Amikor a játékautó lenyomja az 560 lóerős szörnyet

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.12.23. 13.45

Igazán pompás helyszínen feszült egymásnak egy játékautó és az Audi S1 EKS RX quattro. Vajon ki lett a győztes?

Kíváncsi vagy, mi történik, ha a több mint 500 lóerős, ralikrossz-világbajnokságban induló Audi és egy aprócska játékszer méri össze az erejét? Ha igen, akkor kattints a lejátszásra és nézd meg, melyikük száguldott át elsőként a célvonalon!
0:18-nál megvolt a bugyikék IFA? :)
Az Audi S1 EKS RX volánja mögött a kétszeres DTM-bajnok Matthias Ekström ült, autója kicsinyített mását pedig Micha Wildmaier irányította, aki kétszeres junior bajnok Németországban, RC-autó kategóriában.
A svéd versenyző segítségére a 2,0 literes, 560 lóerős erőforrás volt leginkább, ami 1,9 másodperc alatt repíti 100 km/órára az Audit, a kissrácnál pedig ott volt a méretkülönbség adta előny. Míg Ekströmnek meg kellett kerülnie egyes akadályokat, addig Wildmaier egyszerűen csak átsuhant alattuk.
“Nem az számított, hogy győzök vagy veszítek, fantasztikus élmény volt egy ilyen ellenféllel megmérkőzni” – nyilatkozta Ekström.
Láttad már az év balesetét? Nem? Akkor itt az ideje: 
Civil autó keveredett a versenypályára, forgalommal szemben

Amikor a játékautó lenyomja az 560 lóerős szörnyet 1

Kommentek

  • menőmanó

    00.15-nél az Ikarus érdekesebb, hiszen az legalább magyar termék!
    Egyébként jó kis videó.

  • szaboata

    igy igaz,…egyébként tele van IFAval,sőt egy Robur is várta a szomorubb sorsát.Biztos egy volt K-Német ócskavas telepen történt.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.