Itt most ki a nagyobb bunkó?

Egy budapesti autós és két bringás esete

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.02.27. 16.50

Érdekes eset, és nehéz eldönteni, hogy ki volt a nagyobb bunkó: aki ledudálj az útról a bringást, vagy aki mutogat és nem engedi el az autót

Ha hinni lehet a videó sarkában figyelő dátumnak, akkor látni, hogy csupán néhány hónapos felvételről van szó, ami ma délelőtt érkezett szerkesztőségünk postafiókjára.

Nem egyszerű eldönteni, hogy ki a nagyobb bunkó: az autós, aki ledudálja a bringásokat az útról, vagy a kerékpárosok, akik aztán csúnya dolgokat mutogatnak a kezükkel. A döntést rátok bízzuk, szavazás a videó alatt.

Vigyázat! A videóban trágár kifejezések hangzanak el, amik megzavarhatják egyesek nyugalmát!

Szavazás

Ki volt a nagyobb bunkó?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Botti

    Autósként tapasztalom sok a baj a bringásokkal, de jelen esetben mégis hova soroljon be amikor a belsősávból lehet csak egyenesen menni? A belsősáv jobb szélén haladó kerékpáros szabályos, a sáv bal szélére soroló kerékpáros szabálytalan(onnan csak balra fordulhatna)!
    A sárga mellény csak lakott területen kívül kötelező! Az autós olvassa el a KRESZ-t, és szedjen nyugtatót!

  • ZYLO

    Mi a fenéért kell egymást hergelni? Miért nem lehet elengedni az autót, ha úgyis gyorsabb? Másrészt miért kell akkorát dudálni, hogy az automatikusan agresszivitást váltson ki?
    A morál itt a baj. Vagyis, hogy nincs.

  • Vérmacy

    Csak a piros lámpa a hibás! HA az nincs, akkor ez a video sem jöhetett volna létre… :o)

  • kisfero

    A mellény csak lakott területen kívül kötelező, épp úgy ahogy a gyalogosoknak.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.