200-zal hajtott az M3-ason, hogy eladja Alfáját

A nap hirdetése

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.03.11. 11.36

A felvételen látható Alfa Romeo 146 tulajdonosa a legrosszabb módszerrel bizonyította, hogy eladó kocsija megfutja a 200 km/órát.

A felvételen látható Alfa Romeo 146 tulajdonosa a legrosszabb módszerrel bizonyította, hogy eladó kocsija megfutja a 200 km/órát. 

Nem erőtlen az 1,6 literes Twinspark motorral szerelt, kilencvenes években gyártott típus, ha épp minden rendben van, és hiánytalanul rendelkezésre áll mind a 120 lóerő. De hogy bizonyítható mindez egy eladó autó esetén? Mérés fékpadon? Az túl tudományos, macerás, kevésbé látványos! Autópályán tolni padlógázzal, tiltásig? Sokkal jobb! Gondolhatta az eladó, és kamerát ragadott. 

Ezzel pedig szép sorban megszegte a jaszkarizóknak szóló, gyorshajtással kapcsolatos intések minden pontját. Amik valahogy így szólnak: 
1. Ne hajts gyorsan!
2. Ha gyorsan hajtasz, ne verd nagy dobra!
3. Ha nagy dobra vered, legalább kamuzd be, hogy Németországban történt az eset.
Emberünk mindhárom ponton elbukott, mert a videón jól láthatóan villan be a Hajdúböszörmény tábla, és mi egy ilyen német településről sem tudunk, ezért kizárásos alapon csak az M3-as autópályáról lehet szó. Vagy egy párhuzamos dimenzióról. A mutatvány nem mellesleg 90 000 forintba, és a jogosítványhoz csapott hat büntetőpontba kerülne, ha a megfelelő hatóság készíti a felvételt.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    “ha épp minden rendben van, és hiánytalanul rendelkezésre áll mind a 120 lóerő” Mi nemrég adtuk le a boxer 146osunkat, még mindig szolgál valakit, és eddig ez volt a legmegbízhatóbb autónk.

    A 146os egy igencsak megbízható darab, nem csak az Alfák között kiemelkedő.

  • pqowieurzt

    óra szerint éppenhogy 200 fölött, tehát éppenhogy nem megy 200-zal, hiszen minden óra felülmér…

    de egyébként melyik vevő nem szarja le, hogy 180-at megy vagy 190-et?

  • Zozo24

    Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én lehet elgondolkodnék azon hogy ha annyira jó és mindent megkapott az autó és 120 paci tényleg megvan, mellette pedig valaki így használja… Nekem eleve gondolat fordító az a dolog ha valaki azzal villog hogy megy ez mert “kitaposta” szó szerint belőle a sz@r-t is. Ezek nem verseny aztók nem attól értékesek hogy 200-at mennek, én sokkal jobban megbecsülök egy olyan autót (nekem 156-om van) ami nincs szét taposva mert tudom hogy 100- körül jobban megy mint egy olyan 156-os amivel már mentek 220-at. Ha pedig ment vele 220 akkor tuti hogy nem egyszer… szóval ez megint egy kis árulkodó dolog arról hogy hogyan is “vigyázz” a tulaj az autójára… :)
    Kövezzetek meg de én így gondolom, ezek nem azok az autók amik lazán erőlködés nélkül mennek 2kg-val… :)

  • Fogash73

    “mert tudom hogy 100- körül jobban megy mint egy olyan 156-os amivel már mentek 220-at.”

    HE?! Egyetlen motornak sem árt, ha tiltásig forgatják. Egy Alfának pláne nem. Az fáj neki, ha kis fordulaton kínzod, ha 2000nél mindig elváltasz.

  • hova

    Nagyon szegény ember az, aki úgy vesz autót, hogy megy-e 200-al v 190-el.Ha igen, akkor az egy pipec autó és megveszi? Csak bámulom az emberek butaságát.

  • menőmanó

    Nagy nehezen, de azért óra szerint tényleg elérte a kitűzött célt.
    Mindig megmosolygom azokat az autósokat akik soha nem hajtották meg a verdájukat, mert vigyáznak rá, meg jaj istenem nehogy baja legyen.
    Egy jó motornak nem számít az ilyesmi. Nyilván nem így kell lemenni Nyíregyházáig, de azért néha-néha oda lehet lépni egy kicsit, az csak jót tesz a technikának.
    Persze olajcserére és a megfelelő olajszintre oda kell figyelni.
    Egy 1,6-os 120lovas Alfánál még nem is látom annyira gáznak az ilyen reklámot.

    Egy 1,6-os hasonló korabeli Toyota Corollánál viccesebb lenne, pedig az sem lenne lassabb és a megbízhatóságról még nem is beszéltünk. :)

  • Dödölle

    1300-as Samarával mentem 180 felett ( Germania ), pedig a gépkönyv 136 km/h max-ot ír. Gyorsabban azért nem mertem menni, mert láttam egy német ismeretterjesztő filmet, ahol 160 km/ó felett a nem ilyen sebességre gyártott abroncs egyszerűen szétfröccsent…

  • zoldfulu2000

    Aki ennyire lexrja a szabályokat az vajon mást nem ilyen “ügyesen-okosan” fog elintézni?

  • Guevara

    Dödölle: Azt nem akartad hozzátenni hogy GPS szerint volt meg a kilónyolcvan?

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.