Amikor a játékautó lenyomja az 560 lóerős szörnyet

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.12.23. 13.45

Igazán pompás helyszínen feszült egymásnak egy játékautó és az Audi S1 EKS RX quattro. Vajon ki lett a győztes?

Kíváncsi vagy, mi történik, ha a több mint 500 lóerős, ralikrossz-világbajnokságban induló Audi és egy aprócska játékszer méri össze az erejét? Ha igen, akkor kattints a lejátszásra és nézd meg, melyikük száguldott át elsőként a célvonalon!
0:18-nál megvolt a bugyikék IFA? :)
Az Audi S1 EKS RX volánja mögött a kétszeres DTM-bajnok Matthias Ekström ült, autója kicsinyített mását pedig Micha Wildmaier irányította, aki kétszeres junior bajnok Németországban, RC-autó kategóriában.
A svéd versenyző segítségére a 2,0 literes, 560 lóerős erőforrás volt leginkább, ami 1,9 másodperc alatt repíti 100 km/órára az Audit, a kissrácnál pedig ott volt a méretkülönbség adta előny. Míg Ekströmnek meg kellett kerülnie egyes akadályokat, addig Wildmaier egyszerűen csak átsuhant alattuk.
“Nem az számított, hogy győzök vagy veszítek, fantasztikus élmény volt egy ilyen ellenféllel megmérkőzni” – nyilatkozta Ekström.
Láttad már az év balesetét? Nem? Akkor itt az ideje: 
Civil autó keveredett a versenypályára, forgalommal szemben

Amikor a játékautó lenyomja az 560 lóerős szörnyet 1

Kommentek

  • menőmanó

    00.15-nél az Ikarus érdekesebb, hiszen az legalább magyar termék!
    Egyébként jó kis videó.

  • szaboata

    igy igaz,…egyébként tele van IFAval,sőt egy Robur is várta a szomorubb sorsát.Biztos egy volt K-Német ócskavas telepen történt.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.