Elsőre nehéz eldönteni, itt ki a nagyobb tahó

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.02.10. 13.45

Azt hinnéd, hogy a régi, szakadt Chevrolet a szemét, amiért kiüti vadiúj ellenfelét, de az igazság ennél sokkal bonyolultabb.

Azt hinnéd, hogy a régi, szakadt Chevrolet a szemét, amiért kiüti vadiúj ellenfelét, de az igazság ennél sokkal bonyolultabb.

Megnézed a videót, mielőtt bármit is tudnál az esetről. Egy Chevrolet S-10, és egy Jeep Grand Cherokee SRT8 feszül egymásnak. Verseny helyett viszont a régi, ütött-kopott verda filmbe illő módon kiüti ellenfelét. Szemétség, és a közönség is tapsol, hát milyen világot élünk?

Viszont, ha hozzátesszük, hogy az esemény elnevezése “Days of Destruction” avagy a pusztítás ideje Beech Ridge versenypályáján, akkor azonnal más megvilágításba kerül a történet. Az este célja nem más, mint a törés-zúzás, és ezt a résztvevők is jól tudják.

Innen nézve már az tűnik nagyobb kreténnek, aki vásárra viszi a karcmentes, csillogó hobbiterepjáróját.
 

Kommentek

  • menőmanó

    Hát igen, az sem egészen normális, aki egy szép autóval nekiáll itt versenyezni, de a többi hasonló videóból ítélve vannak egy páran.
    Viszont ilyen szemét, inkorrekt ember mint ez itt a videón nincs még egy.
    Szóval lehet itt az igazságon agyalni, de felesleges. Az igazság az, hogy ez a régi Chevroletet vezető sofőr egy fé.eg.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

Ölében kisbabával vezetett egy nő, a videó miatt forrong a Facebook

A közösségi média mostanában kapta fel ezt a videót, és a vélemények megdöbbentően vegyesek.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.