Ferrari és Nissan versenyzett az autópályán, szerinted mi lett a vége?

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.02.03. 11.45

Na ezért nem kell ész nélkül taposni a gázt, megint a vétlen autós lett az áldozat.

Na látod, ezért mondjuk mindig, hogy az utca nem játszótér: megint a vétlen autós lett az áldozat. Állítólag a Ferrari 458 Spyder és a Nissan GT-R épp összemérték, melyiküknek hosszabb a szerszáma, és kilométereken keresztül üldözték egymást.
A 458 Spyder motorterében egy 4,5 literes V8-as motor garantál frenetikus vezetési élményt, hétfokozatú, duplakuplungos automata sebességváltóval párosítva, elektronikus vezérlésű differenciálművel.
Ferrari és Nissan versenyzett az autópályán, szerinted mi lett a vége? 1
Az 570 lóerős erőforrás pedig elegendő ahhoz, hogy felvegye a versenyt az évjárattól függően 530-542 lóerős japánnal. Az olasz vas 3,5 másodperc alatt teljesíti a 0-100 km/órás sprintet, ehhez a GT-R-nek sem kell több idő, így mondhatni tökéletes ellenfelei egymásnak, de az ilyet sokkal jobb versenypályán elintézni.
Ferrari és Nissan versenyzett az autópályán, szerinted mi lett a vége? 2

Kommentek

  • menõmanó

    Nagy szemét volt a ferraris gyerek, de a GT-R pilótája sem állt a helyzet magaslatán.

  • Sturmge

    men?manó – 2015.02.03 12:01

    “direkt ráment az audisra nyomást gyakorolva rá. Joga van hozzá.
    Mellesleg megjegyzem, hogyha én sietek, akkor nem igazán szokott érdekelni, hogy a többiek mit csinálnak. El?zök ott ahol tudok.”
    Mi is a gond? A ferrari sietett.. nem érdekelte, hogy a többiek mit csinálnak.. A nissant sem érdekelte.. Bumm lett. Te eddig nagy kegyeltje lehettél a fortunának, hogy mindig olyannal találkoztál akit érdekelt hogy te mit hoztál össze. Csak téged idézlek mert a saját szavaimért kitiltanának. Nagy szemét vagy te.. Ja és ezt nem a jelenlegi hozzászólásod mondatja velem hanem a stílus amit képviselsz a hozzáröffenéseidben.

  • menõmanó

    Sturmge

    Valami gond van?
    Nem ismersz. A beírásról kialakulhat egy kép, de az nem mindig valós. Valóban szeretek az átlagnál gyorsabban haladni, de ebből kifolyólag nagyon hosszú idő alatt még senkinek nem okoztam gondot és nem azért mert ők figyeltek rám, sőt.
    Úgyhogy vegyél vissza a nagy arcodból te kis senkiházi!

  • Vorserie

    ajjajj manó!

    Neki is kisebbségi érzése van….
    Figyelj, mert most te kezded a durva hangnemben történő sértegetést.

  • menõmanó

    Vorserie

    Neked biztos az van, mint már írtam. Itt az újabb bizonyíték, hiszen társra lelve jössz “keménykedni”.
    Esetleg nem ártana értelmezned az olvasottakat, akkor talán még meg is érthetnéd, hogy ki kezdet mit.

  • Vorserie

    Krisztián..!

    1.”Neked biztos az van, mint már írtam.”

    Azért mert valamit leírsz az még nem igaz.Ezzel próbálj megbarátkozni!

    2.”Itt az újabb bizonyíték, hiszen társra lelve jössz “keménykedni”.”

    Ha többen látunk téged ugyanolyannak akkor mi vagyunk a hülyék,te egyedül az okos?
    Másrészt nem keménykednin szeretnék csak felhívni a feigyelmed a saját hibáidra mert képzeld van olyanod is. :)

    3.Nem látom hogy Sturmge olyan stílusban írt volna választ neked mint amilyen stílusban te válaszolsz úgyhogy lehet,hogy neked vannak problémáid az értelmezéssel.

    Idézek ismét ha megengeded:

    “Nagy szemét vagy te.. Ja és ezt nem a jelenlegi hozzászólásod mondatja velem hanem a stílus amit képviselsz a hozzáröffenéseidben. ”

    Erre a szerény menőmanó:

    “Úgyhogy vegyél vissza a nagy arcodból te kis senkiházi!”

    Szerinted melyik mondat a sértőbb?
    Bocsájtsuk szavazásra?

  • bubesz

    A GT-R es emberke nem is vette észre, csak mikor már elévágott az a majom. Hátulról, 2 sávval szélebbről, jóval nagyobb tempóval. Szerintem ez nem verseny volt.

  • menõmanó

    Vorserie

    Annak látsz aminek akarsz. Nem igazán érdekel főleg, hogy “vak” vagy. :)
    Nem ismerjük egymást, így nem is tudhatsz semmit.
    Azt pedig észrevehetted volna, hogy nem igazán vagyok híve a “dobd vissza kenyérrel” stílusnak, főleg nem egy ilyen senkivel.

  • Vorserie

    Akkor te miért írogatsz nekem mindig olyan stílusban mintha ismernél?

  • tbiudrl

    Elég szégyen a tízszeresébe kerülő Ferrarinak, hogy csak “elegendő ahhoz, hogy felvegye a versenyt” egy GT-R-rel. :)
    Biztos érezte, hogy másként esélye sincs, csak ha elé vág, veszélyeztetve mindenkit.
    Egy Ferrari ellen elég egy Swift is! :)
    https://www.youtube.com/watch?v=Q4-Jb7_zYE4

    Egyébként, honnan az info, hogy versenyeztek? A felvételből nem feltétlen egy verseny tűnik ki, hanem csak hogy a GT-R a belsőben tampósan haladt. Ha nyomja neki, a Ferrari nem autózhatta volna így körbe… szerintem.

  • menõmanó

    Vorserie

    Hol állítottam, hogy ismerlek?
    Szerintem nem érted a lényeget.
    Egy beírásból megállapítani, hogy valaki, hogy vezet, milyen kockázatot vállal be, milyen mértékben veszélyezteti a többieket stb. stb. és utána szemétnek, gyilkosnak, vesedonornak és hasonlóknak kikiáltani szánalmasan primitív hozzáállás és elég sokat elmond a véleményalkotó együgyü személyéről.

  • menõmanó

    Szerintem elég egyértelmű, hogy versenyeztek.
    A ferraris nem gondolta, hogy a GT-R olyan gyorsan ott lesz. Szó sincs itt nagy sebességkülönbségről, körbeautózásról meg végképp nem. :)

  • tbiudrl

    És mitől is annyira egyértelmű, hogy versenyeztek?
    Ha versenyzek valakivel, folyamatosan szemmel tartom, tehát kicsi az esélye, hogy így meglepjen.
    A Ferraris, szerintem pont ott érte utol a GT-R-t, ahol az a kamerás kocsi mellé ért, és ezért ment két sávot ki, majd egyből vissza. Ezt neveztem körbeautózásnak.
    Abban egyet értünk, hogy nem számított rá, hogy a GT-R ilyen gyorsan ott, lesz, de ez csak a Ferraris amatőrségét, vagy egoizmusát mutatja. A GT-R, gyakorlatilag bármelyik szériakocsival felveszi a versenyt, sőt…
    Nagy sebesség különbségről meg csak te beszéltél. :)

  • menõmanó

    Szerintem attól, hogy ez egy autópálya ki vagy bevezető szakasza és normál esetben nem hajtanak ilyen gyorsan.
    Itt nagy a forgalom, nem lehet csak úgy simán száguldozni. Itt ha valaki gyorsan akar haladni akkor cikáznia kell az autók között mint ahogy a videón is látszik. Így pedig nem lehet mindig szemmel tartani a másikat hiszen az útra és a többiek mozgására kell figyelni.
    A körbeautózást arra szokták érteni, ha valaki sokkal gyorsabb mint a másik, szinte körbeautózza. Mögötte indul, de pikk pakk le is előzi. Itt erről szó sincs.
    Nem tartom valószínűnek, hogy a Ferrari csak simán beérte volna a Nissant és csak kikerülte jobbról a videóson keresztül, mert akkor a Nissan nem került volna mellé ilyen rövid távon.
    Szerintem ezek már régebb óta versenyeztek, de a sűrű forgalom miatt sokat számít, hogy ki tud jobban előre tervezni és helyezkedni, illetve kinek van szerencséje a sávválasztásnál, hiszen mindent nem lehet előre látni, csak sejteni és tervezni.
    Azt meg tudjuk, hogy ember tervez… :)

  • Vorserie

    Manó!

    Nagyon nehezen értelemezel és csűröd csavarod ahogy szoktad!

    Nem állítottad,hogy ismersz!
    Azt állítottad hogy nem ismerjük egymást.
    Én meg azt állítom,hogy te minden vita alatt olyan stílusban írogatsz nekem mintha ismernél.

  • menõmanó

    Vorserie

    Én azt nem állítom amit te állítasz, mert te sem sem ismersz és én sem ismerlek, de ha ismernél sem állíthatnál olyat, mert akkor kiderülne, hogy nem ismersz igazán és akkor az egész állításod kétségessé válna, pedig ha igazán ismernél, akkor…

    Eléggé meg van csűrve csavarva? :D

  • Vorserie

    Igen! :)

    Tökéletes!
    Erre gondoltam!:DDD

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.