A legnagyobb autós közhelyek

Amiken már nagyapánk is csak röhög

Szerző: Kovács Miklós levél küldés  Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.09. 13.15

Ha nincs rád hatással a cikk, akkor rossz hírünk van: te vagy az, aki még mindig ezeket az ócska dumákat mormogja.

Kilenc közhelyes agymenés, amitől ki fog rázni hideg, mert rájössz, hogy még mindig ismersz olyat, aki ezeket a dumákat nyomja. Ha nincs rád hatással, akkor rossz hírünk van: te vagy az.

1.- Csak 1996 előtt gyártottak igazi autókat
2.- Nem kötöm be magam, tudom mikor fékezek, majd kitámasztok
A legnagyobb autós közhelyek 1
3.- A gázolaj teherautóba való, az igazi autó benzinnel megy
4.- Ha hiszed, ha nem, eljárok 4 literből
A legnagyobb autós közhelyek 2
5.- Csak fékbetétet és olajat kért tíz év alatt, egyebet nem. 
Ez még szerelőt nem látott, pókhálós a motortér
6.- Niva/UAZ az mindenhol elmegy, múltkor kihúztam egy MTZ-t/G-Mercit
7.- A téli gumi hülyeség, aljas marketingfogás, már elvből sem veszek
A legnagyobb autós közhelyek 3
8.- Bármikor tolok 2000 kilométert egy seggel, simaliba
A legnagyobb autós közhelyek 4
9.- 220 km/óra van beleírva, de simán viszi a 240-et
10.- Hallottál mostanában (vagy anno) hasonlót? Jöhet hozzászólásban, vagy Facebookon is!

A legnagyobb autós közhelyek 5

Tíz érzés, amit tuti átélsz, ha hosszú autózásra indulsz
Ha látni szeretnéd, kattints!

A legnagyobb autós közhelyek 6

Kommentek

  • somebody

    Az ide író IQ bajnokok “okosságaiból” egy több kötetes könyvsorozatot is össze lehetne hozni. Ez csak a jéghegy csúcsa.

  • vargagixxxer

    A 3-as itt svájcban igaz, alig hallani kerregést.
    A 4-es is igaz, ha nem megyek 70-nel gyorsabban, de a kolléga 68 lovas 1,5 dci-je 100-110 körül kér ennyit.
    Az 5-ös majdnem igaz, 7 év és 240.000 alatt a motorterben csak olaj és gyertyacsere volt.
    A 8-as is majdnem igaz. 1600 km-t többször levezettem egy seggel (Antwerpenbe), és volt, hogy igazán el se fáradtam.

  • demagóg

    A 4-es pont lehet, hogy egy budapestinek hihetetlen, de itt vidéken bizony el lehet járni 4 literrel pl egy Clio dCi-vel vagy egy kis 206-os HDI-vel, 1,4-es Poloval és egyéb helyettesítő termékekkel.

    http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/36-Peugeot/1281-208.html?fueltype=1&power_s=68&power_e=68&powerunit=2

    Az 5-ös valóban hülyeség, mert nincs olyan autó, aminek nincs előírva még jó pár karbantartandó dolog ennyi idő alatt.
    Az meg, hogy valaki ezeket nem végzi el, azzal nem kérkedni kéne, hanem szégyellni.

  • zotyesz

    Sokat feszegetitek ezt a témát, előkerül az az ember is aki 4 literrel tette meg a 240 ezret egy seggel. Mert nem volt kedve megállni.

  • menõmanó

    Azért jól látszik, hogy melyik az két (szerintem egy) igen egyszerű hozzászóló, aki(k) nem a témával, hanem a többiek jellemzésével van(nak) elfoglalva.

  • Iceman.

    Azt hiszem, ha az én autóimat szállta volna meg a képen látható módon ennyi pók nem látnék más kiutat mint 5-5 liter benzint és a gyufát. Az életemben többet be nem mernék ülni az autóba úgy, hogy van esély arra, hogy egy ilyen bent ragadt…

  • apaarpi

    vargagixxxer:

    3-as pont:
    Valóban kisebb az arány, mint a környező országokban, de az alig hallani igen erős túlzás: a Svájcban eladott új autók között a dízelek részaránya 2006 óta folyamatosan 30 % felett van, az utóbbi években 37 % felett.
    Forrás: ACEA, ugye ennél hitelesebb nem kell…

  • deejayflex

    Írták a cikk végén, hogy ha van tipp, akkor jöhet. Nos, nekem van. Mégpedig a “diesel télen nem indul” és a “bezzeg ha hozzá kell nyúlni….” :)
    Nekem ettől a két mondattól áll fel a szőr a hátamon, amit 90 %-ban hozzáértők mondanak :)
    Nem sértésnek szántam senki felé, nem kell felkapni a vizet!!!! :)

  • vbela64

    Deejayflex: Szeretem a dieselt, az van kettő is. De a régi, öregecske, szívómotoros diesel -5 alatt nem indul. Illetve csak mindenféle “varázslások” után. Nem is ajánlom türelmetlen embernek és műszaki antitalentumnak.
    De mondok másikat:
    “… csak a német autó az autó, csak ők tudnak kocsit gyártani…”

  • deejayflex

    Tisztelt vbela64!
    Véletlenül ey szívódízel Skodám van :) Idén nem egyszer volt -17 fok, bármikor pöcc-röff :)

  • deejayflex

    Ha minden izzító gyertya működik, az akksi normális benne, annak indulnia kell. Egyébként volt olyan, hogy kontaktos volt az izzításnak a reléje, valóban, még nyáron is nehezen indult a miénk. De ha minden rendben van, annak indulnia kell.
    A másik közhelyben amit írt, abban is van némi igazság :)

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.