Elmebeteg gyorshajtás közúton

Srácok, miért vicces az életveszélyes tempó?

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.01.20. 15.36

Nem jó ötlet ilyen népszerűségre játszani. Csak rossz vége lehet annak, ahogy ezek a srácok közúton csapatják az aputól kölcsönkért verdáikkal.

Nem jó ötlet ilyen népszerűségre játszani. Csak rossz vége lehet annak, ahogy ezek a srácok közúton csapatják az aputól kölcsönkért verdáikkal.

Emlékeztek még a Prága környékén száguldozó BMW M5-re? Nos, ugyanez a banda újabb videóval rukkolt elő. A V10-es bajornak akadt két játszótársa, egy Ford Focus RS, és egy Porsche 911-es.

Csodás trió, akik úgy száguldoznak a cseh közutakon, mintha csak a monitor előtt, egy számítógépes játék előtt ülnének. A recept ugyanaz, törvényen kívüliként zúznak, és közben röhögcsélnek, mint tizenéves kamasz, aki először látja Justin Biebert félmeztelenül. De hát mit is várhatunk tőlük? A belső kamerás felvételen látszik, hogy tényleg pelyhes állú suhancok játsszák Hazárd megye lordjait.


Reméljük akad a környezetükben olyan, idősebb rokon, barát, ellenség, aki a fejükbe veri, mennyire veszélyes, elítélendő amit csinálnak. Tilos, és nem csak a KRESZ szerint, ettől a fajta vezetéstől minden józan érzésű autórajongó berzenkedik.

Mert nem kell vezetéstechnikai szakértőnek lenni ahhoz, hogy tudjuk, túl sok rajtunk kívül álló tényező, veszélyforrás leselkedik ránk a közutakon. Bármikor történhet egy komoly, halálos baleset, elég csak a tegnap világjáró körutat befutó, M7-esen hamukupaccá égő Lamborghini Huracán esetére gondolni. 

Reméljük, a következő hírben már a cseh rendőrség intézkedéséről tudunk beszámolni, akik a feltöltött felvételek alapján felelősségre vonják az életveszélyes tempóval unalmat űző fiatalokat.

Kommentek

  • hova

    Én inkább úgí fogalmaznék: elmebetegek, akik a filmen vezetnek!! Sajnos nálunk is van belőlük bőven!!!

  • tbiudrl

    A videón felismerhetőeknek kiosztani az adható maximumot, letöltendőre, majd vádalkut ajánlani, hogy nevenként egy évvel csökkenthetik a büntetést. Egyből kiderülne, mennyire összetartó, tökös gyerekek!

  • Vorserie

    “Bármikor történhet egy komoly, halálos baleset, elég csak a tegnap világjáró körutat befutó, M7-esen hamukupaccá égő Lamborghini Huracán esetére gondolni. ”

    Kinek okozott balesetet magán kívül a Lambos tulaj és utasa?Senkinek!
    Ki halt meg? Senki!

    Néha az az érzésem,hogy itt nem csak egy két hozzászólónak de a vezess szrekesztőinek is komoly kisebbségi komplexusa van amit komoly irigység is tetéz.

    Tényleg ennyire fáj ha valakinek van egy bivalyerős kocsija és rá mer lépni a gázpedálra?
    Persze ezek néha tényleg ökör módon mennek de legalább nem 216-os Roverrel meg tyuning ladával akarnak 120-nál előzni.

    Ha engem hasonló autók akarnak előzni akkor két dolgot teszek kapásból,lehúzom az ablakot,hogy halljam és kihúzódok az út szélére.

    Ha a következő kanyarban elszáll akkor így járt,legalább nekem szerzett némi örömöt.

    De most komolyan lakott területen tényleg nagyon nagy butaság gyorsan hajtani mert tényleg bármikor megtörténhet a baj de azon kívül aki tud meg akar az had menjen.
    Jobban veszélyeztet ha az 1.2es G Atrával akar 110-nél megelőzni mintha ezek közül bármelyikkel.

    Ettől függetlenül egyetértek a többséggel és nem hinném,hogy ez követendő példa lenne de aki azt mondja hogy meg tudná állni hogy ilyen autókkal ne nyomja meg lakott teületen kívül az ne irogasson ide és ne szekerkesszen autós cikket mert az nem igazi autóbuzi.

    Ez az én véleményem!Nyugodtan moderálhatjátok ha sért valakit.

  • kraft

    Ott kicsit jobb utak vannak, mint itt, ha igy lehet csapatni anélkűl, hogy eldobna az út….

  • Vorserie

    A másik,ha tényleg ennyire rossz dolgo meg még fáj is egy két embernek akkor miért ilyenekből meritetek ihletet minden második cikkhez?

    Miért csak a szabályszegőkből,balesetokozókból tudtok hírt cikket csinálni?

    Miért nem nyomjátok be néha hogy ki milyen jól nyomja pályanapon vagy milyen frankón vezetnek versenypilóták,vagy milyen jó egy gyorsulási verseny hangulata stb. stb. stb…..történnek a világban jó dolgok is,még autóbuzi berkeken belül is,csak nálatok ez valahogy gyakran kimarad.
    Nem mondom ,hogy mindig mert szoktatok pozitívumot is írni csak nagyon ritkán…

  • hova

    Vorserie:::”Ha a következ? kanyarban elszáll akkor így járt,legalább nekem szerzett némi örömöt.”””
    Szerintem ezt te sem gondolod komolyan, csak az első “hullám” hozta ki belőled. Abban igazad van, hogy aki nem próbálta, az megteszi ha olyan autó van alatta, de annak is van helye és ideje!! Ezek a srácok senkire nincsenek tekintettel- rád sem!!

  • menőmanó

    Vorserie

    Szerintem sejted, hogy inkább a száguldozás mint a normál haladás pártján állok, de azért azt meg kell jegyezzem, hogy nem igazán értek veled egyet.
    A lambós csak azért nem ölt vagy nyomorított meg senkit, mert szerencsére nem volt útban senki.
    Ezek a srácok is az autó teljesítményénél fogva már szinte egy olyan dimenzióban mozognak, ami a többi autós számára abnormális. Egyszerűen nem számolnak vele. Mivel nagyon határon autóznak, így egy kisebb hiba is komoly problémát okozhat és ha pl. te vagy a közelben, akkor már egyből más szemszögből néznéd a dolgokat. Ne felejtsük el ezek közúton vannak ahol bárhol bármikor jöhet valaki szemben pont akkor amikor átsodródik egy kicsit a másik sávba. Szóval baromi veszélyes.
    Én ezért szoktam írni, hogy szerintem egy 200-250 lovas autó bőven elég a közutakra, mert az még talán nem nyújt annyira abnormális lehetőségeket, mint egy 400-500 lovas.

  • Vorserie

    Manó!

    De nálad nem fordul elő hogy a határon autózol?
    Nem fordul elő hogy éppen kijőhetéd eléd valaki egy rossz pillanatban?
    Vagy hogy pont nem jól mérted fel a szembejövő sebességét előzés előtt mert mondjuk épp ő is 160-al jön?
    Dehogynem!
    Csak nem mindegy hogy egy 75 lovas családi verdával kell 110-ről gyorsítanod vagy fékezned vagy egy gyári 500 lóerőssel.

    Én meg pont ezért írtam neked régebben is hogy egy 5-600 lóerős autót te nem keregtsz meg a TS-el országúton mert más dimenzió ahogy írtad is.
    De persze,nem szabad ezt csinálni de ha valaki csinálja inkább ilyenekkel tegye mint olyan szakadt négykerekű rozsdabogly

  • svw

    1. A közút az közút.
    2. A szarrágás az amikor megteheted de nem mész el pályanapra, nem béreltek ki pályát.
    3. Ezeket ha karamboloznának hagynám exitálni.
    4. Az egyre gyakrabban megjelenő ilyen videók tükrözik a társadalmi morált.
    U.i.: Rabócsiring
    Autó napijegy nagypályára (csak “bukócsöves autóval”) 12.000 Ft ..”szarevésről ennyit” bocsánat a csúnya szavakért.

  • apukád

    Ezek a srácok tudnak vezetni. Senkit nem szorítottak le és nem veszélyeztettek – hacsak magát a sebességet nem tekintjük annak. Egy autós elé vágott be előzés közben egyikük, jóllehet, ha az autós tartotta volna a követési távot, nem kellett volna fékeznie. Ráfutásos baleset több van, mint ilyen csínytevésből adódó. Határ közeli fékezést egyet láttam. A határtól pedig elég távol autóztak. Számtalan példát lehet látni arra, hogy korrektül és pontos mértékben bántak a kocsikkal, még akkor is, amikor pl a kanyarban a “szabályosan közlekedő” lakóautót kerülték ki, majdnem padkán, hisz az szabályosan átlógott a szemközti sávba a biztonságos 30km/h sebességnél. Mi pedig irígykedünk kicsit, hogy nekünk nem volt ilyen idősen ilyen autónk és próbáltuk ezt csinálni Ladákkal. :-)

  • Vorserie

    Hoppá-hoppá….

    Örülök ,hogy nem csak én látom így.

  • superbv6

    Tényleg nem most vezetnek először…de a legprofibbak is hibáznak és ha az közúton történik akkor akkor ott más is kapni fog.Gondolom srácoknak pályabérletre már nem futja…
    Nem adok többet max még 2 videót és azon már az láthatjuk ahogy kanalazzák össze az darabjaikat:))

  • Atex13

    Soha nem szabad így vezetni… a Porsche-s többször is olyan helyzetbe került hogy ott valami másvilági erő mentette meg. :/ Nem normálisak. Néha tényleg jó egy kicsit odalépni neki, de csak ha 100%-os a biztonság, de persze benne van az is hogy a halálon kívül semmi más nem biztos.

  • menõmanó

    Atex13

    Szerintem te nagyon messze vagy ettől a világtól, de valószínűleg ez nem is baj.
    Csak, hogy tudd a Porsche sofőrjét nem hogy többször, de egyszer sem mentette meg semmi.
    Olyan, hogy 100% biztonság nem létezik, főleg nem gyorshajtásnál.
    Az ember bízhat magában, mert anélkül ilyet nem szabad csinálni, de rajtunk kívül rengeteg más is befolyásolhatja a végkimenetelét a dolgoknak.

  • menõmanó

    Vorserie

    “?rültek” mindig voltak és lesznek. :)
    Az viszont vicces, hogy engem szoktál vegzálni a kicsit hasonló vezetési stílusom miatt, holott itt ezzel egyetértesz. :)

  • Vorserie

    Mert ezek nem Toyota Corollával nyomják! ;)

    Most genyó vagyok?! :D

  • menõmanó

    Vorserie

    Hát éppen ez az.
    Ezért sokkal veszélyesebbek, mert nagyobb sebességre képesek.
    Ez kb. a kedvenc mondásomhoz hasonlatos:
    Az összkerékhajtás azért “veszélyes”, mert nagyobb sebességgel lehet vele elszállni a kanyarban. :)

Nézd meg a legújabb magyar KRESZ-táblát!

Új tábla az autósoknak: Magyarországon először az M7-es autópályán helyezték ki az elektromos autók töltési pontjáról informáló közúti jelzést.

Sportosítja terepkombiját a Volvo

A Polestar teljesítmény-optimalizációs csomagot emelt hasú luxuskombijára is kiterjesztette a Volvo. A V90 Cross Country érdemben nem lett erősebb, viszont dinamikusabb.

Emily Ratajkowski így is nagyon szexi

Napjaink legnépszerűbb, és talán legszebb modellje Emily Ratajkowski, akiről kerestünk néhány olyan fotót, amivel az autóbuzik is meg lesznek elégedve.

Önvezető BMW-k lepik el München belvárosát

Önállóan közlekedő autók tesztelését kezdi jövőre München belvárosában a BMW.

Az új Fiat platójáról vadásztunk

A vadász legjobb barátja a kutyája és a fegyvere, őket pedig szorosan követi a sorban az autója. Ezért kipróbáltuk éles helyzetben, hogy boldogul a Fiat Fullback egy hivatásos vadász kezei között.

F1: Massa vállalná a Mercedes-munkát

Felipe Massa a Mercedes-ülés kedvéért simán visszatérne a nyugdíjból, igaz, nem lát sok esélyt arra, hogy őt válasszák.

Így változik az útdíjrendszer jövőre

Jövőre nem emelkednek a tömegközlekedési tarifák, és az úthasználati díjrendszerben sem lesz komoly változtatás.

Hidrogén hajthatja a Lexus új csúcsmodelljét

Brit sajtóértesülések szerint a Lexus LS utódmodellje nem is hibrid, hanem egyenesen hidrogén üzemanyagcellás lesz. A modell 2019-ben érkezik, addig még bármi megtörténhet.

F1: Wehrlein készen áll, hogy beüljön a Mercibe

A Mercedes neveltje, Pascal Wehrlein úgy gondolja, készen áll a kihívásra, ha Toto Wolffék úgy döntenek, vele pótolják a visszavonuló Nico Rosberget.

F1: Vettel nem készül a Mercedeshez

Sebastian Vettel azt mondja, nem pályázik Nico Rosberg megüresedett mercedeses ülésére, neki a Ferrarinál van dolga 2017-ben is.

Minden évben jön egy-egy elektromos Mercedes

Felső fokozatba kapcsol a Mercedes-Benz villanyautó-projektje: kilenc éven belül tíz vadonatúj elektromos modellnek kell piacra kerülnie.

F1: A Mercedes-főnök nem hajt Alonsóra, Vettelre

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azt mondja, nem igazán szeretné elcsalni Sebastian Vettelt a Ferraritól vagy Fernando Alonsót a McLarentől Nico Rosberg helyére. Kimi Räikkönen nincs a képben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.