Az Audis könyörtelen bosszút állt

Leszorították, ő pedig ítélkezett

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.02.20. 16.45

Hidegvérű, kimért bosszút állt az őt leszorító teherautón. Ennyire azért nem kellett volna berágnia.

Hidegvérű, kimért bosszút állt az őt leszorító teherautón. Ennyire azért nem kellett volna berágnia.


A felvétel alapján eleve úgy tűnik, holttérben haladt az Audi sofőrje, és nem látta őt a lassan átsoroló teherautós. De tegyük fel, hogy csak szimplán szemét volt, tolakodott. Ezért járna egy defekt? Egy kiszúrt kerék? 

Érdekes látni, mennyire rezignáltan, beletörődve veszi tudomásul az áldozat a leeresztett kereket, miután kiszáll. Nem dühöng, nem veri le a visszapillantó tükröt, csak értetlenül néz, és vélhetően felteszi a kérdést: ezt miért kellett?

A budapesti Bermuda-háromszöget láttad már?
Igazi X-akta, hogy mit szeretett volna a nő

Az Audis könyörtelen bosszút állt 1

Kommentek

  • Vorserie

    Kérdés:

    -Ugye,hogy legközelebb kétszer is meggondolja teherautós mielőtt ész nélkül sávot vált?!Hát,hogyne!

  • Vorserie

    Ja ha holttérben van akkor minden ok?!Lehet ilyet?
    Szerintetek mi a fa..ért van osztott tükör egy teherautón?
    Meg nehogy má megmonnnyad a felvételről,hogy mit láttak a sofőrők a valós helyzetben a saját visszapillantójukba vazzeg….

  • Iceman.

    Ezért természetesen nem járna, de semmi sem garantálja, hogy ugyanez a gyökér legközelebb nem 10-zel, hanem 70-nel tol át a szembesávba egy családot. Kissé túlzó lecke volt, de lecke volt.

  • forestersa

    Ez most komoly gyerekek? Még a teherautós a paraszt, mert nem vette észre az audist? Vagy ha észre is vette, láttátok mi történt??? Ne máááá

  • Vorserie

    Láttuk Norti!

    Szerinted ha betolta volna az Audi oldalát csak mert neki holttérben volt akkor az mennyivel lett volna kevesebb?

    Igaz nem ez az elintézés módja!

    Te meg ha hatásvadász cikket írsz és reakcióra vársz azok meg nem olyanok mint amire számítottál akkor ne lepődj meg vagy ne csak ilyen cikkeket írj! ;)

    Gyerekek!!!!

    Ennyire látunk másképp dolgokat!

    Ettől szép az élet!

  • forestersa

    Nem én írtam a cikket.
    És tartom a véleményem, hogy ez semmilyen közlekedési helyzetben nem lehet megoldás. Ezzel az erővel bárki rántson fegyvert, és önkényesen tegyen igazságot az utakon, bármilyen sérelem érte? Isten óvjon minket, hogy ez bekövetkezzen, mert onnan már csak néhány lépés a Mad Max.

    Ennyire látunk másképp dolgokat!

  • hova

    Bunkó volt az audi vezetője!

  • menőmanó

    Nem értek egyet ezzel a megoldással.
    Primitív, alacsony színvonalú problémamegoldás.
    Mondjuk a sztereotípia itt is működik. :)

  • Vorserie

    Norti!

    “ez semmilyen közlekedési helyzetben nem lehet megoldás”

    Ebben teljesen igazad van és egyetértünk.A probléma megoldás módja más kellet volna,hogy legyen.

    “Ezzel az er?vel bárki rántson fegyvert, és önkényesen tegyen igazságot az utakon, bármilyen sérelem érte? ”

    Ezzel az erővel meg bárki gyalulja le a családod egy teherautóval vagy hajtson rá kanyarodáskor a zebrán mert hát holttérben volt?!

    Ha igen az nagy baj mert onnan már csak egy lépés,hogy bárki kapjon jogosítványt vizsga nélkül hiszen ez a legalapvetőbb hiba amit egy teherautó sofőr elkövethet.

    Egyébként nem hinném,hogy egy szerző,cikkíró,szakújságíró (nem tudom minek tartod magad?!) megítélésének valóban jót tesz ha leáll vitatkozni a kommentelőkkel a véleményükről egy adott helyzetben,főleg egy olyan cikk alatt amit nem is ő írt.

  • robi.87

    Vorserie!
    Te ugye csak “audival” közlekedsz. Mert ha vezettél volna attól nagyobb tömegű gépjárművet, akkor nem írogatnál itt ilyen baromságokat! Tudod, valóban létezik a teherautók zömének egy olyan pontja, ahova kevésbé lát annak vezetője. Ha van olyan barom egy személykocsi sofőrje, hogy egy teherautó fülkéje mellett annak jobb oldalán halad hosszabb ideig az így járhat. De rajtad kívül mindenki más ezzel tisztában van, hogy nem látja a teherautó sofőrje, nem azért mert le akar gyalulni egy családot, nem azért mert a “nagíy” autó fizikális előnyét használná ki, csupán NEM LÁTJA, mert az eszement HOLT TÉRBEN közlekedik!!! Gyere elviszlek egy körre a 40 tonnás vassal, és te is “nem-” láthatod élőben baromarcú autóstársam!!!

  • Vorserie

    Robika!

    Tehát akkor aki egy bármilyen teherautó véletlenszerű holtterében halad azt minden szankció nélkül nyugodtan le lehet tolni az útról??
    Ugye hogy ha van jogsid emlékszel,hogy tanítják hogyan kerüld ki az ilyen helyzeteket?!Ha nem akkor ugorj ki a biciklidből amit vezetsz!

  • Levrone

    Basszus, velem naponta kb. 3x fordul elő ilyen, hogy le akarnak tolni, pedig nem sofőr vagyok, hanem programozó, vagyis a vezetéssel naponta eltöltött idő nem 8-10 óra, hanem kb. 2. A másik pedig, hogy egyáltalán nem teherautók szorítanak lefelé, hanem főleg személyautók. Ennek ellenére semmit nem teszek, mert mit tehetnék? Ordibáljak, tomboljak? Hogy felmenjen a vérnyomásom? Minek? Nem éri meg, hozzászoktam, hogy ilyenek a sofőrök, ez van. Teherautókkal kapcsolatban kifejezetten jók a tapasztalataim, ők tudják, hogy az utakon tanúsított megfelelő magatartás a közlekedés gördülékenységét szolgálja és ennek megfelelően viselkednek.

    Viszont az tény, hogy teherautók, kamionok mögé jobbra hátulra nem illik odamenni, mert oda tényleg nem lehet ellátni rendesen, átéltem pár alkalommal. Teherautókon nem általános a körkörös ütközésvédelem, holttérfigyelő, etc, de még személyautókon sem. A sofőr pedig hátranázni nem tud, mivel a raktéren nem lát keresztül, szóval ott jobb hátul tényleg van egy “szürkületi zóna”, amit nem tud megbecsülni, mert a jobb oldali tükör nem adja vissza rendesen a távolságot. Személyesen tapasztaltam, legalábbis számomra ez jött le, amikor én vezettem kistehert. Szóval én nem törnék pálcát a teherautósofőrök felett, teljesen meg tudom érteni őket. És ha a családom mellettem van, akkor óvatosan közlekedek, vigyázok, hogy ne kerüljek ilyen helyzetbe, mert ez sajnos benne van a pakliban, hogy nem vesznek észre jobb hátul. Közlekedni okosan kell, nem mindig a másikra hagyatkozni, hogy majd ő észrevesz, etc. A bizalmi elv itt nem érvényes, mert egy életünk van, nekünk is figyelni kell az utakon, nem másra hagyatkozni, mert a szabály azt mondja.

  • Vorserie

    Két-három kiegészítő tükör (holt tér tükör) amibe nem lusta belenézni a sofőr minden sáv váltáskor.Emelett nem újságot olvasni nem lapotpozni,pornót nézni,menet közben hanem figyelni körülötte a forgalmat.Ennyi lenne.

    Ismertem olyan sofőrt aki Moszkvától Győrig kiolvasott egy könyvet vezetés közben.Gondolom mennyire figyelt a tükrökre vagy a holt térre….

  • Pityek

    Ez egy igazi AUDIS megoldás volt.De húzta a belét, nehogy pofont kapjon.20 éve szállítok kisebbel nagyobbal, rengeteget fővárosunkban. Lehet fikázni, hibáztatni bárkit, én is hibázom más is.Aki itt veri a nyálát, valószínű esős napokon bejár dolgozni a kocsijával, vagy AUDI- BMV tulajdonos.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.