Praktikus álomgarázs, amire azonnal rákívánsz

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.02.26. 13.15

A vertikálisan mozgatható garázs, ami egészen a tetőig tolja ki az autókat. Kéne egy ilyen, de azonnal.

Tokióban durván 12 millió ember él – ez jó 2 millióval több, mint Magyarország egész lakossága -, és a japán fővárosban bizony már rég elkelt minden talpalatnyi hely. Az építészek ott spórolnak, ahol tudnak, Kenji Yanagawa például olyan garázst tervezett, amiben három autó is elfér, de nem akárhogy.
Az unortodox garázst a tetőn keresztül lehet elhagyni, akár a legalul parkoló autóval is ki lehet állni az egy szinttel feljebb lévő utcára. A teraszról pedig csodálatos látvány nyílik az éjszaka fényeibe burkolózó városra. 
Az ingatlantulajdonos ízlése mellett sem lehet szó nélkül elmenni: a Honda S2000, Ferrari F355 és Porsche 911 trió küldi a pokolba az unalmas hétköznapokat.
De ne feledkezzünk meg az átlagember garázsáról sem, ami mindennel tele van pakolva, ami már a házban nem fér, de tető alá kell vinni. A fűnyírótól kezdve itt tartjuk a bringákat, rotációs kapát, kerti szerszámokat, téli vagy nyári abroncsainkat, a padló pedig különböző, kétes eredetű foltoktól pettyezett. Autónknak éppen annyi hely van, hogy ki tudjuk nyitni az ajtót, hogy kipréselődjünk rajta. Akinek ismerős a helyzet, az egy határozott fejbiccentéssel jelezze. 
Azonban vannak szép számmal átlagon felüli emberek, akiknek az autói sokkal többet érnek mint az átlagemberek háza, így simán megtehetik, hogy egy fedél alatt laknak szeretett járgányukkal patika-tisztaságban…érdekel a dolog? Folytatás a képre kattintva!

Praktikus álomgarázs, amire azonnal rákívánsz 1

Kommentek

  • zoldfulu2000

    húh, kell egy ilyen a garázs is s az autópark is!

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.