A jórárasított Ferrari

Ferrari 488 GTB Base Spec

Szerző: Vezess levél küldés  X-Tomi levél küldés 
Dátum: 2015.02.28. 11.10

Ma a Ferrarihoz nagyjából 60 millió a beugró, amiért több mint 500 lóerős V8-as motor jár. De milyen lenne, ha a Ferrari is gyártana valódi belépő modellt?

Ma a Ferrarihoz nagyjából 60 millió a beugró, amiért több mint 500 lóerős V8-as motor jár. De milyen lenne, ha a Ferrari is gyártana valódi belépő modellt? Valahogy így nézhetne ki:

Egy magyar tervező X-Tomi alakította át a 458 Italia modellt, megalkotva az olcsósított Ferrarit. “Elkészítettem az új 488 GTB fapados változatát. Fekete beltér, fényezetlen műanyag lökhárítók, küszöbtoldat, kilincsek, tükrök, légbeömlő panel, fekete lemezkerék, ballonos gumival, stb.”

Csöppet sem hat unalmasnak, mi meg sem lepődnénk, ha egy hóbortos milliomos ilyenné tuningoltatná az autóját, hogy kitűnjön a londoni szupergazdagok tömegéből.

Ha viszont egy kicsit az olcsósítást gondoljuk tovább, akkor jöhetne a Maserati Quattroportében szereplő 3,0 literes V6-so benzinmotor a 488-asba. A duplaturbós motor fejlesztésében részt vett a Ferrari, így akár meg is barátkozhatnának vele. A 410 LE-s teljesítménnyel még mindig kellő vezetési élményt nyújthatna a sportkocsi.

Az persze szinte biztosra vehető, hogy sok elpártolnának a Ferraritól, ha tömeggyártóvá válna, márpedig egy jóárasított autó csak úgy hoz kellő hasznot.

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.