Ezzel a Ferrarival kéne túlélni a világvégét?

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.12.08. 13.45

Mindennel felszerelt Ferrari Enzo, amivel túlélhetnénk az apokalipszist. Legalábbis a művész szerint.

Vajon elég a 6,0 literes, tizenkét hengeres, 660 lóerős Ferrari, hogy túléljük a világvégét? Egy zombiinvázió alkalmával lehetséges, hogy jól jön a 3,14 másodperces 100 km/órára gyorsulás, de nem biztos, hogy ezt az autót választanám, ha vérszomjas élőholtak pályáznának az agyamra.
Khaled Al Kayed azonban más véleményen van, hiszen a Ferrari Enzót alakította át túlélésre: acéllemezekkel, gépágyúkkal, rakétavetőkkel és sugárhajtóművel, ha a motortérben lapuló duplaturbós erőforrás, és a 350 km/órás végsebesség nem lenne elég. Ilyen helyzetet nehezen tudok elképzelni, de a virtuális valóságban mindez kiválóan működhet. 
Hiszen, amint az a képeken is látszik, az autó nem valódi, számtógéppel tervezett grafika csupán.
Nem ez volt Al Kayed első lázálma, készített ő már a Maybach Exeleróból is hasonló zombigyilkost.

Kommentek

  • szaboata

    Tankoláskor tűzszünet….

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.