ot az első vagy a hátsó tengelyre irányítani. 
Az új Audi R8 értékesítése előreláthatóan nyár végén indul, sőt az e-tronra is felvesznek rendeléseket.
Végül pedig a hasonló stílusban készített Ferrari 488 GTB

Fapados Audi R8? Jöhet! 1

Kommentek

F1: Itt van Vettel és Räikkönen új Ferrarija

A Ferrari is leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen új járgánya az SF70H névre hallgat.

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

F1: Hamiltonnak nem hiányzik Rosberg

Lewis Hamilton azt mondja, kicsit furcsa lesz, hogy immár Valtteri Bottas dolgozik a garázs túlfelén, de nem igazán izgatja a dolog.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

F1: Besült a Toro Rosso első futása

A Toro Rosso csütörtökön küldte pályára első ízben 2017-es modelljét, de motorhiba miatt nem jutott messzire az STR12-es.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozicionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.