A magyar hondás, aki gyorshajtással reklámozza autóját

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.02.03. 13.20

Abból a szempontból nem rossz a marketing, hogy figyelemfelkeltő, de lehet, hogy nem akarnék olyan autót venni, amit 200 km/órával hajtottak.

A marketingmegoldás nem rossz, legalábbis abban a tekintetben, hogy tényleg figyelemfelkeltő a rendőrségi fotóval hirdetni, de nem biztos, hogy azt a Hondát szeretném megvenni, amit közel 200 km/órával hajtottak. Még akkor sem, ha a legendás 1,6-os Civic-blokkot az elpusztíthatatlanság esszenciája lengi körül. Na nem ezt az állítólag szénné tuningolt változatot, hanem a gyárit.

“Vigyétek mert kell a pénz a büntetésre! : ) D16 turbo, 250Le, épített motorbelsővel. 282 fékek elöl, ültetett futómű, 16os alufelnik, rozsdamentes karosszéria, költségmentes motor és futómű, gyönyörű VTi félbőr belső. Nem csak a képeken ilyen szép, a valóságban is” – szól az autó tulajdonosa a potenciális vásárlókhoz.
Egyedül a “rozsdamentes karosszériát” emelném ki, és rozsdától mentesre cserélném, hacsak nem tényleg saválló acélból készült a kasztin, amit erősen kétlek. A többit rátok bízom.

Szavazás

Megéri az árát?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...














És az megvan, hogy Cristiano Ronaldo rendszámát az OLX-en árulták? Ettől ledobod a láncot, kattints a képre:

A magyar hondás, aki gyorshajtással reklámozza autóját 1

Kommentek

  • theodorus

    Szerintem a sebességadat a fotón nem eredeti, hanem photoshoppal (vagy hasonló programmal) készített átalakítás. Egyébként jó poén.

  • Vorserie

    Na én pont az ilyen “szupergépekért” nem adnék egy forintot se.
    Kíváncsi lennék egy Adriai nyaraláson oda-vissza háynszor könyökölne le a pályán 40 fokban….

    Ha nem vagyok ilyen szigorú akkor megér vagy 500ezret de nem többet.

  • Fekets

    Első kézből biztosíthatlak róla, hogy a fotó eredeti :)

  • Tazzz

    Miért baj az, ha egy erős autót meghajtanak ? Azért van, nem ? :D
    De komolyan, ez már lassan vicc kategória, hogy ha kétszázat megyünk ( húha ) akkor az az autó agyon van hajtva… Az erős autót ahogy kihozzák a szalonból meghajtják, mert azért veszi az ember, hogy jól érezze magát benne. Eljutni A-ból B-be elég egy 1.2 csettegő vagy 1.9 kávédaráló is. Általában aki ilyet vesz, az komolyabban autóbuzi, ergo jobban oda is figyel az autójára, mint aki csak közlekedési eszköznek tekinti.

  • b05co

    Hát pedig pont hogy az ilyen tulajok szoktak odafigyelni a járgányaikra, mivel ez a hobbijuk és per kötőjel vagy életük… Előbb vennék meg egy ilyet, mint a 30-40 között plázacicáét aki azt se tudja mi az az olaj, meg a kötelező…

  • Vorserie

    De ha annyira tuti jó és ez a hobbija /- élete akkor miért akarja valaki eladni? :)

    Találkoztam elég tuningmatyival akinek simán elege volt a saját vackából mert nem tudta üzembiztosra tuningolni másra meg nem volt pénze.
    Dupla üzemanygafogyasztás,kihagy a motorvezérlő,brutális turbólyuk,fronthajtásosnál kiszámíthatlan mikor tekeri ki az ember kezéből a kormányt ha épp akkor tölt a turbó amikor kanyarodsz,féltenegely törések,minden cstaorna fedélen elkapar,elpattog…stb.stb.stb.

    Vannak előnyei de több a hátránya.

  • Fekets

    Látom, Te még csak kívülről láttál/hallottál ilyen autót. Savanyú a szőlő? :)

  • Vorserie

    Mitől lenne savanyú?Évek óta nem mentem 160 felett mivel nem akarok.Nekem ez nem hiányzik.Az ültetéses marhaságot meg sosem értettem.
    Aki azt hiszi,hogy úgy lehet jó kanyarstabilitást és dinamikát elérni,hogy porig ültet egy autót az dilettáns.(ahogy egy kedves kommentelő fogalmazna :) )

    Én már rég kinőttem ebből,de amikor a nagy tuning láz idején (2003-2006) divat volt hasonló autókat építeni akkor azok kb. olyanok voltak mint amit leírtam.

    Ne érts félre ,ettől még a tiéd lehet hogy szuper és tényleg odafigyeltél rá és egyben van.
    Nekem nincs túl jó tapasztalatom hasonló autókkal,jó velük ökörködni de napi használatra családosként nem választanék hasonlót.18-22 évesen persze oké.De garantálom neked ha ez egy keveset futott gyári eredeti alkatrészes darab lenni ugyanannyira megkímélten ahogy állítólag ez megvan akkor másfél millát is adnának érte.

  • Fekets

    160 feletti tempóhoz autó is kell. :) Egy ritka pillanatomban csíptek el sajnos. Kicsit tájékozódj. Egy gyári állapotú ilyen autóért 4-600.000ft-ot adnak. Valóban van az a kategória amikor mindig széthullik, bármit csinál a tulaj, ésszel kell használni és karbantartani. Minden probléma nélkül megjárnék ezzel az autóval egy Horvátország oda-vissza utat 40 fokban, ettől ne félj. Gondolom nem végig 200-al gondoltad Te sem. Ki az a hülye. :) Egyébként a titok a részletekben rejlik. Nem családi hanem hétvégi autó. Van egy gyári is mellette. Amivel a hétköznapokon 100-110-el közlekedek autópályán. És igen, ahogy írod, egy ültetés önmagában nem sokat ér. :)

  • Vorserie

    Viszonylag tájékozott vagyok ugye nem gondolod ,hogy véletlenül írtam fél millát elsőre?!
    Én gyári keveset futott megkímélt állpotúról beszélek.
    Például ugye látod az alattad levő hirdetést a hahu-n?!

    http://m.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.5_lsi_serulesmentes._gyari_allapotba-4147072

    Véleméynem szerint neki több esélye van ,hogy ennyiért elkel.

    Azért reménykedem,hogy a két autónk közül mindegyik tudna bőven 160 felett menni ha szeretném.(Pedig azok csak egy kombi meg egy terepjáró,nem tudom tuning körökben azok autónak számítanak e? :) )

    Másrészt a kérdés még mindig áll:

    Miért akarod eladni ha eddeig te raktad össze vigyáztál rá,kímélted és semmi baja?

  • Elmör

    Ismerem a tulajt, volt neki valamivel gyengébb 1.5 turboja is, Nissan 240SX turboja, meg 1-2 gyárilag is erős autója és ez ilyen, ha belekóstolsz már nem enged, mindig többre vágysz. Mondjuk nálam ez annyiból másabb, hogy szeretem az első tuningautómat és nem adnám el, max vennék mellé másikat ha megtehetném, de egyelőre nem. Addig is 1 kis száguldás, hogy aki nem hiszi is lássa, hogy bír 200 felett is menni 1.6-os turbos Civic ami közel 20 éves: http://youtu.be/JS6TD5A7AWk?list=UUojyrk7AopmyHPLVaK5TIaQ (természetesen a német autópálya azon szakaszán készült a felvétel ahol nincs korlátozás)

  • secso

    Az a lényeg hogy a cikk szerzője ért az a Hondákhoz. Gratulálok: erdős norti

  • Vérmacy

    ’89-es Mazda is ment kétszázat hasonló lóerővel. A mostani autóm meg tempomattal tartja a 190-et és megkapja amit kell. Nem biztos, hogy szét van hajtva, mert egyszer-egyszer ki van próbálva. Bár rólam ilyen fénykép nem készült (csak egy 118-al, de hónap vége volt és kellett a rendőrségnek a bevétel). Hozzá teszem 170-nél forog 3000-et a verda az pedig nem egy egetrengető RPM, amit ne lehetne pár száz kilóméteren át tartani.
    Civicet azért nem vennék ;)

  • Fekets

    Vorserie

    Férfiember vagy, biztosan találkoztál már azzal a helyzettel, amikor van valamid ami amúgy teljesen jó, de nem feltétlenül megmagyarázható okok miatt megindul benned a vezérhangya, hogy most kellene valami más. :)

  • ldaracing

    Biztos belekerülhetett a megépítése vagy kétszer ennyibe. Jók az ilyen autók, de csak hozzáértőknek valók.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.