Mivel jár a Mikulás?

Van csomagtartódban minden jó...

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.12.06. 08.00

Hogyan boldogul a világ összes gyerekével egyetlen este alatt a Mikulás? Hát így…

A többször levezetett egyenlet szerint a Mikulás rénszarvasok húzta szánja teljességgel alkalmatlan arra a feladatra, amire a néphagyomány kényszeríti Szent Miklós kései celeb utódját.
A BMW-enk idén megesett a szíve az idős szociális munkáson, és kilenc rénerős szán helyett valami ütősebbet tolt be masszív ülepe alá.
A felvétel tanúsága szerint a Mikulás köszöni, remekül elboldogul a 431 lóerővel, és még arra is volt ideje, hogy karácsonyi fénydekorációval tuningolja az M4-est, bár kérdéses, hogy a villogók a helyükön maradnak-e, amint az autó 4,1 másodperc alatt katapultál 100 km/óra sebességre.
December hatodika egyébként kész ökológiai katasztrófa: a Ford angliai sajtósai három éve kiszámolták, hogy a világ összes gyermekének meglátogatásához szükséges, mintegy 200 millió kilométeres utazás során a kilenc rénszarvas 147 millió euró (44 milliárd Ft) értékű répát fogyaszt el, a folyamat szénegyenlege 215 ezer tonna széndioxid-kibocsátás. Ezért rajzoltak neki egy alternatív szánt, amelyet egyliteres Ecoboost motorjuk hajt, ekkora távon nagyjából tizedére csökkentve a költségeket.
Nem a Ford volt az egyetlen autógyártó, amelyet megihletett a téma. Az alábbi, szintén jó pár éves terveken az Auditól a Vauxhallig láthatsz hitelesnek szánt alternatívát a XXI. századi ajándékosztó járgányának
Persze ha a hitelességnél tartunk, a magunk részéről szívesebben látnánk Miki bácsit valami hozzá illőbb járműben. Mivel a messzi Északról érkezik, és hosszú hófehér szakálla alapján gyaníthatóan nem az X generáció tagja, mit szólnátok ehhez az 1955 és 1960 között gyártott Saab 93-hoz? Igaz, 750 köbcentis, kétütemű motorja aligha volt a károsanyag-kibocsátás bajnoka…

Kommentek

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbáljál magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.