Audival mindent szabad?

Az egész sort előzte a Q7

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.02.02. 20.15

Kanyarban araszolt a kocsisor, valahol Magyarországon. Miért várna a sokmilliós SUV sofőrje úgy mint a többiek?

Kanyarban araszolt a kocsisor, valahol Magyarországon. Miért várna a sokmilliós SUV sofőrje úgy mint a többiek? Kitette az irányjelzőt, és nekivágott, hogy megelőzze a világot. Csakhogy akad olyan közlekedő, aki azt a fránya, szembejövő sávot is használja.

Kommentek

  • tomees

    Az ész nem mindig jár együtt a pénzzel! Neki például csak pénze van!

  • M_m_m

    Sosem szabad általánosítani, de ez egy ilyen ország. Vannak akik azt gondolják,ha Audiban, BMW-ben ülnek, akkor bármit megtehetnek. Amíg a rendőrség nem tudja, nem akarja kiszűrni ezeket, addig így is marad. Majd ha leültetnék egy hónapra az ilyet, akkor lehet elgondolkodna. A veszélyes elemeket ki kéne emelni a forgalomból, de ehhez a zsaruknak is mozgásban kéne lenniük.
    Tisztelet persze a kivételeknek, sajnos kisebbségben vannak.

  • Iceman.

    Persze, az ész nem jár együtt a pénzzel, azonban kár volna elfelejteni, hogy az se pénze se esze halmaz jóval nagyobb az eszetlen pénzesnél…

  • M_m_m

    Társadalmi viszonyok lenyomata a közlekedési kultúra is, volna mit tanulni kicsit nyugatabbról. Ott sem mindenki észkombájn, aztán mégis jobban odafigyelnek egymásra az emberek.

  • menõmanó

    Biztos sietett valahova. Nem tilos ott előzni, csak hülye volt hozzá.
    Ettől függetlenül az is egy pancser, aki ezt majdnem frontális karambolnak nevezi.

  • M_m_m

    Biztos sietett??? Szerinted a többiek nem sietnek? Ha jól látom a szembejövő kocsinak fékeznie kellett egy nagyobbat. Hogy is van ez? Valóban nem lett frontális karambol, de miért lenne pancser? Látod ez is a baj, hogy sokan így gondolkodnak, túl megengedőek.

  • menõmanó

    M_m_m

    Távol álljon tőlem, hogy kioktassalak, de látni is kell nem csak nézni. Még a videón is jól látszik, hogy messzebb egy autó van a sávjában a videózónak. Ha akart volna már akkor fékezhetett volna, de ő direkt ráment az audisra nyomást gyakorolva rá. Joga van hozzá.
    Mellesleg megjegyzem, hogyha én sietek, akkor nem igazán szokott érdekelni, hogy a többiek mit csinálnak. Előzök ott ahol tudok. Nem így ahogy a videón látszik, de szerintem ez sem volt valóban veszélyes.

  • szipipeti

    Menőmaó! Mindenki “siet”. Mindenki haza szeretne érni a szeretteihez.A sietségre nincs mentség. A sietség ellenszere: időben indulj el!

  • Vupi

    Jó nagy sutyerák az akit nem érdekel, hogy mások mit csinálnak és előz ha tud. Az ilyen szemléletű embernek nem volna szabad jogosítványt kapnia. Pszichiáterhez kellene járni!

  • menõmanó

    Vupi

    Mit zavar az téged, ha a lődörgésed, bambulásod közben gond nélkül leelőzlek?
    Ha ez problémát okoz nálad, akkor a kisebbségi komplexusoddal keresd fel az agyturkászodat. :)

  • M_m_m

    Menőmanó

    Tényleg nem szeretnék okoskodni, de létezik olyan, hogy KRESZ szabály.
    Ajánlom figyelmedbe a 34/1/a pontot

    http://www.kreszdoktor.hu/elozes.php

    Jelen esetben fékezésre kényszerítette a szembejövőt, úgyhogy lehet ezt bárhogy magyarázni, de nem volt szabályos.
    És nem tudom mi jár az ilyen audisok fejében, azt gondolják, hogy mások csak jókedvükben mennek esetleg lassabban előttük?

  • menőmanó

    M_m_m

    Nem írtam, hogy szabályos volt, sőt.
    A KRESZ egyébként nagyon sok mindent ír. :)
    Az általad említett előzésről szóló 34/1/e pontja például nem igazán szokott lázba hozni, mert sokan nem tartanak kellő követési távolságot ahhoz, hogy az előzésben lévő gépkocsinak legyen helye besorolni. Így én meg ezt a pontot nem feltétlenül tartom be.
    Jelen videó esetében egyébként nem sok értelme van belemenni az előzgetésbe, mert nem lehet vele sokat nyerni. Túl sokan vannak, nem látni az elejét a sornak, így veszélyes és felesleges kockázatot jelent.

  • hova

    A felvételen egyértelműen szabálytalanul előző audi után még 145 autó halad el és egyiknek sem jut eszébe, hogy előzésbe kezdjen. Persze mindíg kell egy normális DÉDIPAPA, aki megmenti az ilyen audis-féléket. És a felvétel készítőjének is 90-91 km/h-ról le kell lassítani 23 km/h-ra, hogy ne legyen baleset! Menőmaó: én is tűzök, ahol lehet, de rettenetesen restellem magam, amikor vigyorogva megkegyelmeznek, mert balfasz vagyok!!Ez az audis is az volt!

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.