Opel bőrben tért vissza az eladó “Fostalicska”

A nap hirdetése

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.02.24. 21.00

Aki elviszi a leharcolt Corsát kap ajándékba egy marék ropit, még az előző tulaj hagyta benne.

Újabb egyedi hirdetésre bukkantunk a használtautón, ami a legendás “fostalicska” Golfot idézi, legalábbis ami a hirdetés stílusát illeti. Annyira vicces már biztos nem lesz semmi, mint minden poénos használt autó hirdetés anyja, de mindenképp érdemes elolvasni a ropival kecsegtető Hófehérke marketing szövegét.
Ahogy már többször is mondtam, ha ez nem adja el a verdát, akkor semmi:
“Rászántam magam, eladom a fostalicskát. A lányom szerint Hófehérke. Gondolkodtam a dolgon, hófehérke akkor nézhetett így ki, mikor végigment rajta a hét. Van rajta olyan darabka ami nem lyukas. A jobb tükör. Már több mint egy éve vettem 200.000-re volt visszatekerve. Szinte új. Amikor hazajöttem vele, a fiam azzal fogadott, hogy Te Apa, ritkaszar autót vettél. Igaza van. De megy! Hóban is. Na nem mindig, de általában megy. Vagy húzzuk. Kötélen. Ha lenne nyaka, már rátekertem volna, biz’isten! 

Amúgy jó vétel ám. Mert odaadom bagóért. Leírom mi jó rajta, azt könnyű lesz: Bal fényszóró. Viszont nem eszik sokat (6 liter), már ha megy, mert ha a szervizben áll, akkor ennyit sem. 180-ért vettem, azóta cseréltek benne gyújtógyertyát (tegnap) meg valami vezérlést. Kényelmes – mondjuk én 184 cm vagyok nekem nem, de biztos van akinek az. 

Gyors, simán megy százhúszat – ha van olyan aki mer vele ilyen eszeveszett tempóban száguldani. Én nem sietek, ráérek, szóval el is adnám. Van benne lopásgátló! Azaz az egész egy lopásgátló. A VIII. kerületben rendszeresen kulccsal együtt ott hagyom egész napra, sosem vitték el. Aki elviszi kap ajándékba vele egy marék ropit, még az előző tulaj hagyta benne. Ja, az EGR szelep nem jó. Meg lehet csinálni, de minek. Vagy kikapcsolni a lámpát. Jut eszembe, tetettem bele szivargyújtót, mert az sem volt.

További képek ITT

Nem nincs benne elektromos ablak, és légzsák. Nem vagyok kereskedő. Nem sürgős. Azért 150 az ára, mert nem 120 vagy 140. Ha alkudozni szeretnénk, akkor 175 és 25-öt engedek.”
Ez megvolt? Csajozós Ford eladó, svájci előélettel, alkudni ér:

Opel bőrben tért vissza az eladó “Fostalicska” 1

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.