200-zal hajtott az M3-ason, hogy eladja Alfáját

A nap hirdetése

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.03.11. 11.36

A felvételen látható Alfa Romeo 146 tulajdonosa a legrosszabb módszerrel bizonyította, hogy eladó kocsija megfutja a 200 km/órát.

A felvételen látható Alfa Romeo 146 tulajdonosa a legrosszabb módszerrel bizonyította, hogy eladó kocsija megfutja a 200 km/órát. 

Nem erőtlen az 1,6 literes Twinspark motorral szerelt, kilencvenes években gyártott típus, ha épp minden rendben van, és hiánytalanul rendelkezésre áll mind a 120 lóerő. De hogy bizonyítható mindez egy eladó autó esetén? Mérés fékpadon? Az túl tudományos, macerás, kevésbé látványos! Autópályán tolni padlógázzal, tiltásig? Sokkal jobb! Gondolhatta az eladó, és kamerát ragadott. 

Ezzel pedig szép sorban megszegte a jaszkarizóknak szóló, gyorshajtással kapcsolatos intések minden pontját. Amik valahogy így szólnak: 
1. Ne hajts gyorsan!
2. Ha gyorsan hajtasz, ne verd nagy dobra!
3. Ha nagy dobra vered, legalább kamuzd be, hogy Németországban történt az eset.
Emberünk mindhárom ponton elbukott, mert a videón jól láthatóan villan be a Hajdúböszörmény tábla, és mi egy ilyen német településről sem tudunk, ezért kizárásos alapon csak az M3-as autópályáról lehet szó. Vagy egy párhuzamos dimenzióról. A mutatvány nem mellesleg 90 000 forintba, és a jogosítványhoz csapott hat büntetőpontba kerülne, ha a megfelelő hatóság készíti a felvételt.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    “ha épp minden rendben van, és hiánytalanul rendelkezésre áll mind a 120 lóerő” Mi nemrég adtuk le a boxer 146osunkat, még mindig szolgál valakit, és eddig ez volt a legmegbízhatóbb autónk.

    A 146os egy igencsak megbízható darab, nem csak az Alfák között kiemelkedő.

  • pqowieurzt

    óra szerint éppenhogy 200 fölött, tehát éppenhogy nem megy 200-zal, hiszen minden óra felülmér…

    de egyébként melyik vevő nem szarja le, hogy 180-at megy vagy 190-et?

  • Zozo24

    Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én lehet elgondolkodnék azon hogy ha annyira jó és mindent megkapott az autó és 120 paci tényleg megvan, mellette pedig valaki így használja… Nekem eleve gondolat fordító az a dolog ha valaki azzal villog hogy megy ez mert “kitaposta” szó szerint belőle a sz@r-t is. Ezek nem verseny aztók nem attól értékesek hogy 200-at mennek, én sokkal jobban megbecsülök egy olyan autót (nekem 156-om van) ami nincs szét taposva mert tudom hogy 100- körül jobban megy mint egy olyan 156-os amivel már mentek 220-at. Ha pedig ment vele 220 akkor tuti hogy nem egyszer… szóval ez megint egy kis árulkodó dolog arról hogy hogyan is “vigyázz” a tulaj az autójára… :)
    Kövezzetek meg de én így gondolom, ezek nem azok az autók amik lazán erőlködés nélkül mennek 2kg-val… :)

  • Fogash73

    “mert tudom hogy 100- körül jobban megy mint egy olyan 156-os amivel már mentek 220-at.”

    HE?! Egyetlen motornak sem árt, ha tiltásig forgatják. Egy Alfának pláne nem. Az fáj neki, ha kis fordulaton kínzod, ha 2000nél mindig elváltasz.

  • hova

    Nagyon szegény ember az, aki úgy vesz autót, hogy megy-e 200-al v 190-el.Ha igen, akkor az egy pipec autó és megveszi? Csak bámulom az emberek butaságát.

  • menőmanó

    Nagy nehezen, de azért óra szerint tényleg elérte a kitűzött célt.
    Mindig megmosolygom azokat az autósokat akik soha nem hajtották meg a verdájukat, mert vigyáznak rá, meg jaj istenem nehogy baja legyen.
    Egy jó motornak nem számít az ilyesmi. Nyilván nem így kell lemenni Nyíregyházáig, de azért néha-néha oda lehet lépni egy kicsit, az csak jót tesz a technikának.
    Persze olajcserére és a megfelelő olajszintre oda kell figyelni.
    Egy 1,6-os 120lovas Alfánál még nem is látom annyira gáznak az ilyen reklámot.

    Egy 1,6-os hasonló korabeli Toyota Corollánál viccesebb lenne, pedig az sem lenne lassabb és a megbízhatóságról még nem is beszéltünk. :)

  • Dödölle

    1300-as Samarával mentem 180 felett ( Germania ), pedig a gépkönyv 136 km/h max-ot ír. Gyorsabban azért nem mertem menni, mert láttam egy német ismeretterjesztő filmet, ahol 160 km/ó felett a nem ilyen sebességre gyártott abroncs egyszerűen szétfröccsent…

  • zoldfulu2000

    Aki ennyire lexrja a szabályokat az vajon mást nem ilyen “ügyesen-okosan” fog elintézni?

  • Guevara

    Dödölle: Azt nem akartad hozzátenni hogy GPS szerint volt meg a kilónyolcvan?

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.