Ketten hajtottak át a piroson, a végét magad is kitalálod

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.01.05. 20.25

Mindkettő arra játszott, hogy a többiek óvatosak. Csak a másik tülekedő, mindenkinél fontosabb bunkóra nem számítottak.

Mindkettő arra játszott, hogy a többiek óvatosak. Csak a másik tülekedő, mindenkinél fontosabb bunkóra nem számítottak. Ezt a felvételt azért nem árt levetíteni a jogosítványszerzés rögös útján haladóknak. Lehet felvillan majd agyukban, amikor át szeretnének zúzni a piroson, hogy mindig akad nagyobb kópé. Aki ugyanúgy arra játszik, hogy a másik oldal autói majd álmosan, szabályosan indulnak meg.

A gyalogosok pedig tele nadrággal, és ép bőrrel úszták meg a testközelből átélt ütközést.

Kommentek

  • prs

    Én nem pont így fogalmaznék.
    Játékelméletben ők a csalók. Akik feltételezik, hogy a többiek mind szabálykövetők. Addig nincs is baj, amíg egy csaló van. Na de ha már kettő….
    Minél több a szabályokat be nem tartó ember a közlekedésben, az annál veszélyesebb. Mindenkire, rájuk is. Tehát logikailag is célszerűbb szabályosnak lenni.

    Az összes gyorshajtó, leszarom a világot típusú emberkét száműzni kéne egy szigetre. Autóstól/motorostól és benzint kapnának. Vagy kiirtják egymást, vagy megtanulnak közlekedni. Muszáj lesz nekik.

  • menőmanó

    prs

    Van némi igazság abban amit írsz, de azt nem szabad elfelejteni, hogy szabály és szabály között nagy különbségek vannak.
    Tudom a birkák egy kalap alá vesznek mindent, de attól még az nincs úgy.
    A piroson áthajtás és pl. 50 helyett 65 nem egy súlycsoportba tartozik.

  • ladigidy

    Ha jól láttam, mindkettő SUV volt? Talán ez sem volt véletlen…

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.