Eladó a hófehér Ferrari, amire mindig is vágytál

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.12.24. 11.15

Soha nem fogjuk elfelejteni James “Sonny” Crockett Ferrariját, ahogy azt sem, hogy a mai napig erre az autóra vágyunk. Most meg lehet venni!

Valamirevaló akciósorozatban – pláne ha az bűnügyi, és nem valamikor 2542-ben játszódik -, a főszerepeket alakító rendőrök, nyomozók, detektívek, egyszóval a jófiúk, bizony nem az unalmas szolgálati járművekkel közlekednek. Hiszen, hogy nézne már ki, ha például Don Johnson egy leharcolt, fényhidas 1985-ös Dodge Diplomattal hasított volna Miami utcáin, fehér zakóban, rózsaszín nadrágban, zokni nélkül.
Még most is itt cseng a fülemben az 1984-től 1990-ig gyártott amerikai sorozat főcíme, amiben Don Johnson (James “Sonny” Crockett) és Philip Michael Thomas (Ricardo “Ricco” Tubbs) göngyölítette fel az ügyeket Miami fülledt utcáin. 
De mi autóbuzik nem a két férfi főszereplő miatt emlékszünk a sorozatra, hanem a dögös csajok, és a hófehér Ferrari Testarossa miatt, aminek az egyik filmben használt példánya új gazdát keres, potom 1,75 millió dollárért. (452 millió forint)
Anno a sorozat óriási népszerűségét látva a Ferrari úgy határozott, hogy két Testarossával segíti ki a készítőket, és mindkettőt fekete színben szállították le a stábnak.
Azonban a Miami Vice-ban sok volt az éjszakai jelenet, ezért úgy döntöttek, hogy átfestik fehérre az autókat, hogy jobban látszódjanak ezeken a felvételeken. Ezt leszámítva teljesen gyári állapotú az 1986-os példány, és a mai napig mindössze 25 750 kilométert tett meg ez a Testarossa.
A motortérben természetesen a 4,9 literes, 180 fokos hengerszögű V12-es csücsül, 390 lóerővel. Felsorolni sem egyszerű, hogy mennyi dokumentációt adnak a sportautóhoz: nem csupán a teljes, márkakereskedésben végzett szerviztörténetet tudják igazolni, de a Miami Vice sorozatban játszott szerepét is bizonyítják a papírok.

Kommentek

  • Guevara

    Nekem inkább a Daytona, ha már…

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.