A jórárasított Ferrari

Ferrari 488 GTB Base Spec

Szerző: Vezess levél küldés  X-Tomi levél küldés 
Dátum: 2015.02.28. 11.10

Ma a Ferrarihoz nagyjából 60 millió a beugró, amiért több mint 500 lóerős V8-as motor jár. De milyen lenne, ha a Ferrari is gyártana valódi belépő modellt?

Ma a Ferrarihoz nagyjából 60 millió a beugró, amiért több mint 500 lóerős V8-as motor jár. De milyen lenne, ha a Ferrari is gyártana valódi belépő modellt? Valahogy így nézhetne ki:

Egy magyar tervező X-Tomi alakította át a 458 Italia modellt, megalkotva az olcsósított Ferrarit. “Elkészítettem az új 488 GTB fapados változatát. Fekete beltér, fényezetlen műanyag lökhárítók, küszöbtoldat, kilincsek, tükrök, légbeömlő panel, fekete lemezkerék, ballonos gumival, stb.”

Csöppet sem hat unalmasnak, mi meg sem lepődnénk, ha egy hóbortos milliomos ilyenné tuningoltatná az autóját, hogy kitűnjön a londoni szupergazdagok tömegéből.

Ha viszont egy kicsit az olcsósítást gondoljuk tovább, akkor jöhetne a Maserati Quattroportében szereplő 3,0 literes V6-so benzinmotor a 488-asba. A duplaturbós motor fejlesztésében részt vett a Ferrari, így akár meg is barátkozhatnának vele. A 410 LE-s teljesítménnyel még mindig kellő vezetési élményt nyújthatna a sportkocsi.

Az persze szinte biztosra vehető, hogy sok elpártolnának a Ferraritól, ha tömeggyártóvá válna, márpedig egy jóárasított autó csak úgy hoz kellő hasznot.

Kommentek

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

Ölében kisbabával vezetett egy nő, a videó miatt forrong a Facebook

A közösségi média mostanában kapta fel ezt a videót, és a vélemények megdöbbentően vegyesek.

Itt egy csokor tuskó, akik nem tudják, hogyan kell parkolni

Ha csak egy autós is meggondolja magát, már megérte.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.