Ketten hajtottak át a piroson, a végét magad is kitalálod

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.01.05. 20.25

Mindkettő arra játszott, hogy a többiek óvatosak. Csak a másik tülekedő, mindenkinél fontosabb bunkóra nem számítottak.

Mindkettő arra játszott, hogy a többiek óvatosak. Csak a másik tülekedő, mindenkinél fontosabb bunkóra nem számítottak. Ezt a felvételt azért nem árt levetíteni a jogosítványszerzés rögös útján haladóknak. Lehet felvillan majd agyukban, amikor át szeretnének zúzni a piroson, hogy mindig akad nagyobb kópé. Aki ugyanúgy arra játszik, hogy a másik oldal autói majd álmosan, szabályosan indulnak meg.

A gyalogosok pedig tele nadrággal, és ép bőrrel úszták meg a testközelből átélt ütközést.

Kommentek

  • prs

    Én nem pont így fogalmaznék.
    Játékelméletben ők a csalók. Akik feltételezik, hogy a többiek mind szabálykövetők. Addig nincs is baj, amíg egy csaló van. Na de ha már kettő….
    Minél több a szabályokat be nem tartó ember a közlekedésben, az annál veszélyesebb. Mindenkire, rájuk is. Tehát logikailag is célszerűbb szabályosnak lenni.

    Az összes gyorshajtó, leszarom a világot típusú emberkét száműzni kéne egy szigetre. Autóstól/motorostól és benzint kapnának. Vagy kiirtják egymást, vagy megtanulnak közlekedni. Muszáj lesz nekik.

  • menőmanó

    prs

    Van némi igazság abban amit írsz, de azt nem szabad elfelejteni, hogy szabály és szabály között nagy különbségek vannak.
    Tudom a birkák egy kalap alá vesznek mindent, de attól még az nincs úgy.
    A piroson áthajtás és pl. 50 helyett 65 nem egy súlycsoportba tartozik.

  • ladigidy

    Ha jól láttam, mindkettő SUV volt? Talán ez sem volt véletlen…

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.