Amikor annak idején megjelent a Boss Hoss nevű szörnyeteg, a maga akár nyolcliteres V8-as blokkjával, azt gondoltuk, ennél életszerűtlenebb erőforrás soha nem kerülhet motorkerékpár vázába.
Akkor azonban még nem ismertük Chuck Becket. Illetve őt most sem ismerjük, azt viszont már tudjuk, mit csinált tavaly nyáron: először is egy barátjától megvásárolt egy V12-es Lamborghini-blokkot, ami csodával határos módon nem vált az autót elpusztító tűz martalékává (azt nem tudjuk, hogyan és miért gyulladt ki a Lambo, de ez viszonylag normális dolog náluk), majd gondolt egy merészet, és épített köré egy vázat. Egy motorkerékpárvázat.
A blokk gigantikus tömege és mérete miatt ez külön kihívást jelentett, de Mr. Beck végül még a kormányozhatóság problémáját is megoldotta: a rudazattal működő kormánymű rettentő rusnya, viszont egyedi és motorozhatóvá teszi a járművet, már amennyiben ez szempont volt az építés során.
A blokk mögé egy ósdi, háromfokozatú automata váltót akasztott, és bár sem műszaki, sem menetdinamikai adatok nem állnak rendelkezésre, egészen biztosnak látszik, hogy a blokk erejének a töredéke is képes másodperceken belül megsemmisíteni a hátsó gumit és/vagy a szekunder hajtást, potenciálisan bedarálva a pilótát is.
De még ha így is volna, akkor is megérte.
Forrás: Hooniverse