Vannak autós reklámfilmek, és vannak autós reklámfilmek. A BMW 2001 környékén úgy döntött, szokványos szpotok helyett valami értelmeset tesz le az asztalra, azaz az internetre. Felkértek egy maroknyi rendezőt, függetleneket és szupersztárokat, hogy készítsenek egy filmet, akármilyen filmet, amiben szerephez jut egy BMW. 
A bajor márka valamely terméke mellett összekötő kapocs volt az autókat vezető Clive Owen személye. A filmek közül természetesen Guy Ritchie alkotása kapta a legnagyobb csinnadrattát, nem utolsó sorban azért, mert a főszerepet felesége, Madonna játszotta. Egy másik filmet, a “Lőporos hordó” címűt viszont Inárritu rendezte és írta.
Nem jövünk azzal, hogy mi már akkor megmondtuk, mekkora hatalmas tehetség az 1963-as születésű, mexikói filmes, akinek alkotása, a Birdman idén három szobrocskát is hazavihetett a gáláról. Nem jövünk azzal, hogy már ebben a tíz percben benne volt a Birdman ígérete, a 2003-as 21 gramm feszültsége. 
Nem mondunk mi semmit, szánj tíz percet a filmre, nézd meg. Angolul van, meg spanyolul, de nyelvtudás nélkül is érthető a történet, amelyben egy haditudósítót kell kimenekíteni egy meg nem nevezett latin-amerikai államból, miután lefotózott egy mészárlást.