Újabb Lamborghini, ami 330-cal tép az autópályán

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.02.26. 15.10

Szintén egy Huracán, szintén autópálya, de szerencsére ez nem nálunk történik, és nem is ég porrá az olasz sportautó.

A német autópálya teljesen más dimenzió, világszerte arról híres, hogy sok helyen nincs sebességkorlát, ezt még az amerikai rendőrök is tudják. És tudta a videón látható Lamborghini Huracán sofőrje is (bár arra nem vennék mérget, hogy azon a kétsávos szakaszon nincs sebességkorlát, ahol megütötte a jackpotot a Huracán), aki 329 km/órával lőtte neki, majdnem annyival, amennyivel az M7-esen ment a neonzöld Lamborghini, emlékezetek ugye?
A különbség annyi a két eset között, hogy a német kolléga 610 lóerős sportautója nem égett szénné az árokban. Legalábbis erre utaló információkat egyelőre nem találtunk.
Ha valamilyen csoda folytán téged elkerült a Magyarországon kiégett Huracán esete, akkor egész egyszerűen csak kattints az alábbi képre, és minden részlet feltárul előtted.
Újabb Lamborghini, ami 330-cal tép az autópályán 1

Kommentek

  • W. A. Lacky

    De kipróbálnék egy ilyen szerkezetet a ringen!

  • KezifekesLaci

    Csak gratulalni tudok az embernek aki a kihajto es behajto reszeken igy tolja neki ahol mindig van sebessegkorlat. Az elejen olvastam Moers helysegnevet ami a holland hatar mellett talalhato Krefeld es Willich kozeleben. Jartam arra eleg surun es azon a szakaszon nem ritka a 100-120-as korlat. 120-as tabla kint szokott lenni azon a szakaszon, 100 meg az informacios tablan szokott lenni, bar most csak a teherautok elozesenek a tiltasa volt rajta. Koln es Dusseldorf tablakat is lattam amik a kozelben vannak. Ellenben ahogy lattam mar a le es felhajtokon is tolja neki. Ott 80-a korlat szokott lenni, de nem ritka a 60-as. Egy 70es tabla mellett is elmentek sima orszaguton, nem latszik, de sztem nem 70-nel. A videon egyebkent egy masik nemet betegseg is megfigyelheto ami elegge bosszanto tud lenni. Az amikor indokolatlanul hasznaljak a belso savot(focus), a kulso meg ures es cammog 120-130-cal az illeto.

  • Shaperd67

    KezifekesLaci!

    Sajnos nem csak német betegség a belső sáv indokolatlan használata.
    A román birkák előszeretettel szoktak ott autózni akár az M1-esen is, de van jó néhány magyar ökör is, akik leszarják a jobbra tartási kötelezettséget.
    Még mielőtt bárki megjegyezné, igen, tudom jól, hogy az M1-es állapota eléggé sok helyen hagy némi kívánni valót maga után. Felesleges stadionok helyett inkább az utakat kellene felújítani.

  • Iceman.

    A különbség e között és a Magyarországon szarrátört sofőrje között, hogy ez itt nem vállalta túl magát. Ahol kanyargós rész van, nagyon távol van a kocsi határától óvatosan gyorsít és lassít, autópályán meg… Dehát az autobahn kevés megmaradt korlátozás mentes szakaszainak ez az egyik poénja. Persze nem tartja be amúgy sem a sebességkorlátokat, de semmi kamikaze manővert nem vállal el. Ki a rák nem ment még el 70-es tábla mellett 100-zal? Nem szép, de amit ő csinál nem is a tarkónlövés kategória.

  • Iceman.

    Egyébként hihetetlenül látványtalan így kívülről ez az egész. Az összkerékhajtás miatt elmarad minden dráma, a fokozatokat meg csak dobálja az automataváltó.

  • kopasz0216

    Ha valakinek annyi pénze van, hogy egy ilyet meg tud venni, ne a forgalmas utakon versenyezzen, másokat letolva, hanem menjen ki a Nordschleife-ra fizesse ki azt a pár száz, ezer eurót és ott tolja neki… És ez vonatkozik az összes versenyzőre!

  • Iceman.

    Kivel is versenyzett a sofőr?

  • kopasz0216

    Az idővel…meg az őrangyalával.

  • kopasz0216

    Az idövel… meg az örangyalával.

  • Nick Árpi

    Iceman@ Nagyon jól írtad,de nem fejezted be: Ahol kanyargós rész van, nagyon távol van a kocsi határától óvatosan gyorsít és lassít, autópályán meg… Tehát ez egy gyenge,amatőr kivagyizás,”né mán” milyen gyorsan tudok menni,de megmutatom mindenkinek videó. Az ilyen egy versenypályán, nyílt napon csúnyán leégne egy rutinosabb vezető által vezetett, fele ilyen teljesítményű autót vezető ellenében. Szánalomra méltó…

  • Iceman.

    Nick Árpi: Megfordítva a dolgot, a képességeinek megfelelően vezetett egy olyan autóban, ami elhiteti veled, hogy te vagy Senna. Ez minden csak nem szánalomra méltó. Ez egy utcai autó, még akkor is, ha a dinamikája versenypályán megszokott!

  • gabetdi

    Őszintén szólva, a kommentekre reagálva. Nem szoktam túl gyakran autózni külföldön, de utóbbi időben volt pár alkalom, hogy autópályáztam itthon és Ausztriában is.

    Egyrészt az a berögződés, hogy a magyar utak szarabbak a külföldinél, az csak a mellékutakra jellemzőek. Ausztriába az autópályák jelentős része messze rosszabb minőségű, mint a magyar. (Ausztria keleti felén)

    Másrészt, az osztrák sofőrök szerintem semmivel sem előzékenyebbek, mint a magyarok. Jó nálunk is van egy két érdekes ember, látunk sok ilyen videót, de szerintem a magyar autósok nagy többsége (szerencsére) sokkal figyelmesebb és kulturáltabb, mint az osztrákok. (Kezdünk megtanulni normálisan közlekedni)

    Pl.: zebránál hiába ácsorognak főúton, nem állnak meg. Eszükbe se jut. Autópályán nagyon ritka, hogy valaki azért vált sávot, hogy egy másik autó előzni vagy besorolni tudjon. Annyira nincs benne a közlekedésükbe, hogy ha előzékenyen kiengedsz valakit, nem is tud élni a lehetőséggel, mert szerintem fel se fogja, hogy mi történik. Arról ne is beszéljünk, ha egy kereszteződésből nem tudsz kifordulni a nagy forgalom miatt, egy árva léleknek nem jut eszébe, hogy kiengedjen, még akkor se, ha neki is amúgy is meg kell állnia. Magyarországon garantálom, ha egy kereszteződésből 5 percig nem tudsz kijutni valaki biztos, hogy lesz aki beenged.

F1: Rosberg vállalná Hamilton oktatását

Lewis Hamilton azt tervezi, hogy még 10 évig marad a Mercedesnél, és később már németül szólhat a márka hazai szurkolóihoz. A visszavonuló Nico Rosberg vállalná a nyelvtanári szerepet.

Csak egy darab készült ebből a Ferrariból

Dr. Rick Workman nem szeretett volna olyan Ferrarit, amilyen bárkinek lehet, inkább felkérte az olasz gyártót, hogy építsenek egyet csakis neki.

Jelentősen drágulhat az üzemanyagok ára

Akár 10 forinttal is drágulhat az üzemanyagok ára a jövő héten a piaci változások alapján.

Új 5-ös BMW – Káprázat és parasztvakítás

Ne higgyétek, hogy a gazdagok élete csupa játék és mese! A Harman Kardon vagy Bowers & Wilkins hifi csak az egyik kérdés, amit a G30 kódú új BMW 5 kapcsán el kell dönteni.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

Rosberg autójában Wehrlein: Köszi, Nico!

Nem dőlt még el a visszavonuló Nico Rosberg helyének sorsa. Az egyik legesélyesebb versenyző azonban olyan fotót posztolt, amin a világbajnok autójában ülve látható.

F1: A fél mezőny bejelentkezett a Mercedesnél

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, óriási az érdeklődés Nico Rosberg megüresedett helye iránt, mégsem lesz könnyű betölteni a bajnoki ülést.

Kitiltják a dízeleket több nagyvárosból

Párizs, Madrid, Athén és Mexikóváros összefogott, majd közösen bejelentette: 2025-től kitiltják az útjaikról a dízelüzemű járműveket.

F1: A Mercedes tényleg számolhat Alonsóval?

A Mercedes még egyetlen nevet sem említett a nagy meglepetésre visszavonulását bejelentő Nico Rosberg utódjaként, de a korábbi nyilatkozatok alapján Fernando Alonso tényleg a listájukon lehet.

Tíz autó ütközött az M1-esen

Két balesetben hat és négy autó ütközött össze egymástól pár száz méterre.

Hegyszorosban reptetett siklóernyőst a Volvo

Ez a világon az első olyan mutatvány, amelyben egy teherautó és egy siklóernyős szerepel. De arra sem volt még példa, hogy siklóernyőst keresztül vontassak egy híd alatt.

F1: 15-ször sírta el magát Rosberg

Négy nap alatt tizenötödször sírta el magát, mondta a Forma-1 visszavonuló bajnoka, majd olyat tett a trófeával, mint előtte soha, senki.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.