Itt most ki a nagyobb bunkó?

Egy budapesti autós és két bringás esete

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.02.27. 16.50

Érdekes eset, és nehéz eldönteni, hogy ki volt a nagyobb bunkó: aki ledudálj az útról a bringást, vagy aki mutogat és nem engedi el az autót

Ha hinni lehet a videó sarkában figyelő dátumnak, akkor látni, hogy csupán néhány hónapos felvételről van szó, ami ma délelőtt érkezett szerkesztőségünk postafiókjára.

Nem egyszerű eldönteni, hogy ki a nagyobb bunkó: az autós, aki ledudálja a bringásokat az útról, vagy a kerékpárosok, akik aztán csúnya dolgokat mutogatnak a kezükkel. A döntést rátok bízzuk, szavazás a videó alatt.

Vigyázat! A videóban trágár kifejezések hangzanak el, amik megzavarhatják egyesek nyugalmát!

Szavazás

Ki volt a nagyobb bunkó?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Botti

    Autósként tapasztalom sok a baj a bringásokkal, de jelen esetben mégis hova soroljon be amikor a belsősávból lehet csak egyenesen menni? A belsősáv jobb szélén haladó kerékpáros szabályos, a sáv bal szélére soroló kerékpáros szabálytalan(onnan csak balra fordulhatna)!
    A sárga mellény csak lakott területen kívül kötelező! Az autós olvassa el a KRESZ-t, és szedjen nyugtatót!

  • ZYLO

    Mi a fenéért kell egymást hergelni? Miért nem lehet elengedni az autót, ha úgyis gyorsabb? Másrészt miért kell akkorát dudálni, hogy az automatikusan agresszivitást váltson ki?
    A morál itt a baj. Vagyis, hogy nincs.

  • Vérmacy

    Csak a piros lámpa a hibás! HA az nincs, akkor ez a video sem jöhetett volna létre… :o)

  • kisfero

    A mellény csak lakott területen kívül kötelező, épp úgy ahogy a gyalogosoknak.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.