A legnagyobb autós közhelyek

Amiken már nagyapánk is csak röhög

Szerző: Kovács Miklós levél küldés  Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.09. 13.15

Ha nincs rád hatással a cikk, akkor rossz hírünk van: te vagy az, aki még mindig ezeket az ócska dumákat mormogja.

Kilenc közhelyes agymenés, amitől ki fog rázni hideg, mert rájössz, hogy még mindig ismersz olyat, aki ezeket a dumákat nyomja. Ha nincs rád hatással, akkor rossz hírünk van: te vagy az.

1.- Csak 1996 előtt gyártottak igazi autókat
2.- Nem kötöm be magam, tudom mikor fékezek, majd kitámasztok
A legnagyobb autós közhelyek 1
3.- A gázolaj teherautóba való, az igazi autó benzinnel megy
4.- Ha hiszed, ha nem, eljárok 4 literből
A legnagyobb autós közhelyek 2
5.- Csak fékbetétet és olajat kért tíz év alatt, egyebet nem. 
Ez még szerelőt nem látott, pókhálós a motortér
6.- Niva/UAZ az mindenhol elmegy, múltkor kihúztam egy MTZ-t/G-Mercit
7.- A téli gumi hülyeség, aljas marketingfogás, már elvből sem veszek
A legnagyobb autós közhelyek 3
8.- Bármikor tolok 2000 kilométert egy seggel, simaliba
A legnagyobb autós közhelyek 4
9.- 220 km/óra van beleírva, de simán viszi a 240-et
10.- Hallottál mostanában (vagy anno) hasonlót? Jöhet hozzászólásban, vagy Facebookon is!

A legnagyobb autós közhelyek 5

Tíz érzés, amit tuti átélsz, ha hosszú autózásra indulsz
Ha látni szeretnéd, kattints!

A legnagyobb autós közhelyek 6

Kommentek

  • somebody

    Az ide író IQ bajnokok “okosságaiból” egy több kötetes könyvsorozatot is össze lehetne hozni. Ez csak a jéghegy csúcsa.

  • vargagixxxer

    A 3-as itt svájcban igaz, alig hallani kerregést.
    A 4-es is igaz, ha nem megyek 70-nel gyorsabban, de a kolléga 68 lovas 1,5 dci-je 100-110 körül kér ennyit.
    Az 5-ös majdnem igaz, 7 év és 240.000 alatt a motorterben csak olaj és gyertyacsere volt.
    A 8-as is majdnem igaz. 1600 km-t többször levezettem egy seggel (Antwerpenbe), és volt, hogy igazán el se fáradtam.

  • demagóg

    A 4-es pont lehet, hogy egy budapestinek hihetetlen, de itt vidéken bizony el lehet járni 4 literrel pl egy Clio dCi-vel vagy egy kis 206-os HDI-vel, 1,4-es Poloval és egyéb helyettesítő termékekkel.

    http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/36-Peugeot/1281-208.html?fueltype=1&power_s=68&power_e=68&powerunit=2

    Az 5-ös valóban hülyeség, mert nincs olyan autó, aminek nincs előírva még jó pár karbantartandó dolog ennyi idő alatt.
    Az meg, hogy valaki ezeket nem végzi el, azzal nem kérkedni kéne, hanem szégyellni.

  • zotyesz

    Sokat feszegetitek ezt a témát, előkerül az az ember is aki 4 literrel tette meg a 240 ezret egy seggel. Mert nem volt kedve megállni.

  • menõmanó

    Azért jól látszik, hogy melyik az két (szerintem egy) igen egyszerű hozzászóló, aki(k) nem a témával, hanem a többiek jellemzésével van(nak) elfoglalva.

  • Iceman.

    Azt hiszem, ha az én autóimat szállta volna meg a képen látható módon ennyi pók nem látnék más kiutat mint 5-5 liter benzint és a gyufát. Az életemben többet be nem mernék ülni az autóba úgy, hogy van esély arra, hogy egy ilyen bent ragadt…

  • apaarpi

    vargagixxxer:

    3-as pont:
    Valóban kisebb az arány, mint a környező országokban, de az alig hallani igen erős túlzás: a Svájcban eladott új autók között a dízelek részaránya 2006 óta folyamatosan 30 % felett van, az utóbbi években 37 % felett.
    Forrás: ACEA, ugye ennél hitelesebb nem kell…

  • deejayflex

    Írták a cikk végén, hogy ha van tipp, akkor jöhet. Nos, nekem van. Mégpedig a “diesel télen nem indul” és a “bezzeg ha hozzá kell nyúlni….” :)
    Nekem ettől a két mondattól áll fel a szőr a hátamon, amit 90 %-ban hozzáértők mondanak :)
    Nem sértésnek szántam senki felé, nem kell felkapni a vizet!!!! :)

  • vbela64

    Deejayflex: Szeretem a dieselt, az van kettő is. De a régi, öregecske, szívómotoros diesel -5 alatt nem indul. Illetve csak mindenféle “varázslások” után. Nem is ajánlom türelmetlen embernek és műszaki antitalentumnak.
    De mondok másikat:
    “… csak a német autó az autó, csak ők tudnak kocsit gyártani…”

  • deejayflex

    Tisztelt vbela64!
    Véletlenül ey szívódízel Skodám van :) Idén nem egyszer volt -17 fok, bármikor pöcc-röff :)

  • deejayflex

    Ha minden izzító gyertya működik, az akksi normális benne, annak indulnia kell. Egyébként volt olyan, hogy kontaktos volt az izzításnak a reléje, valóban, még nyáron is nehezen indult a miénk. De ha minden rendben van, annak indulnia kell.
    A másik közhelyben amit írt, abban is van némi igazság :)

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.