Újabb Lamborghini, ami 330-cal tép az autópályán

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.02.26. 15.10

Szintén egy Huracán, szintén autópálya, de szerencsére ez nem nálunk történik, és nem is ég porrá az olasz sportautó.

A német autópálya teljesen más dimenzió, világszerte arról híres, hogy sok helyen nincs sebességkorlát, ezt még az amerikai rendőrök is tudják. És tudta a videón látható Lamborghini Huracán sofőrje is (bár arra nem vennék mérget, hogy azon a kétsávos szakaszon nincs sebességkorlát, ahol megütötte a jackpotot a Huracán), aki 329 km/órával lőtte neki, majdnem annyival, amennyivel az M7-esen ment a neonzöld Lamborghini, emlékezetek ugye?
A különbség annyi a két eset között, hogy a német kolléga 610 lóerős sportautója nem égett szénné az árokban. Legalábbis erre utaló információkat egyelőre nem találtunk.
Ha valamilyen csoda folytán téged elkerült a Magyarországon kiégett Huracán esete, akkor egész egyszerűen csak kattints az alábbi képre, és minden részlet feltárul előtted.
Újabb Lamborghini, ami 330-cal tép az autópályán 1

Kommentek

  • W. A. Lacky

    De kipróbálnék egy ilyen szerkezetet a ringen!

  • KezifekesLaci

    Csak gratulalni tudok az embernek aki a kihajto es behajto reszeken igy tolja neki ahol mindig van sebessegkorlat. Az elejen olvastam Moers helysegnevet ami a holland hatar mellett talalhato Krefeld es Willich kozeleben. Jartam arra eleg surun es azon a szakaszon nem ritka a 100-120-as korlat. 120-as tabla kint szokott lenni azon a szakaszon, 100 meg az informacios tablan szokott lenni, bar most csak a teherautok elozesenek a tiltasa volt rajta. Koln es Dusseldorf tablakat is lattam amik a kozelben vannak. Ellenben ahogy lattam mar a le es felhajtokon is tolja neki. Ott 80-a korlat szokott lenni, de nem ritka a 60-as. Egy 70es tabla mellett is elmentek sima orszaguton, nem latszik, de sztem nem 70-nel. A videon egyebkent egy masik nemet betegseg is megfigyelheto ami elegge bosszanto tud lenni. Az amikor indokolatlanul hasznaljak a belso savot(focus), a kulso meg ures es cammog 120-130-cal az illeto.

  • Shaperd67

    KezifekesLaci!

    Sajnos nem csak német betegség a belső sáv indokolatlan használata.
    A román birkák előszeretettel szoktak ott autózni akár az M1-esen is, de van jó néhány magyar ökör is, akik leszarják a jobbra tartási kötelezettséget.
    Még mielőtt bárki megjegyezné, igen, tudom jól, hogy az M1-es állapota eléggé sok helyen hagy némi kívánni valót maga után. Felesleges stadionok helyett inkább az utakat kellene felújítani.

  • Iceman.

    A különbség e között és a Magyarországon szarrátört sofőrje között, hogy ez itt nem vállalta túl magát. Ahol kanyargós rész van, nagyon távol van a kocsi határától óvatosan gyorsít és lassít, autópályán meg… Dehát az autobahn kevés megmaradt korlátozás mentes szakaszainak ez az egyik poénja. Persze nem tartja be amúgy sem a sebességkorlátokat, de semmi kamikaze manővert nem vállal el. Ki a rák nem ment még el 70-es tábla mellett 100-zal? Nem szép, de amit ő csinál nem is a tarkónlövés kategória.

  • Iceman.

    Egyébként hihetetlenül látványtalan így kívülről ez az egész. Az összkerékhajtás miatt elmarad minden dráma, a fokozatokat meg csak dobálja az automataváltó.

  • kopasz0216

    Ha valakinek annyi pénze van, hogy egy ilyet meg tud venni, ne a forgalmas utakon versenyezzen, másokat letolva, hanem menjen ki a Nordschleife-ra fizesse ki azt a pár száz, ezer eurót és ott tolja neki… És ez vonatkozik az összes versenyzőre!

  • Iceman.

    Kivel is versenyzett a sofőr?

  • kopasz0216

    Az idővel…meg az őrangyalával.

  • kopasz0216

    Az idövel… meg az örangyalával.

  • Nick Árpi

    Iceman@ Nagyon jól írtad,de nem fejezted be: Ahol kanyargós rész van, nagyon távol van a kocsi határától óvatosan gyorsít és lassít, autópályán meg… Tehát ez egy gyenge,amatőr kivagyizás,”né mán” milyen gyorsan tudok menni,de megmutatom mindenkinek videó. Az ilyen egy versenypályán, nyílt napon csúnyán leégne egy rutinosabb vezető által vezetett, fele ilyen teljesítményű autót vezető ellenében. Szánalomra méltó…

  • Iceman.

    Nick Árpi: Megfordítva a dolgot, a képességeinek megfelelően vezetett egy olyan autóban, ami elhiteti veled, hogy te vagy Senna. Ez minden csak nem szánalomra méltó. Ez egy utcai autó, még akkor is, ha a dinamikája versenypályán megszokott!

  • gabetdi

    Őszintén szólva, a kommentekre reagálva. Nem szoktam túl gyakran autózni külföldön, de utóbbi időben volt pár alkalom, hogy autópályáztam itthon és Ausztriában is.

    Egyrészt az a berögződés, hogy a magyar utak szarabbak a külföldinél, az csak a mellékutakra jellemzőek. Ausztriába az autópályák jelentős része messze rosszabb minőségű, mint a magyar. (Ausztria keleti felén)

    Másrészt, az osztrák sofőrök szerintem semmivel sem előzékenyebbek, mint a magyarok. Jó nálunk is van egy két érdekes ember, látunk sok ilyen videót, de szerintem a magyar autósok nagy többsége (szerencsére) sokkal figyelmesebb és kulturáltabb, mint az osztrákok. (Kezdünk megtanulni normálisan közlekedni)

    Pl.: zebránál hiába ácsorognak főúton, nem állnak meg. Eszükbe se jut. Autópályán nagyon ritka, hogy valaki azért vált sávot, hogy egy másik autó előzni vagy besorolni tudjon. Annyira nincs benne a közlekedésükbe, hogy ha előzékenyen kiengedsz valakit, nem is tud élni a lehetőséggel, mert szerintem fel se fogja, hogy mi történik. Arról ne is beszéljünk, ha egy kereszteződésből nem tudsz kifordulni a nagy forgalom miatt, egy árva léleknek nem jut eszébe, hogy kiengedjen, még akkor se, ha neki is amúgy is meg kell állnia. Magyarországon garantálom, ha egy kereszteződésből 5 percig nem tudsz kijutni valaki biztos, hogy lesz aki beenged.

Bődületes kasszasiker a Halálos iramban 8

A Halálos iramban 8. megint lekörözte a mezőnyt az észak-amerikai mozikban a hétvégén. Az autós akciófilm globális bevételei a csillagok közé repítik a filmet.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Meghalt egy kisfiú Alonso gokartpályáján

Fernando Alonsót is megrázta az eset, a balesetet kivizsgálják.

Elrajtolt a Hankook Racer Cup új idénye

Izgalmas csatákkal indult el a Hankook Racer Cup bajnokság a hétvégén.

Ésszerű szabadidőautó: Dacia Sandero Stepway

Jó árával, vállalható megjelenésével és élvezetes motorjával a Dacia Sandero Stepway valószínűleg a legolcsóbb szabadidő-autó.

80-nal 80 km-t a Magyarországon gyártott lyukas gumival

Kipróbáltuk, milyen egy defektes autóval gurulgatni 80-nal az országúton, majd megnéztük a tatabányai gyárat, ahol az új csodagumi készül. És megtudtuk, mi a baj a másféle defekttűrő gumikkal.

Közösen állnak ki a Visegrádi Négyek a protekcionizmussal szemben

Közös álláspontot fogadtak el a Unió piacán kialakult versenykorlátozó intézkedésekkel szemben a Visegrádi Négyek fuvarozó vállalkozásait tömörítő érdekképviseletek. 

F1: A McLarennek és a Williamsnek drukkol Hamilton

A háromszoros világbajnok Mercedes-pilóta, Lewis Hamilton reméli, hogy a két patinás brit csapat lehet még ellenfél számára a világbajnoki küzdelemben.

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.