A BMW X5 M alapból sem piskóta, a gépháztető alatt két kettős megfúvású turbófeltöltővel felszerelt, 4,4 literes V8-as motor pumpálja az adrenalint a sofőr vérébe, a kerekek felé meg a 750 Nm nyomatékot, amihez 575 lóerőre társul. Halandó ember kezei között már ez is halálos fegyverré tud válni, de van, akinek ez mégsem elég, és itt jön a képbe az M-es BMW-k specialistája, a Manhart, akik kielégítik az igényeket.
Az MHX5 750-re keresztelt BMW nevében hordozza a lóerők számát, szóval nem nehéz kitalálni, hogy 750 ló ereje van bezárva a motortérbe, de amitől a padlón koppan az áll, az a nyomaték, amit 1000 Nm-re pumpáltak fel.
Egyelőre más adatot nem közölt a tuningcég, így azt nem lehet tudni, hogy a gyári 4,2 másodperces százra gyorsulást mennyire sikerült lefaragni, de ilyen teljesítménnyel biztos vagyok benne, hogy hármassal kezdődik a szám.
A motorháztető és a visszapillantók kerete kompozit anyagból készült, hátul pedig a négy kipufogó és a diffúzor jelzi, hogy itt bizony gázadásra elszabadul a pokol.
A világ leggyorsabb dízel X5-ösét láttad-e már? Ha nem, akkor itt az ideje:

A férfiak 750 lóerős álma 1