Ilyen reklámokat toltak a franciák 50 évvel ezelőtt

És milyen jól tették

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.02.05. 12.45

Ha imádod a retrót, akkor ezek a Citroën-reklámok be fognak találni rendesen.

Nem szeretném azzal indítani, hogy manapság mennyi, és milyen aljas módszerekkel tolják az arcunkba a reklámokat, ezzel ne is idegesítsük feleslegesen magunkat, inkább nézzétek meg ezeket a Citroën-szösszeneteket a hatvanas-hetvenes évekből. 
Ezekben még volt munka, kreativitás és elhivatottság. Nem csupán zöld hátterek előtt bohóckodtak, hanem tényleg azt akarta a kreatív csoport, hogy a nézők megismerjék az autót, aztán szépen elsétáljanak a legközelebbi márkakereskedésbe. A következő mondat pedig sokat lendített azon, hogy ezek a reklámfilmek létrejöhessenek: 

“Beszüntetem köztársasági elnöki kötelezettségeim teljesítését. Ez a döntésem ma délben lép hatályba.”
Ezzel a rövid rádióüzenettel vett búcsút a politikától a XX. század egyik legnagyobb francia politikusa, Charles de Gaulle. Távozása után a jelszó az “iparosítás – modernizáció – részvétel” lett. A munkavállalók nagyobb beleszólást kaptak a munkakörülmények kialakításába, nőtt az egyetemek függetlensége, szabadabban működhetett a rádió és a televízió.
1. Korabeli horrorfilmekre emlékeztető zenei aláfestést kapott a Citroën DS 19, amit 1955 októberében mutattak be a Párizsi Autószalonon, és már a világpremier napján 12 000 megrendelés futott be rá.
2. Ezt az 1970-es DS-reklámot Kanadában és az Egyesült Államokban vetítették, és ezúttal is a legendásan csillapító futómű köré építették a koncepciót.
3. Szintén egy kanadai változat.
4. A DS híres kanyarkövető fényszórója, 1968-ból!
5. Szintén egy reklám a futóműre kiélezve: a háromkerekű Citroënek látványa elképesztő.
6. Egy gyönyörű balesetmegelőzési kampány, ami felvonultatja a korabeli Citroën-palettát.
7. Ez nem reklám kategória, de itt a helye: az 1962-es Rallye Monte Carlo, a Safari Rally és az 1970-es Rallye du Maroc összefoglalója.

Kommentek

F1: Ki lesz a Red Bull tartalékosa?

A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko elmondta, kit ültetnének a nagycsapat autójába, ha Daniel Ricciardo vagy Max Verstappen kidőlne valamiért.

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

F1: Világbajnok tanácsadó segíti Bottast

A 2017-re a Mercedeshez szerződött Valtteri Bottas nagyon örül neki, hogy a kétszeres világbajnok Mika Häkkinen segíti majd őt a háttérből.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.