Nincs veszélyesebb a részeg luxusterepjárósnál

Öt autót tört rommá

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.01.26. 08.00

Attól hogy pénzed van, még nem biztos, hogy eszed is akad hozzá: egy kínai férfi részeg ámokfutásba kezdett; egy utcányi autót tört össze luxusterepjárójával.

Ha az ember részeg, ne üljön autóba! Főleg ne, ha egyébként is nagy az arca, az meg végképp nem segít, ha az illető egy 2,6 tonnás, 500 lóerős, összkerékhajtású szörnnyel jár.
Történetünk negatív hőse a múlt héten indult mámoros kocsikázásra a kínai Csüancsou városában egy Mercedes-Benz G 55 AMG volánja mögött. Első áldozata egy jobb sorsra érdemes Volkswagen Santana taxi volt. Ezt alighanem meg sem érezte, és lendületvesztés nélkül haladt tovább. Összetört egy Honda Civicet, majd azzal a lendülettel befordult egy egyirányú utcába – természetesen a menetiránnyal szemben.
Itt a korábbiaknál nagyobb gázt adhatott, mert nem egyesével törte össze a kocsikat: utolsó gurítására három bábút, azaz autót is leütött. Az ámokfutás egy Volkswagen Jetta motorháztetején ért véget.
Ha véget ért, véget ért: emberünk kiszállt, és gyalogosan elmenekült, hátrahagyva füstölgő luxusmonstrumát és a Volkswagenben egy súlyosan megsérült nőt.
A rendőrség nagy erőkkel keresi a férfit; az 1,2 milliós városban könnyebb dolguk lesz, mintha például a hússzor ekkora Sanghajban történt volna az eset.
További képek a galériában


A Mercedes G 55 AMG két szérián ívelt át: először 1998 és 2004 között forgalmazták, 382 lóerős, 5,5 literes V8-as motorral, majd 2006-től 2012-ig készült, ugyanennek a blokknak a kompresszoros kivitelével. Utóbbi verziót az évek során több teljesítményszinten gyártották. Már a 476 lóerős verzió is 5,5 másodperc alatt gyorsult 100 km/órára; a motor legerősebb kivitelében 507 lóerőre és 700 Nm-re volt képes. 

A típust 2012-ben váltotta a G 63 és G 65 AMG, előbbi 544, utóbbi 612 lóerővel. A mai napig ez a két típus kapható; a V8-as modell 5,4 , a V12-es 5,3 másodperc alatt éri el a százas tempót.

Kommentek

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

Szabálytalan előzés egy körforgalomban, van, aki szerint ez még belefér

Az esetet Angliában vették videóra. A BMW türelmetlen sofőrje megunta a kamion mögötti tötyörgést, és szándékosan rossz irányban hajtott be a körforgalomba.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.