Ötezer dollár, azaz mai árfolyamon 1,3 millió forint: ennyibe kerül a megtiszteltetés, hogy beállhatsz a gyártósorra, és magad rakhatod össze vadonatúj autód motorját.
Hétköznapi embernek aligha jutna eszébe ezzel fárasztani magát, de ez esetben nem akármilyen autóról, és nem akármilyen motorról van szó: a Corvette még sportosabb kiadásának, a Z06 típusnak a 650 lóerős, kompresszoros V8-asáról.
Mivel senki nem születik motorépítő szakmunkásnak, a tehetős vásárlók kezét gyakorlott mesterszerelők vezetgetik, ügyelve arra, hogy minden a lehető legnagyobb rendben menjen.
Az 1,3 millió forintos kaland természetesen nem merül ki abban, hogy összepiszkolja a kezét a vevő: bejárhatják a helyi Corvette múzeumot, az egész szerelősdiről profi fotókat készítenek, és végül emléktáblát helyeznek el a blokkon, amelyre rákerül az építés dátuma, valamint a szerelést végző személy (a későbbi tulajdonos) neve.
A történet persze akkor volna a legszebb, ha egy kiadós ebéd után rögtön be is pattanhatnának a frissen összepakolt autójukba, ám ez így nem lehetséges: logisztikai okok miatt a motorok nem aznap kerülnek beépítésre, amikor összeszerelik őket. 
A kaland így is kívánatos, és mivel az utazás költségeit a vevő állja, semmi akadálya, hogy akár Európából is bejelöljék a megrendelőlapon a PBC kódot, ami mozgásba indítja az örömszerelés gépezetét.
A minden idők legfejlettebb, legerősebb Corvette-jeként emlegetett Z06 egyébként öt dollár híján 79 ezerbe (21,2 millió Ft) kerül; ehhez képest az az ötezer azért érezhető összeg  – csak hogy az arányokat érezd, háromezer dollárt kérnek a szénszálas aerodinamikai csomagért, és nyolcat a karbon-kerámia fékeket, módosított futóművet, komoly leszorítóerőt termelő légterelőket, és Michelin sportabroncsokat tartalmazó Z07 sportcsomagért.