Pórul járt a tahó mód előző Hondás

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.02.07. 17.15

Visszaszúrta kettőbe, hogy recsegve elhúzzon jobbról a teherautó mellett. Viszont a gép nem lépett akkorát, mint amire számított, így csúnya bukta lett a vége.

Visszaszúrta kettőbe, hogy recsegve elhúzzon jobbról a teherautó mellett. Viszont a gép nem lépett akkorát, mint amire számított, így csúnya bukta lett a vége.

Látta? Végigfotózták a meztelen házasságtörőket a parkolóban.

Pórul járt a tahó mód előző Hondás 1

Kommentek

  • menõmanó

    Felettébb szánalmas beírás, hiszen SEMMI nem igaz belőle:
    1. Nem kapcsolt vissza.
    2. Simán be tudott volna sorolni, a sebességgel semmi gond nem volt, csak szerintem elcseszte a hirtelen kormánymozdulattal. A motor felpörgése arra utal, hogy nagy valószínűséggel a 3. sebességet nem vette be a váltó, ami szintén problémát okozott.
    3. Az előzés módján lehet vitatkozni. Én is gyakran csinálom, de nem így. Fel lehet úgy fogni, hogy a mellékútról felhajtva a kamion elé akar valaki behúzni. Ez pedig nem szabályellenes. :)
    Az okozhat problémát, ha a belső sávból egy balfék nem figyel és a kamion előtt ő meg behúz jobbra. Nagy hülyének kell lenni hozzá, de elég sok van belőlük.

  • subi2

    Az összes ilyen”nagyarcú” ezt érdemli!

  • Vorserie

    Manó!

    A hirtelen kormánymozdulat annak következménye,hogy nem ért el kellő sebességet a biztonságos besoroláshoz ezért be kellett húzni a teherautó elé mielőtt elfogy a sáv.

  • somebody

    Az a fránya nyomaték még mindig hiányzik a rizsrakétákból… Meg némi értelem némelyiknek a pilótájából. Vicces, de sajnos veszélyes kombináció.

  • Szaky

    Mindenki látáskárosult lett!!! Az előzéssel nem volt semmi gond, csak a végén hirtelen kormánymozdulat miatt megpördült és ez lett a veszte!!! Ennyi!!!

  • Levrone

    Hát, nem tudom, de nekem is úgy tűnik többszöri szemrevételezés után, hogy a hirtelen kormánymozdulat az elfogyó sáv miatt következik be. Így szerintem teljesen igaza van a szerzőnek, hogy nem adta ki, hiszen ha jobban megindul, akkor befér, nem kell a hirtelen mozdulat. Nekem ez jött le.

  • Vorserie

    Esetleg nézzétek meg többször e felvételt….

    A hirtelen kormánymozdulat annak a következménye ,hogy nem tudott eléggé felgyorsítani a Honda mielőtt elfogyott volna a sáv,ezért be kellett rántani mert neki megy a szalagkorlátnak.Gondolom azt hitte mivel le van ültetve ez is belefér….

    Ha nem váltott vissza ahogy manó írja akkor a nyomaték hiányzott,ha visszaváltott és így sem ment akkor meg a tudás és/vagy józan ítélőképesség.

  • M_m_m

    Egyértelműen látszik,hogy ez az idióta mind saját magát, mind a környezetét veszélyeztetve vezetett.

    Menőmanó, persze az a hülye aki mondjuk indexelve normális tempóval kimegy jobbra, haha. Mondjuk én mindig kétszer is körülnézek ilyen manővernél épp az ilyen suttyó jobbról bevágók miatt.

  • menõmanó

    Hú, de meglepő, hogy az elfogyó sáv elfogy. Ezt nem gondoltam volna. :)

    “Menőmanó, persze az a hülye aki mondjuk indexelve normális tempóval kimegy jobbra, haha. Mondjuk én mindig kétszer is körülnézek ilyen manővernél épp az ilyen suttyó jobbról bevágók miatt.”

    Minden normális ember figyel a jobbról besorolókra, hiszen később is le tud térni jobbra. Egy mazsolának ez biztos nehéz. Jó tudni, hogy te nem vagy az. :)

  • M_m_m

    Nem vagyok autoversenyző de mazsola és belső sávban 100 -zal tögymörgő sem, azokat énsem szeretem. Mindig legjobb út a középút, óvatos duhajkodás:-)
    Amúgy az autovezetesben talán a legfontosabb, hogy előre gondolkodjunk, és figyeljük a többi közlekedő esetleges reakcióit, mert akkor nem érhet meglepetés.

  • menőmanó

    Én inkább a bevállalósok közé tartozom, de azért komoly tapasztalat van a hátam mögött. Persze mindenki tévedhet.
    Jelen esetben a hondás azt a fontos tényt is figyelmen kívül hagyta, hogy az út széle havas, esetleg jeges lehet, így a kicentizett előzésnél erre is ráfuthat.
    Plusz megjegyzem, hogy a nyomaték nem old meg mindent, hiszen a legtöbb autóban van váltó.

    A miheztartás végett meg meg kell jegyezni, hogy a rizsrakétáknak meg nagyobb nyomatékuk van és rugalmasabbak, mint a hasonló cm3-es más modellek.
    A dilettantizmus nem szégyen csak kellemetlen. :)

  • subtotal

    Szerintem itt is (mint mindig), a BMW-s a hibás, aki békésen megy a kamion után, mert emiatt nagyobb távot kellett a Civic-nek áthidalni jobbról. Egyértelmű…

  • Vorserie

    “Plusz megjegyzem, hogy a nyomaték nem old meg mindent, hiszen a legtöbb autóban van váltó.”

    Ez igaz csak van aki elfelejti vagy nem tudja használni….mint a mellékelt ábra mutatja.

  • Vorserie

    És a hasonló cm3-as modellekhez hozzá szeretted volna tenni,hogy BENZINES ugye?! ;)

  • Vorserie

    Honda Civic Sedan (FA/FG/FK/FN/FD) 1.6 i-VTEC AT (benzin, 2011) 152 Nm @ 4200 rpm

    Peugeot 308 1.6I VTi 5d (benzin, 2008) 160 Nm @ 4250 rpm

    Hoppá….!

    Csak két percbe került…

  • Vorserie

    Szóval úgy tűnik elég kellemetlenül érezheted magad manó barátom! :)

  • menőmanó

    Vorserie

    Ne kiabáld el! Egyébként valóban rosszul írtam, mert a nyomaték nem nagyobb, de nem is az a lényeg. :)
    Hiába írnám a saját tapasztalataimat úgysem hinnéd el, ezért ismét a kedvenc bizonyítási oldalamhoz fordulok segítségért.
    Egy régi (Honda) és egy újabb (Toyota)összehasonlítás. Mivel ezek kihegyezett komoly motorok, ezért a hasonló cm3-t nem is tartom, mert még a nagyobbat is leveri (a TS külön dicséretes):

    http://www.zeperfs.com/en/duel173-671.htm

    http://www.zeperfs.com/en/duel367-10.htm

  • Vorserie

    Csodás de esetleg tudnál majd olyat is mutatni amit még ma is gyártanak…csak mert azért bő 20 meg 10 évvel ezelőtt kicsit más volt a technika.

    No meg ha nem a nyomaték a lényeg akkor mi??

    Miért nem tudott kigyorsítani a Hondás haver?

    A: Elfelejtett visszaváltani?

    B: Nem is akart azt hitte erőből megoldja a szuperhonda?

    Szar dízelekre visszatérve mert ez egy igazi életszerű helyzet volt…..

    Kérdezd meg magadtól:

    Vajon visszaváltani telik több időbe vagy csak simán rálépni a gázra?

    Ez az amit egy dízel megold erőből de egy 1.6 os 388 lóerős 50nm-es bicikli biztos nem….cserébe persze lehet,hogy nem a olyan megbízható viszont a tökéletes motort még nem találták ki..:D:D

  • ldaracing

    Mindenre van ésszerű magyarázat. Erre az esetre is. Nem vette észre, hogy el fog fogyni a sávja. A táblákat nem figyelte, az útburkolati jelek biztosan le voltak kopva. Amikor látta, hogy baj van, akkor rosszul döntött. Azt hitte, hogy még befér a teherautó előtt, ha már így alakult. Hallható, hogy inkább a szakasz gyorsít.
    Ezt nem azért írtam, hogy védjem a hondást, egy béemvést is megvédenék (na őket meg aztán a buta pórnép irigysége is sújtja). Jó, vannak kivételek, amikor valaki valóban egy elmebeteg módjára viselkedik, mint például egy mercedeses előzés, amit pont ma ma láttam.

  • ldaracing

    Helyesbítek
    Hallható, hogy inkább a szakasz vége előtt gyorsít.
    Az o” és az u” betűkhöz ki kellene hívni a szerelőket, mert ? jel jelenik meg helyettük.

  • M_m_m

    Idaracing

    A bmw-seket kik sújtják?
    Szerintem első sorban a hosszú évek alatt saját maguk által teremtett imidzs (

  • M_m_m

    A buta pórnép sújtja őket???
    Miért a gazdagok csak okosak lehetnek?

  • M_m_m

    Szerintem nézzük meg, hogy kik hozzák be tömegével a tíz év fölötti 3-as, 5-ös bmwket.
    Valószínűleg az általad buta pórnépnek nevezett réteg:-)

  • menőmanó

    Vorserie

    Nyilván nem tudok, hiszen Japán oldalról kihaltak ezek a motorok, Európai oldalról pedig a szívók haltak ki. Nincs összehasonlítási alap.

    Én csak azért jegyeztem meg ezt, mert nagyon téves az a feltételezés, hogy ezek a “rizsrakéták” csak magas fordulaton mennek, jobban mennek azok alacsony fordulaton is a hasonló cm3-nél, de nagy fordulaton viszont a másfélszeres nagyságú motorokat is otthagyja.
    Gondolom elhiszed, hogy sokat “versenyeztem” az autómmal nagyon komoly dízelekkel is és bármily meglepő lemaradtak. Gyorsulásra egyértelműen, de menetből is 200-ig.
    Ezért írtam, hogy a nyomaték egy jó dolog, de nem minden.
    A hondás nem váltott vissza. Úgy gondolta, hogy elég lesz az így is. Egyébként nagyon jól hallatszik a vezérlés váltás 0,51-nél a videón.
    A dízeleknél a kis használható fordulatszám tartományt nem szeretem.1500-4000-ig.
    Nálam ez 2500-8300-ig tart.
    Alacsonyabb fordulaton valóban nem úgy indul meg mint egy dízel, de nagyon gyorsan behozza és simán lehagyja.
    Én elég gyorsan vissza tudok váltani, ha szükséges, de normál forgalmi helyzetben még nem láttam hátrányát a jelenlegi motorom karakterisztikájának.
    Előzésnél pedig egyértelmű a visszaváltás, ha kell 70-nél 2.-ba és akkor olyat lép az autó, amit csak az hiszi el aki látja. :)
    Az én autóm sem tökéletes, de az én szememben közel áll hozzá. Szerintem ez 10 év és közel 246.000Km után nem elhamarkodott kijelentés. ;)

  • menőmanó

    Bocs!

    0,16-nál vált a vezérlés a videón. :)

  • ldaracing

    M_m_m

    Az a bajom, hogy ahelyett, hogy egyes emberek a dolgok mögé látnának, gondolkoznának, inkább az automatikusan betanult sémákat böfögik vissza.
    Itt például a hondást egyszerűbb volt lehülyézni, mint végiggondolni, hogy mi is történt valójában. Könnyebb volt bekapni a csalit, mint egy buta hal és a “béemvés” beszólásra reagálni.

    Ismerek sok gazdagot és köztük több újgazdagot is. Vannak köztük nagyon bunkók és igénytelenek, de higgye el, az értelmi képességeik legalább olyan magasan felülmúlják az átlagemberét, mint a vagyoni helyzetük.

    Végül, a régebbi, mondjuk 15 éves százezres árszintű E36-osok tulajdonosait ne keverjük már ide, ők voltak régen a ladás réteg, csak azok az autók már kikoptak, szétestek, és kellett helyette más, ami még tartja magát úgy ahogy.
    A régi “béemvések” egész rendesek, még a zebrán is meg szoktak állni. Szemben néhány magát erkölcsileg magas szintre képzelő skodással, suzukissal és hasonlóval. Valamelyik nap perceket álltam egy lámpa nélküli gyalogosátkelőn, és nem azt mondom, hogy egy BMW-s állt meg végül, de elment vagy száz ilyen kisebb autós, mire valaki vette a fáradtságot, hogy átengedjen.

  • Vorserie

    Menőmanó!

    Én értem és elhiszem amit írsz de te nem érted a dízelmotorok lényegét.

    “Előzésnél pedig egyértelmű a visszaváltás, ha kell 70-nél 2.-ba és akkor olyat lép az autó, amit csak az hiszi el aki látja. :)”

    Aha!Szerinted ezt egy átlagos családapa van családanya vagy egy balfasz sofőr meg fogja csinálni?Hogy üvöltő motorhang mellett az egész családdal a háta mögött végre meginduljon egy-egy előzésénél a szuper japán?:)

    Sokan nagyon nem szeretik ezt és inkább azt szeretik ha egy motor erőből és nyomatékból old meg helyzeteket és nem kell kiforgatni a világból,hogy produkáljon valamit.

    Például a te motorod 6800-as fordulatnál ad le 180Nm-nyi erőt ami nem sok viszont elég lenne ha nem kéne kettőt visszaváltani mondjuk 70-nél,hogy meginduljon.De még azt a 192 lóerőt is csak 7800-as fordulatnál adja le és csak 8500-ig pörög tehát kicsi az a fordulatszám tartomány amiben a teljes teljesítmény és nyomaték rendelkezésre áll.Neked megy,lehet ,hogy egy átlag usernek is menne de ez idő,idő,idő…(mire valaki visszavált)

    Ehhez képest pl:Tegnap ültem megint egy a A6 Allroadban, 1450-es fordulattól rendelkezésre áll mind a 650Nm, ami elég mellbevágó.313 lóerő 3900-as fordulatszámnál.
    Ez sokkal élhetőbb egy hétköznapi forgalomban hiszen semmit nem kell csinálnod csak lenyomnod a pedált például 5.-ben 70-nél visszaváltás nélkül indul meg.

    Mint mindig most sem hiszem,hogy egy ilyen dízelt lehagynál bármilyen sebességtartományban mivel jóval az általad valós gyorsulási értéked alatt gyorsul 100-ra/200-ra és ott sem áll meg.
    Mindemellett a kg/lóerő aránya is több mint 1kg/le -vel jobb mint a TS-nek.

    Egyébként honnan tudod hogy komoly dízelek voltak?
    Mi számít annak?
    Egyébként ne gondold,hogy különösebben dízelpárti lennék csak látom az előnyeit.

    Emelett én is benzinessel járnék ha megtehetném…de ami érdekelne azt nem tudnám ilyen vidáman fenntartani anyagilag,pedig szeretném és valószínűleg azzal szívesen ellátogatnék hozzád egy háziversenyre..:)

  • menõmanó

    Vorserie

    Nem érted, de mindegy. A felvázolt esetben úgy indul meg, hogy még egy 204 lovas 450Nm-es A4-es Audit is állva hagy pl. 80-180Km/h
    http://www.zeperfs.com/en/duel367-2852.htm
    3.-ban erővel 4.-ben pedig teljesen normálisan gyorsul. Nem kell visszaváltani 2.-ba ha nem akarod, de ha kekeckednek, akkor a legtöbbeknek meszeltek. :)

    Azért ne akarj egy szívó 1,8-as japán sportmotort egy 313 lovas duplaturbós 650 Nm-es dízellel összemérni. Nagyon jók a japánok, de mindennek van egy határa. :)

    A 170Le feletti dízelek szerintem már nem rosszak: Octavia RS, Audi A6 3.0 TDI, BMW3 2,0 D, BMW5 3,0 D stb.

    Ha vennél egy új 1,8-as turbós A3-at 180-200 lóval, az méltó ellenfél lenne. :)

  • M_m_m

    Idaracing, a lényeg, hogy nem kéne buta pórnépezni. Egyének vannak, és nem kell általánosítani, tök mindegy, hogy hondás, skodás, BMWs. De valamiért kialakultak sztereotípiák egyes márkák tulajairól, ezt érdemes lehetne elemezgetni, mennyire jogos, és milyen arányban jellemzi adott márka tulajait egyáltalán.

  • Vorserie

    Manó értem! :)

    Én egy GL63 AMG-re gondoltam…:D:D

  • Vorserie

    ja írtam privátban…

  • crazykid83

    Mi van ha ez az egész az USA-ban történt?
    Azt meg akkor ne feledjétek, hogy ott a jobbról előzés tudtommal szabályos.
    Hisz nem 2-3 sávosak az autópályák úgy általában, hanem olykor 5-6 vagy még több…

  • Vorserie

    Teljesen mindegy ,hogy szabályosan vagy nem szabályosan tette….
    A végeredmény ugyanaz.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.