Döntésképtelen milliárdosok, szevasztok!

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.01.30. 11.45

Nem tudta eldönteni, hogy melyik szuperhibridet vegye, megvette mind a hármat. Ilyen ez a dolce vita.

Mennyi is most az ötöslottóval elvihető összeg? 2,22 milliárd? Na abból azért már lehetne válogatni. Ha én lennék a szerencsés, aki a megfelelő számokat húzza be, biztos, hogy választanék egyet a világ három legkívánatosabb szuperhibridje közül, és mivel ilyen téren végtelenül kiszámítható vagyok, ezúttal is a Porschét vinném. 
De van, akinek nem ennyire egyszerű a döntés, és a legborzasztóbb az, hogy lottóznia sem kell hozzá, hogy megengedhessen magának egy több száz milliós autócsodát, vagy esetünkben a LaFerrari-918-P1 szentháromságot.
Állítólag a brit milliárdos, Paul Bailey nem tudott választani, így megvásárolta az összeset, ezzel ő lett a világ első embere, aki mindhárom álomverdát a garázsában tudhatja. Ahol egyébként még vagy 30 autó pihen. A temérdek pénz abból a telekommunikációs cégből van, amit 28 millió fontért adott el. Átszámoljuk? 11,6 milliárd forint!

Porsche 918 Spyder

Ferrari LaFerrari

A hibrid P1 minden idők legfürgébb (de nem a legnagyobb végsebességű ? ezt a címet megőrizte magának az F1) McLarenje. A 3,8 literes, ikerturbós V8-as és a villanymotor összteljesítménye 916 LE, a maximális kombinált forgatónyomaték 978 Nm. Az autó álló helyzetből 2,8 mp alatt gyorsul 100-ra, és 2,9 mp (30 méter) alatt áll meg onnan; a végsebességet 350 km/órában korlátozták.

A választás valóban nem egyszerű, neked menne?

Szavazás

Melyiket választanád, ha csupán egyet lehetne?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • Kanyaró Malvin

    Gondolkodás nélkül nyomtam rá a Ferrarira, ehhez képest most 27% az engem kevésbé vonzó McLaren, 25 a Porsche, ami persze kéne és 23 a Ferrari, amit istenítek. Ennyit számítana a Forma-1?

  • menõmanó

    Mivel a Ferrarik szeretnek leégni, a McLaren angol, így egyértelmű a Porsche.
    De a legjobb az új Honda NSX Type-R lenne. :)

  • DTF

    ehárom közül – ha nem gyűjtő volnék és használni kéne – akkor porsche, egyértelmű, ő áll a legközelebb a hétköznapi autókhoz. Csak az a rohadt sok ‘nemtudommilyneszabványszerint’épülő fekvőrendőrök ne lennének itthon…

  • kisgeza

    Rohadjon meg az összes ilyen szar villanytecnológiás fos, üzemanyaggal menjen, ne árammal, vagy lassan már fotoszintézissel..

  • Vorserie

    Milyen jó,hogy vannak nála sokkal gazdagabbak is akik nem így költik a pénzt.
    Vajon ő az első ember aki egyszerre fog három autót vezetni?
    Azért 11.6 milliárd forint nem a világ összes pénze tehát ha ilyen ütembe szórja az emberünk a pénzt akkor kis idő mulva max taxival fog járni nem szuperhibridekkel.

    Én 11.6 milliárdból nem vennék ilyen bátran autókat közel 1 milliárdét.
    Gondolom beújít még egy két luxusvillát meg yachtot és már el is fogyot…és vajon mit tett hogy több legyen a világ?

  • Pppp

    Hehe, egyik sem kéne, ha már ennyi zsém volna valami V8-V12 amibe ömlik a benzin ha letapossák neki, mondjuk az sem véletlen hogy Észak Amerikában a hibdid vásárlók 80%-a nem vesz újra hibridet. Annyi ember csak nem téved?

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.